9/ waarheid:

211 8 2
                                    

Als ik wakker kom van mijn wekker ben ik zo blij dat ik alles al klaar gelegd heb, want zo kan ik nog even blijven liggen, want ik heb het zeker nodig. Dan als ik nog 5 minuten heb om me klaar te maken zie ik dat ik me over slapen heb en maak ik me snel klaar. Ik vergeet dan om bijna mijn kleren aan te doen en ik heb ook niet meer ontbeten en heb het gewoon meegenomen naar school voor in de pauze op te eten.

Ik ben juist nog op tijd binnen de school poorten als de bel gaat en dan ren ik gewoon door naar het lokaal. Als ik al in het lokaal ben en ga gaan zitten op mijn plek komt iedereen dan ook samen binnen en de laatste personen die binnen komen zijn de bad boys en Caleb als laatste. Onze blikken kaatsten elkaar, maar voor heel even want dan kijkt hij weg en gaat bij zijn bende gaat gaan zitten en de leerkracht weer gaan ambereten en iedereen die rond hem zit.

Als de school gedaan is loop ik terug naar mijn fiets en haal hem van het slot af, maar als ik wil weg fietsen zie ik dat ik weer een lekke band heb. Dit was de fiets van mijn moeder zijn band was nu ook leeg gestoken door een mes dus zou hij ook naar de fietsenmaker moeten.

"Dit meen je toch niet!" roep ik door de fietsen stalling en iedereen kijkt me aan en mijn vriendinnen komen ook af gelopen op mijn geroep.

"Wat is er aan de hand?" vraagt Jennifer als ze bij me komt staan.

Ik wijs naar mijn twee lekke banden en dan kijk ik terug naar haar. Als ze ziet waarom ik zo schreeuwde kijkt ze me verdrietig aan.

"Ra ra ra wie dat heeft gedaan!" zegt Klara die naast Jennifer komen staan is en mijn lekke banden ook gezien heeft.

"Goh geen idee! Misschien Caleb!" zeg ik sarcastisch en kijk richting Caleb die juist weg rijd in zijn auto.

"Gaan jullie, maar al naar huis. Ik stap wel met muziek naar huis! Terwijl woont er niemand in mijn wijk!"

Daarna neem ik mijn iPod die ik altijd mee heb voor gevallen zoals deze. Ik steek hem snel in en begin te stappen naar huis. Nadat ik al over de helft van mijn weg naar huis ben beginnen mijn voeten zwaar aan te voelen, doordat ik die stomme fiets ook nog mee moet sleuren. Ik ging mijn fiets wel thuis zetten en vragen als mam me morgen kon voeren en mijn fiets dan ook af te zetten bij de fietsten maker. Als ik mijn wijk binnen kwam gestapt en in de verte mijn huis al voor een deel kon zien liggen, stopte er een auto naast me.

Toen de persoon uitstapte kon ik al verwachten dat het hij was die dit had gedaan en me iets wilde vertellen want alleen hij is zo stom om zo iets te doen.Hij stapt uit en leunt dan tegen zijn deur om zo stoerder voor te komen. Alleen vond ik hem nog meer een 'klootzak' over komen dan anders.

"Hoi!" zegt hij nonchalant en steekt dan een sigaret aan.

"Wat wil je?"

"Niets van jou! Alleen iets komen confronteren met je!"

"Hoe bedoel je?" vraag ik en zet mijn fiets op zijn pekel en kom naast hem staan tegen de auto.

"Wie ben jij?" vraagt hij uit het niets en slaat zijn arm om me en trekt me zo dichter bij hem.

"Ik? Ik ben Angel Akker en ik ben een onzichtbaar meisje of nerd meisje op school en ik heb niets anders dat ik moet zeggen en anders moet jij het niet weten!" snauw ik naar hem want ik heb liever dat ze echt niets weten van mij, zelfs mijn vrienden weten bijna niets van mij, maar ze weten dat ze niets meer zullen krijgen van en uit me, ze vragen er gewoon niet achter dus. 

Bad Boy & Good Girl Secret (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu