Adevarul iese la iveala

266 20 2
                                    

Dupa ce s-a despartit de mimoza lui, tata nu a avut unde sa se duca, fiindca era obisit si avionul era plecat cu alta marfa.Asa ca i-am spus ca poate locui cu mine, fiindca imi era dor de imbratisarile sale, de iubirea paterna pe care eu nu am avut parte de ea.

Si cum aproape topaiam la cat de fericita eram, avand castile in urechi ma lovesc de o bunaciunee. Doamne ce masa musculara criminala are, parul brunet si ochii albastrii ... woow am o zii pfoaa care merita incercata si cum Dimi si tata vorbesc despre prostiile lor, eu incec sa ma ridic insa bunaciunea mea vine primul si ma ajuta.

-Buna frumoaso! spuse si imi da mana ca sa ma ridic.
-Numele meu este Chase Albert incantat spuse facandu-mi cu ochiul.
-V..v..Violet Co..llins spun si ma inrosesc mai rau ca homarul.
-Esti asa de dulce cand te inrosesti spuse si ma lua de obraji acesta ajugand in dreptul buzelor insa am fost smulsa din aceasta dulce teroare.

-Aici erai puiule, il aud pe Dimi care se vedea de la o posta gelozia sa.
Si atunci veni si tata care se uita la mine incepand sa ranjeasca.
-Dle Darwin? Ooo doamnee este o onoare sa va intalnesc, numele meu este ...
-Neimportant i-o taie Dimi.

-Chase Albert, si sunt fanul dvs, Doamne azi chiar este o zi speciala.
-Cred si eu, spuse Dimi cu jumatate de gura.
-Pai daca tot a-ti facut cunostinta ne mai auzim, ceau Dimitri, tata , Chase.
-Unde te duci? tipara toti
-La alegat nu-i logic dăă...

-Ai grija tipa Dimitri, insa se pare ca cela care conducea masina s-a oprit la timp, insa cand respectivul s-a dat jos incepu sa o injure pe Violet in toate feluri.
Dimitri vazandu-i fata idiotului s-a dus glont spre el si i-a spus :
-Nu asa se vorbeste cu o doamna cretinule!
-Curva asta doamna? cred ca ti s-a incins creierii copile. Uita-te cu atentie si spune-mi ce vezi la ea?

-O frumusete de fata care este regina mea si nu permit nimanui sa isi bata joc de inocenta si iubirea ei.
-Asa ca pleaca asta ca sa nu fac reclamatie la politie si sa le spun ca meriti sa te afunzi in puscarie pentru ca ai incercat sa o omori.

-Nu mie frica de tine pustiulica...
-Atunci ar trebui, spun si ochii mi se facura rosi cu o temta de albastru.
-T..tu e..esti A..alpha V..vampire?
-Nu sunt tactu care vine de la piata... serios vorbind omule normal ca eu sunt, si dupa ce termin cand vreau sa ma reped sa ii dau o lectie acesta lesina.

Violet vine langa mine si ma imbratiseaza strans asta insemnand ca ii este teama de sufletul sau pereche?
-Puiul meu, spun si ii ating fata catifelata sper ca esti bine.
-Da dragul meu cu tine intotdeauna voi fi spuse si imi zambi dragostos eu inebunind de fericire.

-Hai acasa sa ne odihnim si dupa iesim in oras ce parere ai iubitica mica?
-Porunca ta este lege pentru mine iepurasul meu, spuse si o iau si ne invartim razand de bucurie.
Socrelul meu este bucuros ca Violet si-a gasit fericirea cu mine, cu toate ca nu stie despre existenta creaturilor noptii insa in timp v-a afla si sper ca nu ne v-a desparti de teama ca i-as putea face ceva ingerului meu.

Dupa ce ne-am odihnit, tatal socru m-a chemat si mi-a zambit :
-Dimitri stiu ca te cunosc de un timp scurt, si atat vreau sa iti spun, nu o ranii fiindca a suferit enorm dupa moartea mamei sale adevarate.
-Cum adica mama ei adevarata?
-Pai vezi tu spuse scarpinandu-se la ceafa, eu sunt fratele ei adevarat si nu tatal insa te rog sa nu ii spui socul ar fii prea mare, si nu as vrea ca ea sa pateasca ceva.

Si atunci am ramas blocat... cum adica Aiden Darwin e fratele si nu tatal?
-Si inca ceva Dimitri?
-Ha? aaa scuza-ma eram cu gandul in alta parte.
-Ea este fiica zeitei Selene si care a fost mama ei si este un vanator de alpha vampire daca ma intelegi.
-Poftim?? tipa cat sa se faca auzit in tot cartierul.

-Da nu mai tipa ca acum.vine si dam de dreaqu in persoana.
-Mbn... si tatal ei este Apollo cel mai mare mafiot al acestei lumi.
-Wooăăww... pauza tu vrei sa spui ca voi doi sunteti frati si tatl vostru e cel mai mare mafiot al lumii?
-Suntem ftrati din alt tata, al meu a murit pe campul de lupta iar al ei nu a vrut sa auda de ea , din cauza ca este o fata prea slaba pentru ceea ce cuata el.

-Pai si ce pana mea vrea el de la ea?
-Sa devina o dama de companie pentru asociatii sai? Nici gand ea v-a trai cu mine fiindca suntem suflete pereche.
-Stiam asta de la inceput si de asta nu m-am opus relatiei voastre.Insa doar atat iti spun ai grija ce faci si asta ramane intre noi ok?
-Da am inteles si nu te teme.

Insa ceea ce nu stiau ei era faptul ca Violet a ascultat fiecare cuvant in parte si acum era intrebarea oare ce v-a vrea sa faca? Isi v-a cauta tatal adevarat si v-a locui cu el? Apollo o va iubi si ii v-a cere iertare fiindca a abandonat-o ?

Acesta este destinul incurcat ... sufletului pereche alpha vampire ramaneti pe faza pentru a vedea urmatoarele evenimente .

Va multumesc pentru sprijinul acordat, fara voi nu as fi ajuns atat de departe.

Alpha VampireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum