Despartirea

363 34 2
                                    

Dupa o zi frumoasa cu iubitul in care aproape toata specia masculina se uita la mine , Dimitri marai in surdina, eu spunandu-i ca sunt doar a lui si el al meu.
Si daca cineva imi spunea ca Dimitri este alesul meu atunci ii spuneam sa se uite inca o data la el inainte sa vorbeasca aiurea in tramvai.

Ma conduce pana la o bancuta, ne asezam si simt ca ... sunt urmarita.
Si el simte o prezenta stranie insa nu vrea sa o arate de teama ca eu as vrea sa plec de aici.
-Iubire, iti dau un banut pentru ce gandesti?
-Aaa vezi... pfff nici macar nu stiu cu ce sa incep.
-Cu inceputul de obicei, si te rog spune-mi ce ai patit? intreba ingrijorat.

-Pai... aseara am vazut trei mirese dansand in lanul de grau ce inseamna asta?
-Poate ti s-a parut iubire mica, si poate o mai fii si din cauza cetii.
-Crezi ca exista preanemuritorul Alpha Vampire?
-Iubita mea, ce sunt toate aceste intrebari? intreba suparat.
-Scumpo, eu habar nu am de toate aceste lucruri, minti cu nerusinare.

-Ai dreptate, nici macar nu iti dai interesul in aceasta relatie si ce sa mai zic de lucruri pe care chiar nu te intereseaza.
-Haide, pui mic, nu fi suparata, insa vezi lumea nu pare ceea ce este.
-Sigur ca da, asa spune-ti toti, doar ca secretele sa ramana nedescoperite , spun si cand dau sa ma ridic Dimitri ma aduce mai aproape de pieptul sau.

-Inca nu am spus ca ai unda verde sa pleci de langa mine, vorbi cu vocea sa ragusita si sexi.
-Iar eu am spus ca suntem doi in aceasta relatie, si cum ai vreasa functioneze cand tu tovarase nu depui niciun efort, ii spun bosumflata.
-Aaaa deci asa , ranji pervers la mine.
-Diseara sa te faci sexy fiindca o sa ne jucam de-a mama si tata.

-Da, da s-o crezi tu, fiara ce esti.
Auzind cuvantul fiara, acesta deveni nervos si incepu sa tipe, toata atentia indreptandu-se spre ei :
-Tuuu... nenorocito! Curva infecta ce esti! Imi stii secretul ha? si de asta de dai pe langa mine ca sa afli mai mult nu?
-C..ce ? C..cine esti?
-Nu face pe proasta cu mine curvo.Doar stii ca sunt Alpha Vampire nu?
-Nu se poate! T..tiranul d..de c..care m..m-am i..indragostit esti chiar tu?
-Ei am stiut ca tu esti Sharona, vrajitoare pervesa si perfida.

-Dar stii ceva? Violet esti sufletul meu pereche!Si nimeni nu o sa ma impiedice sa nu fiu cu tine.
-Tu te auzi ce spui? Dupa ce ca m-ai facut de ras, te astepti sa iti deschid bratele?
-Regret toata viata mea nenorocita ca te-am intalnit pe tine Dimitri Krakovska, spun si plec repede inainte ca el sa vina sa ma omoare.

Doamne ce am facut, mi-am dezvaluit cine sunt cu adevarat din cauza geloziei si posesivitatii mele.In timp ce ea imi povestea despre fostele ele iubiri eu am ramas intepenit.Si atunci nu stiu ce s-a intamplat cu mine.
Si atunci mi-am dat seama, cat de prost am putut sa fiu.Alerg de ceva timp si chiar nu imi pasa ca voi face accident sau voi deveni eu un accident pentru oersoanele din jur.

Seara veni mohorata parca stiind ceea ce s-a intamplat intre noi doi, si cand am vazut ca a stins lumina, ca un hot ce sunt deschid geamul si pasesc usor pentru a nu imi trezi ingerul.
Cand o vad excitatia ma aduce in pragul nebuniei.Doar intr-un corset negru cu rosu, chiar isi doreste o joaca . Insa aud niste cuvinte dureroase la adresa mea :
-De ce Dimitri, tocmai tu, sopti ingerasul meu.
-Cand chiar credeam ca mi-am gasit fericirea ... pffff.... nu mai stiu ce sa fac.Poate daca as pleca altundeva insa imi este imposibil, stiiundu-ma departe de sufletul meu pereche ma face sa iau o decizie tulburatoare : O sa-mi iau viata vorbi prin somn iuborea mea eu incepand sa plang ca prostul.

Si am plecat cu imina franta, gandindu-ma ce ar trebui sa fac pentru a imi impaca viitoare sotie si voitoare Luna Vampire.

Dragilor stiu ca v-am dezamagit cu next-ul fiindca nu am putut sa il pun mai repede .Insa diseara ve-ti primi un capitol special kiss.

Alpha VampireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum