2/Dylen:

312 9 2
                                    

Ik kom langzaam wakker omdat Leon me lichtjes door elkaar schud om duidelijk te maken dat ik moet opstaan. Ik stap direct op, loop de badkamer binnen en maak me klaar. Na ik alles dat ik moest doen in de badkamer gedaan heb loop ik naar beneden waar er een heerlijke geur door het huis gaat. In de keuken zie ik dat mijn moeder chocolade koeken, croissants en nog meer dingen aan het bakken is in de oven. Ik ga naast mijn broer zitten zoals iedere morgen en kijk hoe hij zit te spelen op de Nintendo.

"Dat ruikt lekker!"

"Ik moet pas gaan werken als jij thuis komt, dus dacht ik dat ik iets speciaals zou kunnen doen nu ik thuis ben," zegt mijn moeder met een brede glimlach.

Ze haalt juist de gebakken uit de oven en we vallen meteen aan terwijl we kiezen wat we zullen eten. Nadat alles op mijn maag ligt pak ik mijn tas en rijd weer terug naar school. Mijn koptelefoon staat op luid terwijl ik geniet van de muziek. Ik rijd toch helemaal alleen naar, dus waarom niet? Er woont niemand dicht in mijn buurt waarmee ik toch mee naar school zou willen rijden dus het zit me ook niet dwars.

--

In de pauze zie ik de bad boys weer bij de sletten staan en ze flirten er hevig op los. Dylen is één van de bad boys, maar vroeger was hij één van de populaire jongens. En nee, die twee groepen zijn niet hetzelfde, ze verschillen best veel van elkaar. Ik was toen ook heel lang verliefd op Dylen en hij wist het ook, maar zelf wilde hij niets met mij en negeerde me dan gewoon. Daarna kwam Caleb op school en is hij bij zijn bende gegaan daarom is hij nu helemaal veranderd vergeleken met de jaren voor Caleb hier was.

Ik kijk hoe ze de met de meisjes staan te flirten, elkaar staan te betasten en geen enkele leraar die er iets op zegt. Ze zijn niet echt bang van de bad boys, maar ze durven de leraren stalken tot ze gek komen en ontslag nemen. Ze weten hun grenzen bij de bad boys, maar sommige zijn niet bang en durven veel doen, maar dan weten ze de gevolgen ervan nog niet.

"Waar kijk je naar?" vraagt Klara en kijkt in de richting die ik kijk.

"Niets!" zeg ik snel en richt mijn ogen op een andere plek, maar jammer genoeg was ze me voor en kijkt ze nu ook naar de bad boys.

"Je denkt toch niet wat ik denk dat je denkt!" zegt Klara geschrokken en neemt mijn handen strak vast.

"Wie zou je willen? Zelf vind ik de beste Cas, maar daar ben ik mee naar bed geweest en met niemand anders, dus kan ik niet echt zeggen wie beter is!" zegt Malia blij en komt naast me zitten en bekijkt me doordringend.

"Je weet dat ik dat nooit zou doen! Ik zit gewoon in het rond te kijken als altijd!" zeg ik verlegen en begin te prutsen aan mijn mouwen terwijl ik naar beneden kijk.

"Als je klaar bent, je weet me te vinden!" en Malia knipoogt naar me en gaat weer bij Jennifer zitten.

Ik kijk terug naar de bad boys en zie dat Caleb zijn ogen over het school gebied laat gaan en me even strak aan kijkt en dan weer verder gaat. De bel gaat en ik heb nu pas door dat ik mijn boeken niet uit mijn kluisje heb gehaald, dus ren ik er snel naar toe. Ik heb juist mijn boeken uit gehaald en kijk achter me en zie dat Caleb een arm om een meisje heeft en haar de achter deur van de school uit smokkel. Hij kijkt achter zich en ziet mij staan en houd zijn vinger voor zijn mond als gebaar dat ik niets mag zeggen en knipoogt dan en gaat weg. Ik sta even aan de grond bevroren en zie dan dat mijn klas juist naar boven is vertrokken, dus neem ik een kleinere tour om er eerder te zijn en geen nota te krijgen van de leerkracht. Ik ben juist op tijd en meng me met de personen en de leerkracht ziet zo niet dat ik te laat was. Ik ga gaan zitten op mijn plek van achter in de klas en haal mijn boeken uit. Ik leg mij armen op de bank en leg mijn hoofd er op om uit te rusten als meneer Vanstalens vraagt waar Caleb is. Niemand antwoord en ik zie dat de bad boys lachende blikken op hun gezicht hebben en naar elkaar kijken.

Ik steek mijn vinger op als ik zie dat de leerkracht wil op schrijven dat hij spijbelt.

"Ja mevrouw Akker?"

"Hij is ziek en werd weggestuurd naar huis!" zeg ik stil en hoop dat hij het gehoord heeft, want iedereen zat me aan te staren en de bad boys hadden een kwade blik op hun gezicht.

"Zoals altijd een stom excuus heeft!"

"Nee! Ik hoorde dat de leerling begeleider hem naar huis stuurde en zag het met mijn eigen ogen!" zeg ik luider, maar verduik me dan bijna onder mijn armen, zodat niemand me kan zien. Voor het eerste vloekte ik dat ik van achter zat, want als ik van voor zat kon ik al hun gezichten niet zien kijken naar mij en was ik meer op mijn gemak.

"Oké!" zegt de meneer Vanstalens en schrijft het op en iedereen kijkt weer vooruit. Ik zie dat de bad boys een geschrokken gezicht hebben en ik weet dat ik vanavond rap moet weg gaan of ze gaan naar me toe komen en vragen stellen en me dan meelokken naar hun huis.

De rest van de les ging rap en als de bel ging dat het laatste lesuur er eindelijk op zat. Ik pakte al mijn boeken samen en prop ze in mij tas zonder te kijken als ik geen andere boeken nodig heb of te veel mee heb naar huis. De bad boys staan juist voor mij als ik wil vertrekken uit het lokaal. Iedereen blijft nog even gangen om te weten wat ze van mij willen.

"Waarom verdedigde jij hem?" vroeg Dylen strak en de andere jongens keken eens goed naar mijn lijf en ik wilde zo graag hun allen een mep verkopen om zo naar mij te staren, maar hield me in.

"Gewoon!" zeg ik stil en kruip in één beweging onder zijn arm en ren het lokaal uit naar mijn fiets weg. Als ik thuis kom heb ik nu pas door dat ik mijn tas vergeten ben in het lokaal en dat de bad boys hem denk ik hebben. Ik laat me op mijn bed vallen en adem zwaar diep en in. In stuur een sms naar Jennifer om te vragen wat we moeten doen tegen morgen. Ik moet het hele gebeuren uit leggen aan haar gewoon omdat ik vraag om haar huiswerk over te schrijven via facetime.

Daarna heb ik eten klaar gemaakt voor ik en mijn broer en hebben we naar de lego movie gekeken en heb hem in bed gestopt. Zelf ben ik ook naar bed gegaan en heb nog zitten sms'en met de anderen en ben midden in en gesprek in slaap gevallen.

Weer een nieuwe update:)het is dagelijks dus is dat wel handig als ik er misschien kliffhangers in steek;) ik hoop dat het al goed is en dat ik een beetje de aandacht heb getrokken met dit hoofdstuk:)<3

Bad Boy & Good Girl Secret (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu