Dupa ziua perfecta petrecuta cu contele Dimitri fiindca asa imi place mie sa-i spun ma ingrop in patul meu pufos. Nici bine nu apuc si ma trezesc asaltata de un strigat :
-Domnisoara Violet, domnisoara, veniti putin se auzi o voce masculina.
Ma ridic lenesa din varful patului si incep sa il injur pe idiotul care a cutezat sa-mi faca asta.Eric dupa cate am inteles era ajutorul contelui, era bine ce sa zic insa tot mai frumos era Dimi al meu.Doamne iarta-ma ! ce am putut sa spun.Am visat de cele mai multe ori ca Dimitri era peste mine sau mai bine spus adanc ingropat in mine.
Descui frumos usa si cand il vad cu un buchet de trandafiri negri, ramas surprinsa de gestul sau.Dupa ce ai intrat si cand sa imi dea buchetul atunci aparu si Dimitri, naiba stie de unde.Se uita suspicios la buchet si ii adresa lui Eric :
-Iubita mea, nu are nevoie de rapciugile alea impachetate in poleala, spuse uitandu-se cu scarba la el.
-Dar stapane, am vrut sa para ceva frumos.
-Asta ti se pare tie ceva frumos? tuna suparat contele.
-Unei domnisoare prezentabile i se ofera un buchet de trandafiri regali.Ca sa nu iti mai aduc aminte ca azi aveai liber nu? scuipa veninos .
-Pai da... vedeti spuse scarpinandu-se eu am venit sa o invit pe domnisoara Violet sa i-a masa impreuna cu mine.Si in acel moment Dimitri vroia sa sara pe el rupandu-l in doua din cauza geloziei si posesivitatii.
-Nu cred ca ai spus asta , scrasni din dinti acesta.
Stau si urmaresc ca toanta in loc sa intervin, insa ceva din inauntrul meu imi spune sa nu bag atfel am sa o incurc.
Insa mintea nu asculta interiorul si arunca bomba :
-Da, vin spun hotarata.
Cei doi ma priveau stuperfiati din cauza hotararii mele.Dimitri ma privea cu tristete, supare si foarte multa dezamagire.
In schimb Eric avea acel ceva care de fiecare data te facea sa spui da.
-Bine poti sa te duci, ii raspunse contele pe un ton sec.
-Te duci cu el, pentru mine nu mai existi.
Si simt ca in acel moment, plamanii mei nu mai vroiau sa pulseze deloc aer.
De la prea multa presiune combinata cu durere rezulta lesinul.Speriat Dimitri se duse spre ea, inainte ca sa faca contactul cu solul.Uita ca toti ceilalti sateni se uitau la el cu tristete si ingrijorare pentru copila care nu avea nicio vina pentru purtarea celor doi crai.
O duse in conacul sau, care era de fapt un palat, insa nu mai conta atat timp cat era singur.O puse pe pat, si ii mangaie fruntea. Nu dadea semne ca ar vrea sa se trezeasca.Inebunit din cale afar din aceasta cauza incepu sa-i vorbeasca dulce :
-Puiul meu, trezeste-te am nevoie de tine! Sa nu pleci de langa mine spuse soptit prin suspine.
-Te implor, iarta-ma insa gelozia si-a aratat coltii iar tu ai fost victima colaterala a acesteia.
A mai stat ce a mai stat, s-a rugat la toate entitatiile spunandu-le ca ea este singura aleasa care a putu sa il schimbe de trecutul sau sangeros, si sa-i aduca dragostea, grija si fericirea pe buzele sale.Seara, Dimitri se aseaza langa ea, dorindu-si cat mai repede ca aleasa lui sa revina mai repede.
Cand soarele diminetii osi facu aparitia Dimitri se trezi imbratisat de iubirea sa.A fost socat, insa si-a revenit repede, minunandu-se de frumusetea pe care o emana aceasta.
Faptul ca ea il striga pentru a o salva de trecut di pentru ca fara el nu putea traia, acesta inebunise si isi baga capul in scobitura gatului.Trezita de razele soarelui, aceasta se intinde precum pisoiasul care s-a incalzit de la atat caldura.Insa contele fusese prea facinat de frumusetea si iubirea pe care i-o transmitea curentul trupului sau.
Nu observa ca deschise ochii si il privi cu iubire.Zambi cand il vazu, si inima sa aproape chitaia de fericire.-Buna dimineata conte! ii sopti aceasta.
-Raza mea de soare in sfarsit, iti aud glasul dupa atat timp.Crede-ma ca inebuneam sa te vad lesinata fara sa-mi spui un cuvant.Inebunesc numao cand vad ca ti se poate intampla orice numai din gelozia si posesivitatea mea.
-Insa aici poate ai dreptate. Stii ieri mi-ai spus ca ar fii bine sa luam o pauza cat timp ne blimbam pe bulevard.
-Si cred ca avenit si ziua asta ii spuse cu durere in glas.
Violet se ridica sa-l sarute insa acesta se indeparta.
-De ce? aceastea au fost cuvintele ei.De ce ma faci sa sufar ingere?
Ramase mut cand ii spuse ingere.Nu se asteta la asta din partea ei, ci mai degraba la o aprobare ca aceasta sa-l faca sa uite de ea.-Crezi... ca eu nu am inima? se intreba ea.
-Nu ma intelege gresit insa... eu nu pot sa te fac fericita.
-Mi-ai usura inima daca mi-ai spune ca eu sunt doar o adventura conte, si nimic mai mult.
-Insa imi placi exact asa cum esti.Posesivitatea si gelozia fac parte din tine si este normal sa reactionezi asa cand iti vezi sufletul pereche filtrand cu altul.-Insa tu pentru mine, de cand te-am vazut prima data, flacara iubirii nu m-a ocolit si m-a ars din plin.Este pentru prima data cand marturisesc sentimentele mele pura in fata barbatului cu care mi-as dori o familie.
-Si nu rangul sau banii ma intereseaza la tine.Ci faptul caci cu ajutorul tau mi-am creat o alta perspectiva aupra lumii.
Nu credeam ca am sa pot iubi acest oras, frumos si traditional. De unde vin eu eram ingropata numai in inddatoriile asa zisului meu tata care timp de 5 ani nenorociti nu a putut sa-mi spuna macar : Buna proasto, nu mai mai suna sau cauta, sunt bine. Si atunci intelegeam si nu imi mai faceam atatea griji pentru el.Ramas perplex la cuvintele ei, contele se apropie de ea si o saruta mai dulce mai flamand, si mai pasional.
-Sa stii ca te iubesc prea mult ca sa te pierd Violet.Esti numai a mea.Si poate in timp vom reusi sa trecem peste toate obstacolele care ne vor sta in cale ca mai apoi sa traim fericiti.
-Sunt dispusa sa incerc asta contele meu. Esti tot ceea ce am visat vreodata iubirea mea, spuse mangaindu-i fata care era extaziata de vorbele perechii sale.Dragilor dupa cum v-am promis am venit cu next-ul .Savurati-l din plin va pupacesc.😘😘😘😘😘.Cine doreste dedicatii sa-mi spuna fara tragere de inima.
CITEȘTI
Alpha Vampire
WerewolfOarsul in care m-am nascut numai belele mi-a facut. Toti credeau ca eu nu am aleasa insa destinul a vorbit pentru mine Eu sunt Dimitri Krakovska, sunt un Alpha Vampire ultimul hybrid care poate ucide lumea ce sa mai. Intre timp in Romania, Violet Da...