Plimbarea romantica

492 52 2
                                    


In sfarsit a aparut si dimineata.Credeam ca nu v-a mai veni,gandi ducele.
Se imbraca sport, lasand sa se vada patratelele printr-un tricou stramt.
Blugii erau mulati negri, si in picioare isi pusese adidasi preferati.

Cand ajunse in fata casei iubitei sale fiindca asa o considera, ciocanii si cand usa se deschise Dimitri ramase mut de frumusetea ei.
Imbracata intr-un corset negru cu rosu lunguet pana la fund, aceasta casca insa cum il vazu pe Dimitri ii spuse :
-Doamne iarta-ma tu nu ai somn?
-Este de abia 8 dimineata ce mama naibi?
-De fapt scumpa mea comoara este ora 10 si m-am cam ingrijorat in privinta ta, ii spuse acesta inrosit mai rau ca racul.

-Si ce credeai ca se intampla cu mine ii sopti senzual.
-Credeam ca mai inlocuit cu altul incerca ca nu para gelos .
-Deci fara deci iubita mea hai sa mergem, pana nu ne intalnim cu...
-Cu cine anume contele meu nebunatik chichoti usor.
-Domnisoara diseara sunteti pedepsita, sa va mutati la mine, zambi cu gura pana la urechi.

-Sa face ce? Eu voi ramane in acesta casa poate pana voi muri habar nu am.
-Iubirea mea mica si inocenta de periculoasa, spuse facand botic, chiar vrei sa ma bagi in boala?
-Ha? in primul rand de unde v-a venit ideea asta... cu iubitul si iubita?
-Stiu ca este o ideea mult prea originala si adevarata insa asta e purul adevar. Suntem facuti unul pentru altul.

-Bine, of fie daca dvs doriti ne vom combina la cartela Vodafone imediat dupa ce voi plati factura.
Dimitri o lua pe sus si o duse in dormitorul ei, unde au avut prima intalnire, o puse in pat urcandu-se cu saruturi usor si line, ca mai apoi devenind salbatice si fara mila.

-Ti-am spus ca te vreau! Aici si acum.
-Nuuu , spuse si il impinse acesta dezechilibrandu-se.
-Violet degeaba incerci sa scapi fiindca eu tot te voi vrea la fel cum ma vrei si tu.
-Hopa! Mi-am dat seama ce esti u de fapt domnule.
-C..ce s..sunt tremura la auzul intrebarii ei.
-Un pedofil! Care nu lasa in pace bietele fete.
-Dar... eu nu m-am mai culcat cu fete de acum 999 de ani, aaa pardon am vrut sa spus de mai bine de 3 ani.

-999 de ani? Ca doar nu oi fii vamp..ir s..sau p..pricolici( varcolac).
-Iubire uite ce zii frumoasa numai buna de plimbat nu crezi?
-Iar schimbi subiectul conte?
-Eu? eu fac asta? zambi siret.
-Nu dvs Doamne ajuta pardon fereste! mama e de vina, se uita la el paniu si incepu sa rada.

M-am imbracat toata in piele doar ca sa-l zapacesc sa-i fur mintiili, ca mai apoi cand vrea sa ma atinga sa fig de el si el dupa mine.Suna nebunesc dar merita incercat.
Dupa ce ma imbrac usor si lent cu niste mascari lacisive, uit ca este o pereche de ochi care ma cer cu atata dorinta, insa imi pare rau ca il las cu buza umflata.

-Iubire spuse gemand, daca vrei sa iesi asa mai bine spune-mi ca vrei in dormitor si te duc de indata.
-Dar vai contele meu, nu sunt imbracat adecvat intreb eu schimband gandul sau perveres sau asta incerc sa fac.

Dupa cele 4 ore minunate in care ne-am plimbat, am mers la un han popular si frumos amenajat am ramas placut surprinsa de ceea ce am gasit aici. Si anume pace si linistea sufleteasca.Si am avut dreptate chiar a meritat tot drumul sa vin panaa aici si nu regret, asta pana nu o sa se intample ceva rau. Si presimt ca se v-a intampla insa nu acum poate mai tarziu.

Sper ca Bunul Dumnezeu sa ma ajute sa realizez ceva pana nu se v-a duce totul inapoi de rapa.

Dragilor stiu ca m-ati injurat fiindca nu am putut sa pun mai repede next-ul insa acum voi avea tot timpul din lume va multumesc frumos pentru sprijinul acordat.Va kisssulescc 😘😘

Alpha VampireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum