Dupa incidentul de ieri cu bunaciunea aceea mama ce n-as da o tura cu el, zambesc in sinea mea.
Obraznicatura mica perversa! aud o voce cunoscuta in capul meu.
Iubirea mea, de mine nu ai sa poti sa scapi si stii de de ce? nu ii raspundeam fiindca atunci ii dadeam teren si eu nu vream asta.
Nu? atunci lasa-ma sa te luminez, esti sufletelul meu pereche plus de asta trebuie sa te protejez cu pretul vietii fiindca sunt plin de dusmani.Ma uit si observ ca nu sunt in casa mea.Si fiind curioasa din fire ma uit sa vad daca Dimitri mai este cu mine si de abia atunci observ ca el dormea ca un ingers, ingerasul meu.
Doamne imi vine sa il flocosesc la cat de frumos ee, odododo mancala-ar mama de scump mic.
-Mmmm... scump mic nu? si in secunda 2 ajung sub el.
-Dar cine ti-a dat verdictul ca poti sa fi cu mine cumetre i-a zi-mi?-Pui mic, dpuse si ma saruta cu o pofta nebuna, esti a mea si eu sunt al tau.
-Daca te mai prind langa alt mascul iti fac o noua bucurie.
-Ai sa te muti si ai sa ma lasi sa ma lansez in viata ce frumos, spun eu ganditoare de ironica.
-Ai vrea tu bursucel, insa daca imi vei darui mai repede cativa mostenitori s-ar putea sa te las in pace.
-Dragul meu si nerabdator iubit in a face copii, eu nu sunt o fabrica insa daca m-ai lasa sa imi fac de cap si in acel moment iau cureau care era jos langa celalate haine, ma urc pe el si ii ridic mainile doar ca sa ma joc o leaca .El fiind atent la numarul meu de acrobatie erotica, nu isi dadu seama ca l-am strans si pentru un timp indelungat nu se mai poate dezlega asta fiind oportunitatea mea sa na strecor si sa plec, insa dupa ce l-am legat imi trec degetul aratator incet si senzual spre vuzele sale care serseau iubire neconditionata.
Ii simteam excitatia si cand sa ma prinda sa ma aduca pe culmile placerii... s-a taiat filmul.-Ce naiba? injura el. Iubito cu ce mai, mai chinuit?
-Cu o arma senzuala ii soptesc si apoi ma ridic dupa el nu inainte sa ii intarat amicul la datorie. Deci tigrule mrrr... ne vedem dupa eliberare ii spun, si ii fac o ochiul acesta tipand de frustrare :
-Obraznicatura mica, vino inapoi si dezleaga-ma.
-Aaa... aaaa... pisoias lasa-ma sa imi fac de cap.
Seara cand el dormea m-am furisat si mi-am luat o rochita rosie cu negru, nistre strampi sexy, rochita fiind stramta pe corp.In timp ce ma imbracam usa fiind deschisa pentru a il mai tortura, de fiecare data cand imi puneam ceva pe mine gemeam a placere asa inebunindul mai repede.-Dezleaga-ma! Nu mai pot, suporta dulcea razbunare, gata amore nu mai pot vino si dezleaga-ma fiindca dupa ce ies de aici fii sigura ca vei fi pedepsita.
-Aaaa...Aaaahh ...mmmm spun dupa ce imi pun strampii sexy.
Dupa ce m-am facut m-am dus sa ma vada si cand am ajuns in dreptul usii el a ramas fara aer.-Nu te duci nicaieri! Jur ca dzca te prind te violez ma jur.Treci imediat aici!
-Ai vrea tu smechere ii spun muscandu-mi buza senzual de incet.
-Unde pleci? si atunci il i-a toate transpiratiile.
-Sa ma lansez, spun si ma indrept spre usa gemand din nou.
-Aaaa...aaaah....mmmm ce bine se simte mi-e atat de cald aaaa....aahh...ooo..mmmm.
--Gata pana aici! eu sunt singurul care iti ofera placere.
-Insa inainte de asta ma ierti?!
-Hmmm... da si stii de ce?
-Fiindca te-am legat si tu nu poti face nimic asa ca ceau tigrule aaahhhh...aaahhh.Plec si ma indrept spre casa care era o leaca mai departe decat cea a lui Dimitri.
Ma asez in pat si adorm insa sunt trezita de greutatea care ma apasa, insa ma linistesc cand ii simt mirosul si adorm.
-Hmmm... tigroaica obraznica acum dormi... cand te vei trezi ai sa devii a mea, spuse si se puse langa mine sarutandu-ma .Am venit cu un nou capitol sper sa placa.Va multumesc frumos pentru sprijinul acordat fara voi nu as fi ajuns aici.
CITEȘTI
Alpha Vampire
LobisomemOarsul in care m-am nascut numai belele mi-a facut. Toti credeau ca eu nu am aleasa insa destinul a vorbit pentru mine Eu sunt Dimitri Krakovska, sunt un Alpha Vampire ultimul hybrid care poate ucide lumea ce sa mai. Intre timp in Romania, Violet Da...