Dupa ce ca am fost abandonata timp de 6 ani de asa-zisul meu tata-frate totul parea prea frumos ca sa fie adevarat.
Desi sufletul meu cere mangaiere si alinare nu pot sa-i ofer nimic, fiindca sunt un nimeni care nu vrea sa ... plece din aceasta lume pentru totdeauna.Ma gandesc cum sa scap si sa nu fiu vazuta de "tata" si Dimi ca mai apoi sa imi fac o tentativa de bagaje si sa plec in cautarea lui Apollo ala nesuferit.
Nu merita dreptul in a fi parinte pentru ca ei bine nu ma pun in ecuatia asta insa daca nenorocitul a lasat o biata fata insarcinata si tot nu vrea sa recunoasca atunci totul s-a dus de rapa.Seara veni mai repede decat ma asteptam iar Dimi cu Aiden erau plecati la cumparaturi, asa ca fara sa mai stau pe ganduri imi iau cateva haine, bani, cheile de la masina nu fiindca asa ma pot gasi mai repede, si taiete frate.
Alerg in speranta ca nimeni nu ma vede sau aude si cand sa plec de pe loc mai multe voci isi fac simtita prezenta. Ma catar intr-un soc unde miroase super bine ca sa ascult ce vorbesc pampalaii aia.
-Chase frate ai vazut si tu ce buna e Violet aia?
-Mama ce as rupeo in mai multe... doamnee imi imaginez cum as fii adanc in ea cat pot de mult.
-Mai viseaza, nici macar cu mine nu a vrut sa fie, deci nu-i de noi insa pentru Apollo ar putea voi ce credeti?
- Ie fata de cursa lunga deci hai sa o rapim fiindca tacsu si gagicu sau nu sunt acasa deci sa inceapa atacul.-Bine haideti, spuse tembelul de Chase si pleca de indata la fosta casa.
-Ce bine ca am plecat de acolo, macar stiu ca nu se vor trezi bine primiti.
Spun si cobor din copa nu inainte de a verifica daca drumul este liber.~~~~~~~~~~~~~
Dupa ce iesim din magazin, fiindca maine este aniversarea noastra de 3 luni si vreau sa o fac fericita, si nu ca nu s-ar simti asa de bine cu noi insa voi face orice sa o protejez de orice si oricand.
Parcam in fata casei si vad luminile stinse, asta e foarte ciudat de obicei Violet lasa geamurile, luminile si muzica sa cante tare, si asta mi-a dat de gandit.-Violet! si nimic.
-Violet... spun si ma duc fara ca macar sa aud tipatul disperat al lui Aiden care imi spune sa ma calmez ca poate ea o dormi... cum sa nu eu o cunosc mai bine ca el, si ii stiu toate tabieturile.
-Stai aici, Aiden ma duc sa verific si dupa ca deschid usa vad totul cu susul in jos .-Chase Albert? spun si ma minunez cand il vad pe idiot care avea o perche de bikinii ai iubitei mele.
-Dupa cum vezi eu sunt.... si ce faci aici?
-Tricotez nu se vede?
-Ei na .... vezi noi am venit dupa Violet daca nu te superi.
-La cat de prost esti .... ma mir ca ai admiratoare care sa te satisfaca.-Apollo de Soleil o cauta de ceva timp asa ca noi stiind unde e am vrut sa ii facem o surpriza.... si prin urmare noi o vom aduce lui.
-Recompensa este uimitoare asa ca daca vreti si voi facem jumi-juma insa doar daca ne-o da-ti pe fata.-Voi sunteti cretini la cap! tipa Aiden turbat.
-Ea niciodata nu va parasi aceasta casa atata timp cat eu si Dimitri traim s-a inteles?
-Si credeti ca o sa va asculte nu prea cred spuse Chase si se duse spre camera ei.Cand o deschise era intuneric bezna, aprinse lumina orbitoare iar pe pat gasise un bilet de adio :
"Nu ma cautati... nu ma voi mai intoarce pentru un timp miciuna voastra mi-a doborat sufletul care era si asa de chinuit insa voi nu v-ati gandit la asta asa ca am plecat in lumea mare sa imi cunosc adevaratii parinti."
-Ce a facut? Doamne copila asta ne baga in pamant hai repede dupa ea, cine stie ce a patit.
-Insa avem o problema vorbi Dimitri, vezi tu nu a plecat cu masina ci pe jos fiindca se simtea urmarita de catre noi.
-Haide mai repede nu mai sta, tu nu vezi ce se intampla... o vreau vie vreau sa redevina a mea urla turbat Dimitri.~~~~~~~~
Am ajuns in Italia orasul care mi-a furat sufletul cu peisajele sale mirifice, oameni care par a fii diferiti si de abia acum incepe noua mea cautare.
Fiind neatenta si impiedicata de fel reusesc sa cad peste o persoana care presimt ca nu va fii bine deloc.-Heyy ai grija pe unde mergi fato! ii vorbi Derek mana dreapta a lui Apollo.
-Iar tu vezi-ti de drum antipaticule ii raspund nervoasa.
Isi da ochelari de la ochi si cand ma vede incremeneste.
-Tuu... e..esti...Violet...
-Nuuuu.... sunt moartea din Carpati de ce intrebi?Si atunci a vrut sa ma prinda insa eu fiind mai rapida ca el ii spun :
-Ha ha fraiere! nu ma prinzi si in acel moment in spatele sau vin niste gorile sexy ce sa zic mrrrr...
Dupa ce fac un bun maraton se parte ca soarta care este o nemernica fara cusur ma face sa ma lovesc de alta persoana.Se chioraste la mine si cand ma vede mai bine incepe sa tipe si asta ca descreieratul :
-In sfarsit ne intalnim printesa? spuse si imi zambi malefic.
-Numai de prosti am avut parte oriunde am fost si regret al dreaqului de tare.-Lord Apollo ea easte! tipa cretimul alalalt.
-Ceeee?? Violet esti chiar tu?
-Nup, scuze dar eu sunt obosita si vreau sa caut un hotel asa ca mars.
-Tu vii cu noi, si in acel moment vederea mi se incetoseaza iar gura imi este pecetluita.Dragii mei, am venit cu un alt capitol care sper sa va placa ☺😊
CITEȘTI
Alpha Vampire
VârcolaciOarsul in care m-am nascut numai belele mi-a facut. Toti credeau ca eu nu am aleasa insa destinul a vorbit pentru mine Eu sunt Dimitri Krakovska, sunt un Alpha Vampire ultimul hybrid care poate ucide lumea ce sa mai. Intre timp in Romania, Violet Da...