Дъждът се ронеше на ситни капчици. Всички бяхме мокри, но това не уби желанието ни за купон. Вече се виждаше хижата така, че в мрака се виждаше светлина. Всички нямахме търпение да ни дадат хижата и да ни оставят сами за да се забавляваме.
- Габи. - потупа ме по рамото Себ. - Нали ти ще вземеш ключовете?
- Да няма проблем.
Да имах чувства към него, но той явно-не...
Стигнахме и до хижата. Аз се пресегнах към дръжката на вратата и я отворих. Вътре ни чакаха Роберта (пълничка, но на пръв поглед приятна на вид) и Джоузеф - собствениците.
- Здравейте деца... - поздрави Роберта и ни се усмихна.
Понеже аз и Себ организирахме всичко казахме на другите да се качват, а ние останахме долу.
- Здравейте - поздрави ги Себ и се здрависаха.
- Добре... Вие сте десет човека... За седмица на човек излиза по 270 долара. По 10 - 2700 долара.
- Да... Заповядайте! - подадох на човека плика с парите.
- Това е ключа - взех го - всичко е на ваше разположение. Само моля ви много внимавайте с голямата картина на гирния етаж.
- Добре. Не се притеснявайте.
- Добре. Приятен престой. - хората излезнаха от хижата и тя беше само наша.
Качихме се горе. И първото което видяхме беше голямата картина. На нея имаше нарисувано някакво грозно създание. Незнаех защо някой би пазел толкова грозно нещо. Личеше си, че картината беше късана и преди. Беше залепена доста недъгаво.
- Ужас! - изсмях се.
- Баси грозофила... Както и да е! Отивам да си видя стаята.
- Добре!
- Габии... Ела тук! - извикаха ме Нанси и Памела (Пами). - Ти ще си при нас!
- Супер! - изтичах при тях.
Стаята не беше чак толкова зле като изключим това, че нямаше парно посред зимата. Имаше три легла които напръв поглед приличаха на спални. Мебелите в стаята бяха дървени, а голямата тераса имаше изглед към планината.
- Е, аз ще влезна да се изкъпя. - казах им и си извадих кърпата от куфара.
- Добре. - съгласиха се двете в един глас.
Влезнах в банята и съблякох мокрите си дрехи. Пуснах вързаната си на кок коса и напълних ваната. Докато се пълнеше ваната взех телефона от дънките си и видях, че тук дори няма обхват. Ваната беше пълна и влезнах в нея. Покиснах се 15 минути след което измих косата си под душа, а после и тялото си. Излезнах от ваната и я изпразних. Ових кърпата около тялото си. Взех си дрехите и излезнах.
- Охоо... Боби... - поздравих го като видях, че е дошъл при Нанси. Тя беше седнала в скута му.
- С кой си вътре? - изсмя ми се той.
- С брат ти... Тъп ли си...? Щом излизам сама значи съм сама. - стоях пред огледалото и решех мократа си коса с четката ми.
- А искаш ли да си с него? - изсмя ми се още повече.
- Естествено, че не! - брат му е Себ, а дали исках да съм с него не е негова работа.
- Съмнявам се! - целуна Нанси и излезна от стаята.
Разбрахме се да направим партито в 23:00ч. Тоест след един час. Достатъчно време за да се оправим. Аз си избрах къси панталонки с потник. Изсуших си косата и се облякох. Сложих си Спирала, очна линия и тъмно червено червило. Беше 22:50 и реших да мина през двойната стая в която се бяха настанили Тифани и Джак. Хванах ги да се натискат на леглото. Като ги видях се изкикотих и им викнах да слизат...
YOU ARE READING
На Крачка От Смъртта
HorrorГрупа от 10 приятели (Габи, Себ, Памела, Нанси, Диего, Боби, Тифъни, Симона, Джон , Джак) решава да се съберат и да прекарат една седмица в хижа навътре в гората. Тийнейджърите са настроени за купон, но никой не знае всъщност какво се крие в хижата...