Dupa ce ca ziua de ieri fusese un uragan, Dimitri ma ignora de la un timp. Si bine face, adica daca pe el il doare fix in pix, pe mine sa nu ma doara?
Ei si acum ca sunt libera ma duc sa agat niste bunaciuni. Ma imbrac intr-o pereche de colanti negri, o bluza stramta mov normal, si niste adidasi negru cu mov.Imi iau si bluza cu mine in caz ca vremea nu v-a vrea sa ma lase in pace si dusa am fost. Casa am incuiat-o ca sa nu ma trezesc cu apha vampire ala si mi-am pus castile sa ascult careva melodii mai vechi insa cele mai reusite.
Mergeam repede uitandu-ma in telefon pentru a schimba melodia cand cineva se impiedica si imi zboara telefonul.Ma uit sa vad daca sunt bine, insa un piept musculos sta agatat pe mine mai rau ca magnetul. Sta ce sta si ma analizeaza din cap pana in picioare si incepe cu replica veche cica de agatat, cum sa nu.
-Esti bine? oo scuze, nu stiam pe unde merg insa cand te-am vazut pe tine parca timpul s-a oprit.
-Ha? cu mine vorbeai incercam sa fac pe indiferenta.
-Pai... spuse si se scarpina la ceafa, nu m-am lovit de aer ca sa cad in asemenea mod nu? ranji sarcastic.-Mdaa, stii eu ma duc sa alerg ceau! spun si ma duc mai departe insa sunt prinsa de doua brate care refuza sa imi dea drumul.
-Daa? te mai pot ajuta cu ceva? ii spun indiferenta.
-Ti-ai pierdut ceasul di telefonul, cand ne-am lovit.Si asa am alergat ca sa ti le dau.
-Multumesc pentru gest, insa trebuie sa plec spun si arat catre cer care era negru de ciuda.-Pai as putea sa te insotesc? asta doar daca nu te supara bineinteles.
Si de ce nu, adica daca Dimitri s-a saturat de fitele mele, eu trebuie sa imi vad mai departe de viata mea. Si este asa de dragut cu mine, este roscat, are ochii precum iarba cruda, o masa muscular de iti vine sa lasi bale , si ce sa ma zic facut pentru mine. Mamă ce as da cu el o tura, sau poate mai multe, spun si incep sa zambesc ca idioata.-Aa.. am uitat sa ma prezint, numele meu este Aaron Dark, incantat spune si imi intinde mana.
-Pe mine ma cheama ...
-Violet iubire unde esti striga maimutoiul ala.
-Hai sa plecam de aici ii spun lui Aaron el uitandu-se ca la masini straine.
-Este un pedofil deci hai măi mai repede pana nu ne face felul.
-Este in regula sunt gay, vorbea cu asemea lejeritate eu ramanand masca la vorbele sale.-Violet Darwin, insa acum.pazea trebuie sa plec.
-Pai si cu alergatul nostru cum ramane? intreba bosumflat.
-Atunci ai putea face ceva pentru mine? spun facand botic.
-Pentru tine orice frumoaso ii zambi cald.
-Pai ai putea sa te dai drept stii tu...
-Iubitul tau? ridica acesta o spranceana intrebator.
-Daa... doar ca sa ma lase in pace.
-Desigur, spuse si o lua de mana semn ca de abia incepuse planul.
-Violet! Violet! unde esti? raspunde micuto!Si dupa 2 minute veni Dimitri incordat si scrasni din dinti .
- Cine e el? intreba repede .
-Sunt iubitul ei, de ce intrebi? ranji Aaron.
-Da stai, ii spun ce te intereseaza cu cine ies sau ce fac ha?
-Esti a mea! nu uita urla turbat la mine
-Nu sunt vreo posesie asa ca linisteste-te sau pleca nh esti bine venit.Se apropie de mine si ma ia in brate uitand de Aaron care ii spunea sa ma lase jos.
-Vezi micuta mea, ce ti-am spus tanjesti dupa dragostea mea, alinturile si atingerile mele magice si norocoase. Asa ca sa nu te mai aud ca eu nu fac parte din viata ta fiindca la acest capitol te-ai inselat amarnic.-Poti pleca se uita urat si cu scarba la celalat barbat.
-Nu plec fara ea!
-Ba da! sau mori de mana mea clar?
-Nu imi e frica de tine! ii spuse roscatul.
-Gata! tip si cei doi se uita la mine ca la extrateresti.
-A-ti reusit sa imi sticati ziua, felicitari spun batand din palme in bataie de joc.
-Tu draga mea nu ai voie sa te vezi cu niciun mascul m-ai auzit?
-Deloc chiar.Sunt plictisita de nervii si furia ta care se revarsa pe mine.Dupa asta Dimitri turba si ma lua in brate plecand la conacul sau. Ma uit in spate si spun cu voce tare :
-Mamă ce bunaciune!
Auzind lucrurile acestea el turba si se opri uitandu-se la mine :
-L-ai facut cumva bunaciune pe amaratul ala? se uita chioras la mine.
-Ca doar nu te-am complimentat pe tine istetule asa ca pune-ma jos pana nu te castrez.-Aaa uiti cine este seful?
-Ha? am demisionat de la el asa ca nu imi fac griji cu privire la o noua cucerire ii spun pervers de senzual.
-Da? ranji pe indata, ei bine micul meu ingeras de acum incolo vei sta numai cu mine.
-Ai uitat? eu nu sunt cainele tau deci valea si inchide usa dupa tine.Se facu seara, iar cand toata lumea dansa eu trebuia sa invat pentru noua facultate.Insa nici de data asta bunul Dumnezeu nu a vrut sa ma lase in pace.
Pe langa faptul ca aveam de facut referate aceastea zbura in aer eu uitadu-ma ca tampa la Dimitri care radea cand mi-a vazut moaca.-Iubito, e timpul de nani pui, hai la culcare pana nu spar veioza incepu el sa rada si eu sa fac botic.
-Nu mai fa boticul acela dulce ca s-a putea sa ramai fara el.
-Mbine oftez teatral si sting lumina insa nu inainte de ai spune :
-Woooăăăww casanova nu te schimba de fata cu mine, ai baie priceput-ai?
-Nu imi spune ca esti pudica? ranji pervers la mine.Iubire sopti senzual atunci cand eu voi fii ingropat adanc in tine te vei mai rusina astae intrebarea mea?-Popandaule taci si culca-te asta doar daca nu vrei sa il sun pe Aaron sa vina sa imi tina de urat si eu stiu cat de mult ti la el.
-Da iubito, l-as strange pana la omorî, dupa acestea sting lumina si se invelesc, ea adormind cu capul pe trupul sau bine lucrat.Scuzati-mi intarzierea dragilor insa am avut unele discutii cu alte persoane care m-au facut sa am o stare cam nasoala.Insa asta a trecut si promit ca voi posta cat mai curand va multumesc pentru sustinere☺😊😘😘😎
CITEȘTI
Alpha Vampire
WerewolfOarsul in care m-am nascut numai belele mi-a facut. Toti credeau ca eu nu am aleasa insa destinul a vorbit pentru mine Eu sunt Dimitri Krakovska, sunt un Alpha Vampire ultimul hybrid care poate ucide lumea ce sa mai. Intre timp in Romania, Violet Da...