Cautarea

193 20 3
                                    

Ma simt ca ultimul om nenorocit fara viata. Cheful de a ma distra s-a dus naibii fiindca ei bine fericirea nu tine mult.
Daca Aiden nu imi spunea in aceea seara despre Violet eram o familie fericita deoarece chiar de ziua ei vroiam sa o cer de sotie si atunci deveneam cu adevarat cel mai fericit om.

Dar se pare ca dorinta ei de a-l cunoaste pe asa zisul ei "tata" i-a intunecat judecata asa ca ea a ales sa plece de langa mine de langa noi adevarata ei familie.
De vreo doua luni nu am mancat, baut si chefuit. Stiind ca ingerul meu este chinuit intr-o lume nemiloasa a mafiei ma face sa mor de durere.

Asa ca m-am gandit sa plec in cautarea ei. Fiind un hibrid se pare ca jumatatile mele tanjesc dupa muritoarea frumoasa si zambareata care cand o vedeu uitau de toti si toate.Insa si eu ca barbat inebunesc cand nu o stiu langa mine, ea fiind sufletelul meu pereche .

Aiden care i-a fost tata de atat timp, se vede clar ca plange din moment ce ea nu se afla aici am observat ca iubirea lui se transforma in obsesie.
Bobocelul meu sta intr-o sera neprotejata plina de buruieni care ii absorb substantele organice din tulpina.Gradinarul ei este pe drum pentru a-i vindeca toate ranile cauze de el, si timp.
Asa ca fara sa mai stau pe ganduri il sun pe Erik ajutorul meu si ii spun intamplarea dezastruoasa .

Cand vorbeam cu Aiden el mi-a spus ceva socant asa ca am pus frana incercand sa ma controlez insa fara speranta.
-Stii Dimitri, imi vorbi el eu pfff.... acum ar fi bine sa dam cartile pe fata amice .
-Eu am.... am..... si incepu sa planga ca un nebun, am iubit-o pe V...violet spuse ultimul cuvant cu vocea stinsa.
-Ai facut cee?? Insa nu am tipat ci m-am calmat putin cate putin fiindca atunci ma transformam pe loc si adio Aiden iar bobocelul meu nu mai vroia sa ma vada deloc.

-Vezi tu, spuse si isi lua capul in palme, eu am avut o obsesie pentru ea.Mama ei ma vedea ca pe un viitor sot perfect fara niciun secret insa treaba statea altfel decat mi-am imaginat.
Cand am vazut-o prima data am vrut sa ii fur puritatea insa privirea ei inheta apele asa ca am ramas perplex cand i-am vazut frumusetea ascunsa.

Imi venea sa il ucid pe loc, cum adica el sa fie alesul ei.... Atunci eu cine mama masii de treaba sunt??? Suleyman vampirul sau Napolitana Bonul cu partea(portia).
Doamne .... imi vine sa il stangulez insa ma abtin pana la un moment dat.
Al naibii moment, viata mea a fost un curvar de la inceput.

Deci prin ce parte mergem intreb fara sa ma mai uit la el.In spatele nostru era peste 800 de masini, mai rau ca regele Angliei ca de .... eu is Alpha Vampire iar aleasa mea este cu curvarul de tacsu lua-lar ebola sa il ia mai repede si cu talent.
Parcam in fata unui hotel si vaz ca are 6 stele, eee... pentru cateva nopti eu zic ca este ok .

Cand intram si vedem acolo mai multe petarde expirate decat oameni normali cat de cat. Curvele cand ne vad incep cu expresii de alea de la tara : " Mama ai vazut fata ce bun e aia blondu' "spune si imi vine sa ii dau cu caramida in cap.
"Da fata nu vezi e proasta??? Hahahahhaha normal faa ca u are proasta nu ca mine cu falcultate..."
Da ii raspunde aia : Cu facultate doar tot idioata ramai, si atunci am inceput sa radem usor si discret fara a fii vazut de hamsteritele manipulatoare de sex.

Dimineata veni repede si nu mai stau pe ganduri ma imbrac intr-o pereche de blugi slim albastrii, o bluza alba, parul facut sexy si go in cautarea minunatei mele flori.
Coborand scarile Erik veni la mine si imi spune ca vrajitoarea e pe urmele ei am inebunit cu totul.

Am primit un mesaj de la florea mea???
Aolo unde este puiutul meu??? Ce a patit??? Spun si ma panichez mai rau ca un sot care astealta in maternitate sa ii spuna ce a patit iubirea vietii sale.
"Dimi aveti grija, sunt pe urmele voastre, eu am reusit sa scap de infern pentru un moment insa simt ca nu mai pot... puterile ma lasa... ma simt asa slabita si imi e tare dor de tine iubite, te rog nu te teme in curand ne vom intalni, nu stiu cand insa nu venii dupa mine a ta Violet" spune si atunci simt ca cerul m-a inghitit cu totul.

Cine stie ce i-a facut Apollo sobolanul asta insa numai pot ...... mor aici daca nu o am langa mine, sa o simt, sa imi rada , sa ii aud vocea cristalina care imi bantuie noptile zile la rand.

Usa se deschise brusc si pe ea aparu....?????

Salutare puisorii mei, acum am sa mai postez inca 3 capitole si vine mr epilog.
Cine credeti ca va fii ??? Si cum a-ti dori epilogul?? Mai trist, trist, fericit, sau combinate????

Va astept comentariile si va pwwwp dulce.

Alpha VampireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum