#Czuję się jak w amerykańskim filmie

693 46 0
                                    

Po ostatniej lekcji Niall faktycznie poszedł na wagary z Lou,Liamem ,Zaynem i Harrym.
Ostatnie lekcje minęły dosyć szybko.
Po drodzę do domu,postanowiłam pójść do supermarketu po rzeczy na spaghetti.
Obietnica,to obietnica.
Rodzie wracali dopiero jutro,więc miałam kuchnie tylko dla siebie.
W domu ,postanowiłam sprawdzić przepis na spaghetti.
Tak ,wiem.Przecież to proste,ale nie często gotowałam.

*****
Po dwóch zmarnowanych opakowaniach makaronu,wkońcu wyszedł taki jaki być powinien.
Zrobiłam sos,z zaszetki polecany na wielu stronach internetowych.
Usłyszałam,jak ktoś wchodzi.
Uśmiechnęłam się pod nosem,mieszając sos.
-Hej już jestem !-krzyknął Niall,a ja poczułam jak nogi robią mi się z waty,miał taki głos.
- Jestem w dobrym momencie-dodał ,opierając się o stół.Czułam na sobie jego spojrzenie.
-Możesz wyjąć z tej szafki,wino ?
-Oh,okej -odpowiedział ,uśmiechając się pod nosem.
Usiedliśmy na przeciwko siebie,co chwila się uśmiechając.
Wszystko było idealne,czułam się jak w jakiejś restauracji.
-Lampki wina,spaghetti,wystawa-zaczął wymieniać ,a ja zmarszczyłam nos.
-Czuję się jak w amerykańskim filmie.
Wybuchłam śmiechem,biorąc lampkę wina w rękę.
-Za wspaniały wieczór
-Za więcej takich obiadów-zanim się obejrzałam Niall,wypił zawartość a po chwili zaczął jeść.
**
-Smakowało Ci ? -zapytałam widząc,że nic nie mówi.
-To jest pyszne-wytrzeszczył oczy,nabierając makaron na widelec.
-Mamy jeszcze deser-odpowiedziałam ,szykując się do wstania.
NIall puścił mi oczko,a ja przewróciłam oczami.
-Niall,nie taki deser-zaśmiałam się,wyciągając tiramisu z lodówki.
-Boże,jesteś cudowna! -obydwoje lubiliśmy takie rzeczy
-W sumie,ja też coś mam
Spojrzałam na niego pytająco.
Pobiegł na chwile do pokoju ,a po chwili wrócił ,z butelką Jacka Daniells'a
-Zapowiada się ciekawy wieczór-mruknęłam pod nosem,marszcząc nos

***
-Letty ! Uważaj-Niall zaczął krzyczeć,a raczej bełkotać kiedy weszłam na stół i zaczęłam tańczyć przy piosence Justina Bibera
-Niall,dlaczego akurat zamieszkałeś zemną ?-zaczęłam się śmiać i kiwać na boki ,ponieważ mocno kręciło mi się w głowie.
-Bo Cię kocham,a pozatym moja matka ma dobry kontakt z twoją !-zmarszczył nos,nie chowając śmiechu
-Ty mnie kochasz ?! Ja cię też -powiedziałam przytulając go ,a przy tym zwalając z łóżka.
-Foreeeever yoouung ,forrever-zaczął śpiewać ,nie znając dalszych słow.
on mnie naprawdę kocha,czy tylko ja już słyszę głosy w swojej głowie ?

następny rodział już jutro :*

Write to me again√Niall HoranOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz