Ce zii frumoasa de mers prin mall.
Poate ca mutarea nu este o idee atat de rea precum am crezut.
Oricum nimanui nu-i pasa de mine. Dupa moartea mamei, tata nu a mai dat pe acasa, si in curand am aflat ca se v-a casatori cu modelul de la Victoria Secret's Vivian Aman.Asa ca decid sa ma mut definitiv din viata lui, fiindca oricum nu-i pasa asa ca e timpul ca Violet Darwin sa se lanseze in viata.
Dupa 7 ore chinuitoare de condus, ajung la o casa destul de frumoasa.
Este acel gen de casa din sec al 17-lea ceea ce ma surprinde prin eleganta si simplitatea ei.Nu ma intelegeti gresit, insa eu de mica am fost inconjurata de lux, insa acum parca o bucatica din mine regreta ca a acceptat luxul in locul familiei.
Insa am sa ma schimb, pana la urma nu mai vreau sa mananc din banii tatalui meu care se vede ca nu se prea intereseaza de mine.Ajunsa in casa, mi se pare atat de mistic, de fascinant incat daca as sta o viata nu mi-ar ajunge sa-i descopar toate misterele.
Dupa ce imi despachetez bagajele hopa suna si telefonul meu.Trrrr... Trrrr...
Cand vad apelantul, ma ia cu o mare tristete in suflet. Dupa vreme de 6 ani s-a gandit ca acum este timpul sa- mi spuna : Buna proasto! Sa stii ca duc bine viata din Los Angeles, asa ca nu iti fa probleme cu mine. Ai o viata de mers inainte, nu o rata pentru unul ca mine. Ce mi-as fii dorit ca macar sa-mi spuna aceste lucruri. Insa toate sunt vise nerealizate si asa vor ramane.Ma mai uit odata la telefon, si vad ca am primit 65 de apeluri. Numai tata era si un nr necunoscut.
Pff ce mai viata in care singura ta speranta s-a dus ... la mama naibi.
Telefonul suna din nou, si cand ma uit tot aceeasi persoana care nu a vrut sa aiba de a face cu mine in tot acest timp.-Alo?
-Violet! De ce nu imi raspunzi domnisoara? Ma crezi vreun prost?
-Dar dvs de ce m-ati sunat, spun incercand sa-mi tin lacrimile departe.
-Esti fiica mea! Cum de alta... si te-am mai sunat sa iti spun ca te asteptam la nunta ca sa ne fii domnisoara de onoare.-Domnule Darwin fiica dvs Violet Darwin a murit in trecutul dureros.
-Dar mai am o intrebare inainte sa incheiam aceasta relatie de tata-fiica, care nu a existat vreodata ci mai degraba relatia banii lui tata-Fosta Violet.
-Ce s-a intamplat cu tine copila? Nu iti mai recunosti propiul tata?
-Ar trebui? Raspunde-ti! Timp de 6 ani nenorociti am crezut ca o sa ma suni, si nu sa te tavalesti prin pat cu nu stiu ce curva modelului mortii ma'si.-Acum inteleg de ce a murit mama! rad eu in agonie. A vrut sa scape de inselaciunile tale.
-Si asta a fost blestemul dat de ea pentru mine.Si anume sa traiesc fara parinti, izolata de restul lumi.
-Cum iti permiti copilo! Am bagat bani multi in tine si ca sa iti spun ceva tu ai ...Insa numai apuca sa spuna ceva fiindca isi inchise telefonul.
Ii era atat de greata de omul acesta incat nu-i venea sa creada ca este tatal ei.Trecuse ceva timp si Violet se angazase ca vanzatoare la un obiect cu obiecte misterioase.
Intrand un barbat bine facut, de 18 ani, blond, cu ochii albastri electrici, buzele trandafirii, fata alba ca laptele si o masa musculara de iti curgeau balele.-Buna ziua! ii raspunse fata politicos.
-Cu ce va putem ajuta?
-Momentan, cu nimic va multumesc spuse si pleca de indata din magazin.Acesta isi suna stapanul pentru a-i da de veste.
-Alteta ... Aleasa dvs a sosit mai repede decat am crezut.
-Fii cu ochii pe ea! Nu o scapa din vedere s-au te-ai ars inteles?
-Desigur alteta, porunca dvs este sacra pentru mine.Dragilor de data asta am venit cu o alta povestire, tot cu varcolaci.Sper sa va placa si va pwwwp.
CITEȘTI
Alpha Vampire
WerewolfOarsul in care m-am nascut numai belele mi-a facut. Toti credeau ca eu nu am aleasa insa destinul a vorbit pentru mine Eu sunt Dimitri Krakovska, sunt un Alpha Vampire ultimul hybrid care poate ucide lumea ce sa mai. Intre timp in Romania, Violet Da...