pov Angel:
Ik zit hier al een paar minuten te wenen en te denken wat ik gedaan heb en hoe ik dit kan vergeten en goed maken met mijn moeder en broer en of ik niet beter kan weg lopen, zodat ze ook van me af zijn en de bende niet achter zich aan hebben.
Ik hoor een gekraak in de bosjes dat ik al heel de tijd soms hoord sinds ik hier kwam zitten denken en uithuilen van alles en ik weet ook dat het door de dieren komt want ik was me bijna voor het eerst ook weer een bult verschoten door een eekhoorn in een boom die naar me zat te staren en juist naar een andere boom was gesprongen.
Dan voelde ik een hand op mijn rug en een warmte van een lichaam die warmte uitstraalde naar die van mij en me verwarmde. Ik keek op in de bruine ogen die een groen randje hebben aan de zijkant van zijn ogen en herken ze direct als die van Caleb die ik op dit moment niet wil zien en ik wil niet dat hij ziet hoe ik hier zit te wenen en te denken en ziet hoe zwak ik op dit moment niet ben.
Hij omhelst me ik wil me eerst weg trekken en beginnen roepen en tieren en hem in elkaar slaan om te tonen hoe hard hij me heeft gebroken, maar ik laat hem doen en ik verstop mijn hoofd in zijn trui.
Normaal knuffel ik nooit want als je knuffelt is dat een manier om je ware emotie, gevoelens of leugens te verstoppen, maar nu wil ik niet dat hij mij gevoelens ziet of anderen die zouden voor bij stappen.
Na een tijdje laat hij weer los en gaat hij voor me zitten en neemt mij handen stevig vast in die van hem. Vroeger zou ik dit fijn gevonden hebben, maar na dat accident niet meer en misschien nooit meer.
"Waarom?" vraagt hij zacht en draait mijn armen om, zodat je nu mij armen en handen kan zien die vol met bloed zitten van door mijn eigen schuld en glas scherven zitten er ook nog steeds tussen die ik mijn vel geboord zitten.
"Jij!"
"Hoe kun je zo iets met jezelf doen?"
"Omdat ik het heb geleerd!"
"Wie heeft je dat zo geleerd?"
"Mijn vader!"
"Wat is er tussen jou gezin en je vader gebeurt want niemand en zelfs de school wiet niet goed wat er met jou vader is gebeurt en waarom je nooit over hem spreekt en boos komt als iemand iets vraagt over je vader of toen ze je achternaam zei die van je vader was kwam je zo boos, waarom?"
Eerst denk ik er over na of ik het hem wel kan vertellen want Caleb is ook een bad boy en verstaat zulke dingen soms niet en nog nooit heeft iemand mijn geschiedenis te weten gekomen of gehoord van mij of mijn gezin, maar dat willen wij niet, maar Caleb moet het weten om te verstaan want hij weet veel meer dan elke persoon op de Aarde van mijn leven te weten gekomen en heeft me verliefd gemaakt en me voor even had bevrijd samen met het verleden dat ik had lis gelaten, door die woorden weet ik dat ik het moet vertellen, zodat hij mijn leven kan begrijpen en weten waarom ik zo anders ben.
"Toen mijn moeder en vader ik kregen waren ze dol gelukkig en dacht mijn moeder dat ze het perfecte leven had, perfecte dochter en perfecte man, maar toen ik vijf jaar werd veranderde haar conclusie en wist ze welke fout ze heeft gemaakt, maar daar beschuldig ik haar niet van en dat zal ik ook nooit doen! Ik kwam vijf jaar en toen begonnen mijn trainingen en lessen over het leven. Mijn vader trainde me voor te leren vechten, beschermen en weten hoe met wapens om te gaan en er mee te werken. Hij leerde me dat het leven oneerlijk is en je je weg moet bannen door het leven en dat nooit iemand je gevoelens mag zien en ze je nooit mogen zien bloeden of zien lijden. Ik leerde dat allemaal op vijf jarige leeftijd door hem en dan moest ik mee gaan met hem en zijn maffia zaken en beginnen werken voor hem. Ik kreeg pak slagen toen ik vijf was, omdat ik niet alles snel genoeg leerde en dingen niet goed kon doen!" zeg ik zo neutraal mogelijk, maar als ik dit vertel komen herinneringen naar boven en gevoelens die ik heel mijn leven probeer te onderdrukken, te verwerken en te laten verdwijnen.
Ik toon plekken op mijn lichaam die ik altijd schuil hou of goede make-up op doen, zodat niemand het kan zien op mijn lichaam.
"Deze plek heb ik gekregen, omdat ik niet luisterde!" en ik toon een diepe en lelijke snee op mij linker borst er een stuk boven.
"Deze plek kreeg ik, omdat ik luisterde naar hem!" zeg ik en toon de plek op mijn rechter borst een stuk er boven.
"Ik moest weten van mijn vader wanneer ik moest luisteren naar hem en wanneer niet en probeer dat maar eens te weten!"
"Dit heb ik omdat ik een dochter ben!" en toon paar kleine sneeën bij mij linker heup.
"Ik heb nog meer blauwe plekken op mij lijf waar er zo vaak is op geslagen dat het niet meer weg gaat en heb over mijn hele lijf sneeën die nooit weg gaan gaan door mijn vader vooral op mijn rug! Toen ik 12 jaar werd moest ik mee gaan met andere maffia bazen en met hun of hun zonen die dezelfde leeftijd hadden of meestal ouder waren dan mij naar bed gaan en ben zelf een paar keer aan geramd door mijn eigen vader! Toen ik 14 jaar kwam was mijn vader ook al begonnen met mijn broer zulke dingen te leren over leven, wapens en allerlei andere dingen! Hij was zelf s nog een jaar jonger dan mij toen hij dat allemaal leerde! Op 15 jarige leeftijd zag ik in dat ik kon weg vluchten met mijn moeder en kleine broer en wist ik dat het kon, dus begon ik met een ontsnapping route en heb er een jaar aangezeten! EEN JAAR! Dan was ik 16 gekomen en was de tijd eindelijk rijp geworden en hebben we weg gevlucht! Ik heb mij vader moeten uit schakelen en heb zijn hart laten stil zetten en was beter gekomen dan hem om hem te verslaan, maar ik weet niet of hij het overleefd heeft of niet, maar als hij dood is ben ik blij en opgelucht en als ik mijn vader moet vermoorden opnieuw met mijn bloed eigen handen voor duizenden mensen en mijn moeder en broer zouden staan toe kijken zou ik het nog doen, gewoon om van hem af te zijn! Mij vader was een rijke man en was de hoofd van de maffia en had mensen over de hele wereld en iedereen kende hem en dat was voor ons nog lastiger gekomen om ook te ontsnappen, maar het is gelukt en daarom moet mijn gezin zo goed op passen voor mensen en zijn we anders omdat wij ook een andere opvoeding hadden! De maffia is nog steeds naar ons opzoek en vooral naar mij want ik ben hun meesterwerk want ik heb mijn vader bijna of vermoord en was beter dan hem en heb dit allemaal gedaan, dus willen ze zeker mij en als ze alleen mij kunnen mee nemen zijn ze ook al heel blij! Ik moest zelf op 8 jarige leeftijd mezelf straffen als ik iets mis deed daardoor doe ik dit mezelf aan want zo ben ik opgevoed en ken geen andere techniek en mijn vaders geest drijft in me voor! Ik lijk het meest van innerlijk en uiterlijk op hem en heb de opvoeding gehad dat hij wilde en ben zelf uitgegroeid tot hij wilde en ben nu een monster gekomen door mijn eigen vader!" zeg ik wenend en ben tijdens mijn verhaal gaan opstaan en Caleb ook en iksloeg bomen en werkte al mij frustratie er op uit en als ik geëindigd ben met mijn verhaal val ik met mijn knieën op de grond en schreeuw er op door tot ik bewusteloos zou vallen, maar word vast genomen in de armen van Caleb en hij sust me tot bedaren en dan doet hij zijn uitleg van de echte waarheid dat er was gebeurd en voor het eerst geloof ik hem echt en ben nu zo woedend op Malia dat ik haar wil dood slaan.
"Je kan haar nu wel niet dood meppen of zo hé!" zegt Caleb lachend en ik krijg een kleine lach.
"Laten we naar je huis gaan en je wonden ook eens schoon maken!"
"Bedankt om te luisteren!"
"Nee, jij bedankt dat je dit verteld heb want nu weet ik echt alles van je en kan ik ook op jou vertrouwen en ik snap je ook volkomen en vanaf vandaag, zal ik je beschermen voor je hele leven maar dat kun jij ook heel goed!" zegt hij medelevend en kust me zachtjes en tederig op de lippen en dan stappen we naar de auto en rijden we naar mijn huis.
Eindelijk dit hoofdstuk staat online:) Ik wil sinds ik dit boek maak al dat dit hoofdstuk online staat want hier in kom je alles te weten voer haar leven en haar verhaal, terwijl daar gaat het verhaal ook een beetje om, maar wees niet bang het is nog niet gedaan;) Vertel vooral wat je ervan vind want ik wil echt weten wat je had verwacht hier van en haar verhaal:)<3
JE LEEST
Bad Boy & Good Girl Secret (Voltooid)
Novela Juvenil(-dagelijkse update-) Angel is een gewoon meisje op school, die eerder langs de zijkant staat. Samen met haar vriendinnen zit ze in haar laatste jaar op school. Vorig jaar was er een nieuwe jongen aan gekomen, die Caleb heette. Na een jaar had hij a...