23/ Koppel als wat:

161 7 1
                                    

Ik kom wakker en voel dat ik langzaam op en neer ga en voel Caleb zij hartslag die rustig en traag gaat en zijn ademhaling die in mijn nek boort en me laat kietelen. We hebben vannacht door gegaan en ik heb mijn angst overwonnen en voel me nu nog trotser dan anders. Ik kijk en zie dat mijn vele kussen op bed in het rond liggen en mijn deken op ons ligt met onze naakten lichamen er onder en op elkaar liggend en onze voeten en stuk van onze benen komen bloot. Wat ik normaal altijd haat want ik kan er niet goed tegen, maar nu valt het mee en ik voel Caleb zijn harige benen op die van mijn liggen en onze voeten die in elkaar verstrengeld zijn. Ik kijk naar Caleb die stil en als een lieve jongen licht te slapen, maar dan gaan zijn ogen langzaam open en kijken zijn bruine, groene ogen in mijn donker bruine ogen.

"Hallo schone slaapster!" zegt hij lachend en wrijft met zijn hand over mijn voorhoofd haar en kamt mijn haar door met zijn vingers.

"Hey, leuke nacht hé!" zeg ik lachend en wijzend naar mijn kamer die over hoop licht.

"Het was de beste in mijn hele leven! Volledig eerlijk!" zegt hij lachend, want Caleb de bad boy is al vaker met een meisje naar bed geweest en niet zo lang geleden ook, maar ik ben ook al met veel mannen naar bee geweest, maar niet zi veel denk ik als Caleb.

"Ik wil zo'n nacht elke nacht hebben, maar dat gaat niet altijd gebeuren en bedenk niet in dat hoofdje van je!" zei ik nep dreigend en leg mijn hoofd weer op zijn borstkas die langzaam op en neer gaat door zijn ademhaling.

"Jullie moeten komen eten van mam!" zegt Leon lachend en staat in de deur opening te kijken naar ik en Caleb die naakt onder mijn dekens liggen en mijn kamer die over hoop ziet liggen.

Caleb komt direct schokkend overeind en ik moet snel het deken ophouden om niet mijn bovenkant te laten zien aan mijn kleine broer en zijn liefje, Eva dus.

"CALEB!" roep ik geschrokken als hij recht zit en kijkt me half lachend aan.

"Zeg dat we zo komen!" zeg ik voor ze uit het deur had te krijgen en niet meer naar ons te laten kijken, zodat we ons kunnen omkleden.

"Oké! ik geef het door aan mam!" zegt Eva en ze lopen giechelend de kamer uit en ik hoor ze naar beneden lopen en ik weet zo dat ze het aan mam zullen vertellen en dat zij dan vragen zal stellen en stekjes zal geven.

We springen uit bed als ze weg zijn en ik sluit mijn kamer deur en kijk lachend naar Caleb.

"Je mag ook zo heel de dag thuis rond lopen voor mij?" stelt hij voor en ik smijt een kussen naar zijn hoofd.

"Ja met twee kleine kinderen erbij en mijn moeder! Nee dank je en ik ben niet zo'n persoon die volledig naakt loopt in zijn huis! Met een beha en sliep wel!" zeg lachend en geef hem een knipoog en dan kleden we ons om en kammen we ons haar en doe ik mijn haar het vooreste stuk naar achter, zodat het nog half los hangt en dan doe ik parfum op.

"Ja met twee kleine kinderen erbij en mijn moeder! Nee dank je en ik ben niet zo'n persoon die volledig naakt loopt in zijn huis! Met een beha en sliep wel!" zeg lachend en geef hem een knipoog en dan kleden we ons om en kammen we ons haar en doe ...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dan gaan we naar beneden en pakt Caleb me op en brengt me in zijn armen naar de keuken.

"Bedankt! Ik had echt geen zin om te stappen!" zeg ik lachend en Caleb gaat gaan zitten en ik zit op zijn schoot aan de tafel.

"Dus hoe was jullie avond gisteren? Ik dacht dat ik jullie nog hoorde?"

"LEON EN EVA!" roepen ik luid en boos door heel het huis, ook al zitten ze allebei recht voor me.

"Mam! Alsjeblieft!" zeg ik smekend.

"Wel ik denk dat u al weet wat we gisteren avond deden, als je het nog eens vraagt en deze twee kleine kindjes voor ons!" zegt hij met een boze blik naar Eva en Leon "hebben ze het al verteld aan je wat ze zagen vanochtend!"

"Oké! Ze hebben het me verteld, maar ik ben blij, nu weet ik dat gewoon al en weet ik ook dat jullie relatie nu echt vast staat hé!" zegt ze met een knipoog naar ons beiden en dan eten we allemaal verder.

"Gaan jullie, maar naar school al want jullie zijn al laat! Ik voer Leon en Eva wel! Ik moet toch later naar het werk, dus tot vanavond laat hé!" en ze omhelst ons alle vier en toont dat Eva en Caleb nu ook echt bij ons gezin horen en familie zijn van ons

Ik en Caleb stappen in de auto en rijden naar school en we houden elkaars handen weer vast, net toen Caleb me was komen zoeken op de sterren heuvel nadat ik weg liep .

"Caleb ik ga even blijven zitten, om een goede entree te maken, oké? Je zal wel zien waarom!" zeg ik lachend en zet de zonnebril op die Caleb me had gegeven tegen de zon.

"Caleb ik ga even blijven zitten, om een goede entree te maken, oké? Je zal wel zien waarom!" zeg ik lachend en zet de zonnebril op die Caleb me had gegeven tegen de zon

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hij heeft dezelfde op en ik lach als ik hem aan kijk als ik de bril op heb en dan komen we aan op school.
Caleb stapt als gewoonlijk uit, maar ik denk dat hij weet wat ik wil doen want hij leunt als een bad boy tegen de auto en kijkt iedereen chill aan en elk meisje die hij mooi vind doet hij zijn zonnebril lager en dan komt zijn bende aan lopen en stapt Malia ook op Caleb af en flirt ze met hem.

"Hey Caleb! Hoe gaat het?" vraagt ze flirterig en leunt tegen de auto aan en staat extra dicht tegen Caleb.

"Mij super en jij?" vraagt hij en zet zijn zonnebril lager om naar haar te kijken en zo gezegd ook te flirten en dan stap ik uit en loop heel bitchy over naar Caleb en kom bij de rest staan.

"Hey Malia! Hoe gaat het met je neus? Zo te zien goed genezen!" zeg ik lachend en spottend, maar ook zo neutraal mogelijk en ze kijkt me bitch aan, maar in haar ogen kan ik zien dat ze van me bang is.

"Weet je het al? Caleb en ik hebben een relatie!" zegt ik bitchy en dan stapt Caleb naar me toe en zoent me voor iedereen die ik niet zag aankomen en ik ga naar achter en hij gaat mee en dan stoppen we beiden en slaat hij zijn arm rond mijn heup en trekt me dichter naar zich toe en iedereen en zijn vrienden van zijn bende ook, kijken ons verslagen aan en dan stappen we weg, maar draait Caleb zich nog één keer om naar haar en ik dus ook.

"En nog iets Malia! Je bent een grote slet die echt niets kan krijgen, dus ga weg uit mijn leef ruimt en kom niet te dicht bij mij, de boys en Angel, anders zie je waar ik op sta en dat wil je nooit zien, geloof me!" zegt hij dreigend en de boys maken het geluid 'Oww!' en stappen dan achter ons aan binnen de school poorten en zo kijkt iedereen ons nieuwsgierig en verrast aan en de boys hebben niets tegen me dus in de speeltijd en middag pauze heb ik ze beter leren kennen en ze zeiden zelf allemaal dat ze me echt chill en leuk vonden, zelf Dylen, waar ik op verliefd was, maar dat was niets echt geloof me ik weet het en ik lach zelf binnen in me als ik er aan denk dat hij me nu echt leuk vind en me zelf mooi vind want dat had hij me zelf gezegd.


Bad Boy & Good Girl Secret (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu