17/ Date dag:

203 7 1
                                    

We rijden weg en ik zie hoe mijn huis kleine huis verder gaat tot hij weg is van de horizon en dat we de wijk zijn uit gereden. Ik zit te denken wat we gaan doen en heb niet door dat we weg aan het rijden zijn van uit de stad.

"Naar waar gaan we eigenlijk?"

"We gaan naar de zee!"

"Maar ik heb geen bikini mee!"

"Dan spring je gewoon bloot in de zee, simpel!"

"Dan spring jij er mee in?"

"Wel ik zou wel willen, maar dan zullen ze flauw vallen van mijn goddelijk lichaam en ik weet niet of iedereen dat aan kan!"

"Jij hebt echt soms een ego zo groot als het universum wist je dat!"

"Ja, maar dat maakt me soms leuker en koppiger en veel meisjes vinden dat leuk!"

"Ik weet niet of ik daar voor val!"

"Je weet het wel anders had je me gisteren niet gekust!"

"Wie weet was het gewoon om je te plagen!"

"Ik denk van niet, toen je zei dat je niet verder wilde!"

"Je gaat wel rap hé!"

"Ja, maar dat is mijn stijl!"

"Mijn stijl is nog rapper zelf!"

"Oké, dan maar je vroeg er om!"

"Dit is gewoon te gek!" schreeuw ik luid als we zien dat we alle auto's voor bij racen en mijn haar helemaal wappert door de wind.

Als we bij de zee zijn gaan we op een plek zitten, waar er niemand zit en het water dicht bij is, maar de duinen ook en je op een kleine rechte plek zit, die handig uit komt.

"Wij hebben geluk!" zeg ik schouder ophalend en ga op de plek staan en zwaai twee handdoeken uit voor Caleb en ik en dan ga ik zitten en bedenk me weer iets van daarnet.

"Wat moet ik nu aan?"

"Ik heb een bikini mee gedaan uit je kast die je goed zou passen en mooi was en die doe je gewoon aan!"

"Er zijn wel geen pashokjes?"

"Dan moet je je maar omkleden hier!"

"Oké is goed!" zeg ik schouder op halend en trek mijn trui uit en daar heb ik een T-shirt aan met dunnen bandjes. Ik doe mij beha er onder uit en trek zo mijn bikini top aan en doe ook mijn broek af en doe mijn bikini slip aan en doe mijn slip er onder uit via een paar bewegingen met mijn benen en smijt mijn keren in een tas die Caleb ook mee had genomen.

Dan ga ik gaan liggen en pak mijn gsm en luister naar muziek samen met Caleb terwijl ik zon en hij meer ontspant en even geniet van deze dag. Ik heb ook terwijl foto's getrokken om niets van deze momenten te missen en herinneringen er aan over te hebben. Ik sta dan op en ren naar de zee en als Caleb door heeft wat ik wil doen rent hij achter me aan, maar haalt me niet in en zo beland ik als eerste in de zee en dan zwemmen we allebei zo ver mogelijk en dan zwemmen we terug tot we dicht zijn, maar niet te dicht.

"Kun je me vast houden nu?"

"Ja, met gemak, waarom!" zegt hij en dan spring op hem en doe ik mijn benen rond zijn heupen en mijn armen rond zijn nek. Ik begin hem te kussen en dan zoenen we elkaar hevig en gaan we over tot tongzoenen tot ik denk dat hij het lastig krijgt en dat ik dikke lippen ga krijgen van te veel zoenen, dus spring ik van hem af en zwem naar de kust en loop naar de duinen om me daar te verstoppen en zo spelen we als twee kleine kinderen verstoppertje in de duinen, dat wel leuk was en ik heb er foto's van getrokken.

Dan nemen we onze spullen mee en gaan we naar de auto en leggen al onze spullen daar in en lopen we nog door de stad en drinken we een biertje en eten we een fris ijsje via onze neus. Dan stappen we hand in hand terug en rijden we terug naar huis. Hij legt de radio op en het liedje 'Leon on' speelt en ik laat me helemaal mee gaan en nu is Caleb de persoon die eens filmt en foto's trekt ook al zit hij achter het stuur.

Als ik denk dat we terug naar huis gaan en rechtstreeks naar mijn huis, slaat hij aan een andere weg in en gaan we naar een buiten wijk. Ik zie ene kleine heuvel liggen die in het midden vlak is en daar rijden we naar toe. Het licht echt dicht bij mijn huis en het is echt bijna om de hoek als je het zou zeggen. We stappen de heuvel op en we gaan zitten bij een meertje dat verlicht word door de vissen en de maan die op hen schijnt en de bomen staan in een ronde ver van elkaar zodat het een kleine open vlakte is waar de zon kan komen, want over staan er bloemen in alle, soorten, kleuren en maten en de plek is gewoon betoverend prachtig en ik laat me op de grond vallen in het hoge gras bij het meer en Caleb komt naast me zitten en we kijken naar de hemel en hij pakt mijn hand vast en ik kom dichter bij hem zitten, zodat hij zijn arm rond me kan leggen en dit moment nog mooier word en ik trek snel een paar foto's van de plek en van ons hoe we liggen te kijken naar de hemel waar de sterren aan de hemel fonkelen en wij bewonderen ze op een afstand van liefde. Dan ben ik in slaap gevallen in zijn armen en als ik wakker kom zie ik op mijn gsm dat het 01:23, dus we vertrekken en rijden regel recht naar huis.

Als we thuis zijn zetten we alles heel stilletjes aan de kant en lopen we naar boven en ik heb juist nog genoeg kracht om mijn pyjama aan te doen en in bed te ploffen. Ik hoor hoe Caleb zijn hemd uit doet en in zijn bloot strak boven lijf achter me komt liggen en nu voel ik ze echt goed en let ik er ook op en op het strand zag ik ook hoe zijn six-pack is die gewoon machtig aanvoelt en perfect bij hem past. Hij drukt een zacht kusje op mij voorhoofd dat tintelend aan voelt en dan slaat hij zijn sterke handen rond mij en zeg ik nog iets dat ik nu gewoon zeg, omdat ik wil dat hij het weet en dat ik het durf zeggen heb en mijn emotie eindelijk net als vanaf vandaag het verleden echt achter me heb gelaten en verder ben gegaan, want Caleb is de eerste die het metaal masker doet springen sinds ik 5 was en laat me uit bloeien als een roos die op het einde pracht uit straalt en zijn puurheid laat zien net als ik nu zal gaan doen, openbloeien tot een roos.

"Caleb ik hou van je!"

"Ik ook van jou, zoals niemand anders dat deed!"zegt hij terug en dan val ik direct in slaap na en lange dag en slaap ik samen met mijn bescherm engel op een wolk bij onze plek op de heuvel.

Meer een happy song dat ik er wilde bij zetten, maar het past er misschien niet echt bij, maar ik wilde er toch muziek bij zetten, maar het is ook jullie keuze als jullie willen er naar en ook tijdens het lezen;) Morgen weer nieuw hoofdstuk en nu zit ik weer mee rop wattpad en in mijn pauze verbeter ik nu mijn hoofdstukken en zet ze online zodat ik op tijd ben:)

Ik wil ook BQueenS bedanken om me te helpen en draag dit ook naar haar op dit hoofdstuk, maar vooral omdat ze de beste en goede vriendin van me op Wattpad is;) Love you soo much;)<3

Bad Boy & Good Girl Secret (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu