-Legati-o! striga Derek mana dreapta a lui Apollo.
-Copilo te mai intreb o singura data si nu ma minti. De unde il stii pe Apollo spune! tipa la mine ca un caine turbat.
-Nu el ar trebui sa imi puna aceste intrebari?
-Tacii!! si cand vroia sa imi dea o palma o mana il opri si ii spuse :
-Lasa-o in pace m-ai auzit?
-Daa... sefu nu vezi cata durere de cap ne da amarata asta.-Amarata asta de care spuneti voi este fiica idiotului de Soleil, spun parca impacata cat de cat.
-Ceee??? tipara amandoi cand imi auzira raspunsul.
-Fato... te joci cu focul si nu stii cand te arzi... insa aici te voi ajuta sint cel mai bun.
-Creed... dupa cate i-ai facut lui mama ma mir ce ai putea sa imi faci si mie.-Si cum se numea curva care ti-a dat viata tarfulita mica? spuse ironic idiotul de Derek.
-Vanilla Dawin iti spune ceva Mr fut si las gravide femei fara aparare.
-Nu se poate... spuse si incepu sa rada precum apucatii.-Tarfa aia era mama ta?
-Nu asa se vorbeste de fiinta care ti-a batut joc nenorocitule fara inima.
Acesta o lua de gat si ii spuse :
-Scarba!! asta esti si vei fi. Nu imi vine sa cred ca am lasat o curva insarcinata ii dai seama Derek?-Voi fi de rasul tutror cand se va auzi :
Apollo de Soleil cel mai important mafiot al lumi a aflat ca are un bastard provocat de o tarfa .
-Chiae si curcile va rade de mine ... dar asta sa imi fie invatarura de minte ca sa nu uit de protectie!.-Nici mie nu mi-a venit sa cred ca tu nenorocitule ai putea deveeni parinte, spuse nervoasa Violet.
-Sa stii ca nu esti rea deloc pisi... ai niste forme de ma baga in boala si m-am gandit mai bine daca... m-as insura cu o bunaciune ca tine toti ar vrea sa fie de partea mea.-Asta e! Ma voi folosi de nunta falsa cu tine pentru a-mi ucide aliatii iar dusmanii vor veni cu bratele deschise la mine iti dai seama?
- Doamne cat de imbecil poti fii... woooaahhh.
-Si in plus ai o caricatura de verighta pe deget asa ca mai bine ai purtao vierme.-Vezi Derek, e geloasa pe tarfa cu care m-am cuplat, spuse si incepura amandoi sa rada ca depravatii.
-Nu va temeti cretinilor, am iubit care in curand va deveni un tata si un sot excelent asa ca nu vreau sa aud nimic din gurile voastre spurcate.-Derek dezleag-o si cheam-o pe Denise la mine bine?
-Ok boss, spuse ranjind fasolea la mine.
-Pacat de moaca ta gigolo.
-Sa inteleg ca te-am fermecat?
-Ooo .... semeni cu moartea in foarte multe aspecte deci nu, nu esti fermecator. Esti fermecator de prost, bubuie cretinitatea si idiotenia in voi.-M-am convins nu el e asa zisul tata curvar. Asa ca maine voi pleca la mine acasa.
-S-o crezi tu papusa, odata ce Apollo a pus ochii pe tine, nimeni si nimic nu il va mai putea opri.
-Asta mai vedem infectule.Intre timp Apollo statea la biroul sau si se gandea cum sa isi salveze fiica din ghearele demonului.
Vanilla fiind unica mea fosta logodnica am iubit-o mai mult decat soare si luna, apa si pamantul , viata si moartea.
Insa Mamba a pus capat zilelor fericite.Dupa ce imi nascuse pruncul care era o fata deosebit de frumoasa, iti semana perfect amore, el a venit si te-a ucis.Insa ca rodul iubirii noastre sa fie in regula l-am pus pe Derek sa o duca primului tau fiu si sa-i ii spuna caci cand ea va deveni mare el este tatal sau si nu eu un criminal fara sange... familie... si fericire.Trebuie sa ma port ca atare cu ea, nu este de glumit tipa este o fata isteata, frumoasa ca mama ei si fosta mea iubire care regeret ca nu am aparat-o insa cu Violet ca fi altceva. Si ce a spus pitica mea? Ca are pe cineva... offf trebuie sa ma interesez cine este acel cineva si ce va vrea de la fiica mea.
Usa se deschise si pe ea aparu curva ... Denise.
-Mrrrrr pisoi ti-a dost dor de mine?
-As minti daca as spune da, deci nu si ia loc trebuie sa discutam ceva serios.
-Ascult pisoi mic, spuse si ii linse scarbos buzele botoxate.
-Denise anulam nunta.
-Ceeee? Ce sa faci?? Nuuu asta nu se va intampla m-ai auzit?-Ti-ai gasit o alta jucarie si pe mine ma arunci deja?
-Nenoro ... insa nu apuca fiindca un glont isi facu simtita prezenta in tampla tarfei.
-Gata sefu am rezolvat-o si pe asta. Oare a cata tarfa nesatisfacuta e ?
-Dumnezeu stie, spuse dand din umeri neinteresat.Usa se izbi si cei doi privi omul care avea sa ii socheze.
-Sefule fata a disparut!Va urma...
Dragilor am venit cu un alt capitol mai bun mai pofticios sper sa va placa kiss 😘😘😘😘
CITEȘTI
Alpha Vampire
Про оборотнейOarsul in care m-am nascut numai belele mi-a facut. Toti credeau ca eu nu am aleasa insa destinul a vorbit pentru mine Eu sunt Dimitri Krakovska, sunt un Alpha Vampire ultimul hybrid care poate ucide lumea ce sa mai. Intre timp in Romania, Violet Da...