Intalnirea misteriosa.

581 71 2
                                    


Dupa ce mi-am salutat prietenii, m-am bagat la dus, ca sa uit de toate supararile.Inca nu imi vine sa cred ca voi incepe un nou capitol in viata mea fara ajutorul nimanui.

Decat sa am un imperiu la picioare, mai bine fug de acasa, imi gasesc sortitul si apoi imi intemeiez o familie.
Toate acestea sunt vise interzise.
Asa ca de maine o iau totul de la zero fara ca macar sa-mi pese can in vecinatate exista print, vampiri, varcolaci sau mai stiu eu ce pocitanii.

Dupa ce ma ridic din cada, ma imbrac si ma indrept spre pat.Insa obeserv ca am geamul deschis ceea ce este foarte ciudat si misterios. Nu stau mult pe ganduri si il inchid fiindca se facuse rece.
Imi mai verific telefonul in speranta ca aceea persoana care a contibuit la facerea mea sa-mi spuna un cuvant amarat ceva de gen : Pleca! Esti o inutila, nu meriti nimic din ceea ce am facut pentru tine.

Prin spatele meu, trecuse o adiere cu un miros placut de fructe exotice .
O mana ma atinse si in acel moment am crezut ca voi fi violata. Insa cu mult curaj, ma intorc sa vad cine a avut tupeul sa ma atinga si cand il vad intepenesc pe loc.

Un barbat inalt, blond cu ochii de un albastru mortal, plini de muschi, statea si ma scana din cap pana in picioare ca mai apoi zambi perves.
-Buna frumoaso! ma complimenta necunoscutul.
-B..buna incerc eu sa-mi recapat suflul
-Ce cauta un trandafir ca tine in gradina mea plina de suferinta si agonie?
La aceasta intrebare am ramas paf.

-In orice caz cred ca ai auzit de mine nu?
-N..nu d..domnule...
-Esti atat de frumoasa... incat chiar as vrea sa te gust, spuse apropiindu-sede mine precum animalul de prada.
-S.stai a..acolo... m..monstrule sau...
-Sau ce Violet ? Ma vei invita in cuibusorul tau de nebunii? rase el pe seama ei.

-Iti voi da o sansa la viata asa ca nu o irosi, vorbesc cat se poate de serios.
-De ce eu?
-Fiindca asta vei afla pe parcursul sederii tale.Nu te teme de mine, si apropo eu sunt umbra ta, asa ca ai grija ce faci si cu cine vorbesti trandafirasul meu, ii sopti senzual printul.

In mai putin de un minut, acesta pleca fara ca macar sa isi ia la revedere.
Intre timp la castel, in camera printului, sosi prietenul sau de incredere.
-M-ati chemat alteta?
-Da Eric.Astazi am avut o zii minunata ca sa spun asa.Mi-am intalnit aleasa iti dai seama?
-Felicitari alteta! insa aveti grija ca Oxana vrajitoarea aia parsiva sa nu vada fiindca altfel o va ucide pe loc.

-Nimeni si nimic nu ma v-a impiedica sa o aduc in acest palat, in viata mea si mai ales in patul meu, ranji bucuros printul.
-Insa nu de asta te-am chemat, ci te-am chemat sa iti spun ca maine sa pregatesti cina, fiindaca nu imi pot lua ochii de la ea, si m-am gandit sa o invit la mine.
-Desigur printul meu! orice pentru domnia voastra, spuse el plecand din camera tiranului.

Nici macar nu stii ce te poate astepta printe, gandi vrajitoarea deghizata.Dupa ce iti voi omora iubita vei simti si tu adevarata singuratate, rase ea in sinea ei.

Si acest capitol va este servit. Sper ca va place.Si ce v-a face contele? Oare o v-a aduce pe aleasa lui in ghiarele vrajitoarei? Si unde credeti ca este ascuns prietenul sau? Asta ramane de vazut in capitolul urmator.

Alpha VampireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum