'Wolność'

623 48 0
                                    

Dokładnie dwa tygodnie pózniej :
Od Niall : niestety nie 'wrócę wcześniej niż za miesiąc.
Do : Niall : CHCE JUZ WROCIC DO DOMU ,NIE OBCHODZI MNIE TO
Od : Niall : TO TEZ MNIE NIE OBCHODZI.TU JESTES BEZPIECZNA.
Od : Niall : halo jestes ? letty,prosze.
Nie chciałam czytać następnych wiadomości.W szybkim tempie,wyłączyłam telefon.
Oparłam się o ściane i spojrzałam na zegarek,poraz setny.
-Wow 12.-powiedziałam cicho.
-Za kilka godzin,nareszcie przyjdzie Zayn.
Choć nie.Nie mam zamiaru codziennie tu siedzieć i czekać na chłopaków.
Fakt jest mi tu dobrze ale cholernie tęsknie.
Tęsknie za Niallem
Tęsknie za rodziną.
Nie myśląc o konsekwencjach zaczęłam się pakować w mój mały plecak,wkładając ciuchy oraz pieniądze.
Zanim zamknęłam drzwi napisałam kartkę dla "moich opiekunów".

Wyjechałam.Mam dosyć bycia ciągle w tym samym miejscu i bycia dla kogoś obowiązkiem do pilnowania.
Zrozumcie mnie.Jesteście cudowni i dziękuję wam za wszystko.
Klucze zostawiam pod wycieraczką oraz kilka łatwych przepisów bo wiem,że nie umiecie gotować.
Kocham
Letty

Nie myśląc co będzie dalej,zaczęłam zmierzać w stronę zatłoczonej ulicy.
-Nareszcie wolność-mruknęłam sama do siebie,rozglądając się w poszukiwaniu najbliższego dworca.

Write to me again√Niall HoranOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz