Sosi si dimineata. Ce sa mai zic, speriata eram putin spus, insa eram mai mult curioasa in legatura cu barbatul care mi-a furat visele.
Doamne parea atat de ireal, si daca mai statea putin tabaram pe el.Ma ridic lenesa din pat, si ma indreptam spre dressing cand aud soneria.
Ma imbarac in niste colanti negri, o bluza stramta albastra, nelipsitii mei tenesi si voiloa eram gata de scandal.Deschid usa si surpriza consta in barbatul care mi-a furat visele.
Statea acolo si atat de adanc ma privea incat mai ca eram sa ma prabusesc.
Vocea lui ragusita si a naibi de sexy isi face simtita prezenta.
-Buna, ma scuzi ca te-am speriat aseara si as dori sa ma revansez invitandu-te la cina in seara asta.
Woow asta e o premiera, dupa ce ca m-a speriat de am crezut ca numai in sicriu voi iesi din aceasta casa el a venit sa-mi spuna daca vreau sa cinez cu el. Nu te duce, isi aduce mintea mea ca eram si eu pe aici. Cine stie ce va vrea sa-ti faca?Minte perversa. Numai la viol te gandesti, si de ce nu, pana la urma asa se cuvine.
Cand o veni cu faza stii eu nu sunt tocmai barbatul acela frumos, amabil sau ce cacaturi mai baga despre el, eu un monstru.
Pai si nu o fii tare adica rareori mai... insa nu apuca sa dezolte propozitia pentru mintea ei ca barbatul o scoase din reveiere.-Deci my lady accepti? spuse el uitandu-se adanc in ochii ei.
Daca nu ma las vrajita de farmecele dvs pot sa va asigur ca raspunsul este nu, asa ca nu mai fortati nota de plata .Va multumesc si o zi buna, spuse ca mai apoi sa inchida usa insa Dimitri fusese mai rapid si intra in casa, mai exact in spatele ei.-Ei da, am scapat si de acest strain misterios. Bravo mie! spuse insa cand se intoarse barbatul o privea amuzant de situatie.
-C..ce c..cautati a..aici?
-Pe tine! si nu accept un nu ca raspuns inteles?
-Da nu suntem in armata romana unde se dadeau ordine domnule asa ca va poftesc afara unde soarele v-a vrea sa faca cunostiinta cu dvs.-Iubito... sopti el senzual la urechea sa, nu vei putea scapa de mine si stii de ce?
-Nu imi pasa raspunsul dvs, deci fara deci va rog sa plecati!
-Tare in gura si dezacordata! Imi pace, si nu te teme de nu vei vrea la mine acasa hai la han sa vezi si sa nu crezi, ii zambi acesta.Apropiindu-se de el, acesta o trase la pieptul sau, insa fata se uita in ochii lui care cereau iubire.S-a despartiti un pic de el si il impinse cu degetul in piept spunandu-i : Trebuie sa fiu o proasta ca sa iti pic tocmai tie in plasa, vocea sa erotica ii aducea fiori de placerea alphaului vampir.
-Ispita mea... de buna voie si de nesilita de nimeni vei deveni a mea intr-o buna zi.Doar asteapta-ma, si ai sa vezi de ce sunt in stare.
-Hmmm... contele meu nu face o greseala care ar putea sa ne rapeasca fericirea, ii zambi ea ispititor de senzual.
Si acela fusese montul in care Violet a fost surprinsa asupra unui sarut flamand de naucitor, insa senzualitate buzelor lui, ii faceau ca fluturasii din stomacul fetei sa danseze lambada de bucurie.Dupa intreruperea sarutului, din cauza lipsei de aer, contele ramase pe loc privind-o cum o asa frumusete a ajuns la scurt timp sa-l inebuneasca nu gluma.
Noaptea veni, iar contele trebuia sa plece de langa aleasa lui, insa nu pentru mult timp. Nu inainte de a-i spune ca maine o v-a lua cu forta in oras, ca mai apoi sa stea de vorba.Si acest capitol va este servit. Multumesc pentru voturi, follow-uri, si mai ales pentru sprijinul acordat.
CITEȘTI
Alpha Vampire
WilkołakiOarsul in care m-am nascut numai belele mi-a facut. Toti credeau ca eu nu am aleasa insa destinul a vorbit pentru mine Eu sunt Dimitri Krakovska, sunt un Alpha Vampire ultimul hybrid care poate ucide lumea ce sa mai. Intre timp in Romania, Violet Da...