Ik kom wakker uit mijn droom en zie dat het 7:07 dus we hebben ons nog niet echt overslapen, dus we hebben toch nog genoeg tijd. Ik loop naar de keuken en maak een ontbijt klaar voor ons allen en laat het wat afkoelen terwijl ik naar boven stap en me omkleed en al klaarmaak voor weer een nieuwe dag op school. Ik loop zachtjes de trap op, zodat hij niet zal kraken door mijn gewicht op de houten trap en zo mam er door wakker maak, maar ze slaapt zo te zien recht door het krakend hout geen. Door haar lange nachten in het ziekenhuis te werken is het normaal dat ze blijft liggen en uitslaapt. Na me klaargemaakt te hebben dat nu rapper ging, doordat ik geen muziek liet afspelen, zodat ik mam niet zou wakker maken, ga ik naar beneden. Als ik éénmaal beneden kom zie ik mijn kleine broer en mam aan tafel zitten lezen in de krant en te zitten praten er over. Ik kom bij ze zitten en kijk mijn mam voor de grap extra boos aan, dat ze direct ziet.
"Ik heb expres geen muziek voor je laten afspelen en ben juist heel stil geweest met al mijn bewegingen die ik maakte!"
"De volgende keer eerst kijken of ik wel degelijk in de kamer lig!"
"Je deur was dicht en je zei altijd dat daardoor betekende dat je lach te slapen!"
"Ik doe dan ook de ruit open en dat ging jullie wakker maken en dat wilde IK niet!"
"Touché moeder!"
"Touché!" zegt ze terug en ik grijp de krant uit haar handen en lees snel alles door. Voor ik naar boven loop en mijn tas maak, dat niet lang duurt, want alle boeken die ik heb liggen bijna op school. Alleen die ik nodig heb voor huiswerk of voor iets te leren ligt thuis, zo is het handiger en heb ik meer lades vrij in mijn bureau.
Ik stap het huis uit en zie dat er een zwarte auto voor de schuine buren hun deur staat, die ik nog nooit eerder heb zien staan. Ik kijk en zie dat er een donkere gedaante achter het stuur zit, die ik bijna niet zie zitten en ik kan al zeker de persoon zijn gezicht niet zien. Ik pak mijn fiets en als ik hem van het slot haal fiets ik er vandoor zonder dat de persoon het door heeft dat ik al weg was en zo rap in één beweging schoot. Sinds gisteren avond word ik al gestalkt door een onbekend persoon en ik ben het nu al beu met dit hele gedoe. Terwijl wat wil een persoon van mij hebben. Ik heb een normaal, saai leven net als elke tiener, maar mijn geschieden is een ander verhaal die je liever vergeet en niet hoort, maar elke dag word je eraan herinnerd door dingen die op je pad komen en je elke dag doet. Het achtervolgt je de gedachte en hoe hard je ook probeert het wilt nooit weg gaan, alleen op momenten als je naar een fuif gaat of met je vrienden weg bent, maar 's avonds komt het weer terug en soms zelf in de dag en dan is je hele dag weer verpest.
Ik kom op school toe en ben denk ik de auto tijdens de weg kwijt geraakt ben bij een kruispunt. Ik ben toch op school en zo wie zo kun je hier niets doen met al die kinderen en leerkrachten die je onder toe zicht houden, vooral sommige leerlingen en niemand minder dan de bad boys natuurlijk die weer op de speelplaats achter het hokje staan. Meetstal staan ze daar nu uit te maken met meiden van gisteren die ze niet meer zien zitten na één nacht. Dan hoor je meestal gehuil, geschreeuw en veel enorm veel scheld woorden die altijd het zelfde zijn. Nu is het rustig en Caleb staat met andere populaire meisje te flirten die er al meteen in vallen en ze staan te giechelen en zitten met hun haar te spelen als teken dat ze verlegen doen en hem zien zitten en zin hebben in een wild nachtje met hen. Caleb zelf is een kieskeurig persoon, dus als hij jou kiest uit al de meisjes dan weten ze dat ze bijzonder bent en knap, maar hun karakter is daardoor ook weer niet zo mooi of leuk van die persoon.
Mijn vriendinnen zitten op een bankje aan de linker zijkant, juist in een klein stukje zonneschijn dat delen van de speelplaats verlicht en iedereen wil daardoor altijd daar staan en dan zie je hele bendes in die zonnestraal staan.
Ik kom bij ze zitten en het eerste wat ik doe is ze vertellen over de stalker van gisteren en vanochtend. Direct als ik iets wil zeggen zijn ze stil en hebben ze al hun blikken op mij gericht. Meestal zeg ik niets en spreek anders over boeken en films, dus als ik iets wil zeggen tegen de hele groep dat een beetje privé is willen ze het weten, want ze weten dat het belangrijk is en ik deel niet veel met mensen, ook al zijn het mijn beste vrienden.
Mensen denken dat ik voor hen een open boek ben en dat wil ik liever zo houden, maar eigenlijk ben ik een groot dik boek is dat zeer goed op slot zit.
"Wie zou dat zijn?"
"Waarom?"
"WTF!"
Alle drie geven ze een verschillend antwoord waar ik zelf niets mee ben, want zelf heb ik ze ook al gezegd of af gevraagd. We bleven nog heel de tijd praten over de stalker tot de bel ging en we weer door hadden dat we op school waren en les hadden. Ik had wel geluk dat het een halve dag was en de helft van de week er al weer op zat. Tijdens de lessen zat ik naast de ruit en keek naar buiten, zoekend met mijn ogen naar de zwarte Audi R8 die me als sinds gisteren stalkte, maar nergens zie ik hem staan of de onbekende persoon lopen. Het heeft me wel een gerust stellend gevoel en eindelijk kan ik weer wat in de les op letten en juist op tijd voor mijn leerkracht een vraag wil stellen aan mij, omdat ik niet oplette.
Net als ik buiten kom met mijn fiets zie ik dat de zwarte auto van uit een steegje komt rijden en weer wacht op de parkeer plaats voor onze school. Ik wil vragen aan mijn vrienden of ze mijn kant uit gaan, maar dat is te laf en ik moet die stalker onder ogen komen te zien en hem vragen wat hij van me wil. Ik steek mijn muziek in op volle bak, zodat ik niemand kan horen alleen mijn muziek en rij rustig en op het gemak naar mijn huis. Ik probeer zo onsubtiel mogelijk in de ruit te kijken van een gebouw en zo te kijken of de auto nog achter me rijd. Zoals ik verwacht had zit hij nog achter me, dus stop ik midden in de weg en zorg dat hij hard moet remmen en anders zit hij tegen me, maar dat zou niet gebeuren. De persoon in de auto remt en daardoor vliegt zijn kap af en zie ik wie er onder de kap zit en me constant stalkt.
"Caleb!" roep ik voor heel de straat en we kijken elkaar recht in de ogen.
Ow! OPEN EINDE:) Voor spanning op te bouwen en te zorgen dat jullie verder lezen en vet mooi vinden en dat kan je ook tonen via comments and votes, Hint;) <3
JE LEEST
Bad Boy & Good Girl Secret (Voltooid)
Roman pour Adolescents(-dagelijkse update-) Angel is een gewoon meisje op school, die eerder langs de zijkant staat. Samen met haar vriendinnen zit ze in haar laatste jaar op school. Vorig jaar was er een nieuwe jongen aan gekomen, die Caleb heette. Na een jaar had hij a...