Alerg si asta fac de cateva ore bune. Abia daca am putut sa fac rost de un telefon sa ii trimit mesajul lui Dimi al meu.
Stiu ca sufera il simt, insa se pare ca soarta are planuri marete si ucigatoare cu mine.
Vreau adica de vrut asta face toata lumea eu insa imi doresc fericire si cat mai multa iubire.
Hey soarta insista mai mult pe iubire ce dreaqu ai.
Asa ca decat sa ii ranesc pe cei dragi ai mei mai bine sunt maltratat urat, chinuita si moarta insa sunt un pic impacata.Ce mult imi doresc sa pot fii macar odata in viata fericita insa nimeni nu isi doreste asta. Am pe urmele mele un psihopat care ma urmareste fiindca vrea sa ma chinuie in modurile lui insa daca ma prinde bye bye si nu mai am ce sa spun deci si prin urmare trebuie sa zbor asa ca bine fug rau gasesc.
Ma opresc din alergat si vad un motel cam derapanat cei drept insa trebuie sa imi incerc norocul nu? Deci cand ma indreptam spre el am auzit voci si apoi numele nenorocitului aluia de Apollo.
Aolo am dat de dreaqu insa cand am plecat de acasa mi-am luat o peruca, ruj, farduri , rochii? Eee macar nu am sutiene insa caut mai bine si am gasit si din astea mnaa ce nebuna cu diploma sunt si asta ma sperie cel mai tare.Mă gândesc la un nou look și voila sunt gata.Ce poate face o peruca și puțin machiaj.
Din greasala care se plătește mă întâlnesc cu omul lui Apollo însă el nu mă recunoaște mai bine adică cine ar vrea o fiica nebuna ca mine.
Mă îndreptăm spre necunoscut când deodată în sari în ochi un magazin de antichități.Deschid ușa și văd o mare varietate de vechituri care mai de care însă nu am putut alege adică nimic nu mi-a plăcut serios vorbind.
Însă înainte de a pleca ceva sau mai bine spus un colier care avea un soare măricel dedesubt având încă un lănțișor cu o semiluna.
Mă apropii de el mai mult și acesta luminând însă când mă vazu vânzătorul se închina la mine iar u mă întrebăm oare ca a pățit bietul de el.-Ai venit altera!
-Ha? Eu altera??? mă scuza-ti ne cunoaștem?
-Eu sunt însă nu mai apuca sa spună ceva căci gorilele lui Apollo veniseră spre noi.
-Sunt unchiul tău prințesa nu te teme îmi șopti în speranța că Apollo și gorilele sale nu ne vor auzi.-Woow nu credeam ca am sa te mai văd uncheaşule.
-Ha ha mai lasă glumele și hai sa mergem înainte sa devenim tocănița lui taica-tau .
Aprob ușor din cap și când sa plecam observ doua siluete.
Semăna cu doi bărbați foarte arătoși chiar prea arătoși.
Prima silueta seamănă cu Dimi al meu iubirea vieții mele, sufletul meu pereche fără de care nu pot trai și mai încolo este așa zisul-tata sau mai degrabă tata-frate.-Nu mișcă nimeni sau cei doi vor muri spuse unul dintre gorilele lui Apollo.
Și unchiul s-a transformat într-adevăr vrajitoare? Adică nu suntem la camera ascunsa? Deci va trebui sa o fac pe salvatoare însă baba m-a oprit.
-Copila văd ca ai colierul celor doua șatre dami-l .
-Aaaa ... Aaaa nu așa se vorbește mamaie.Cei tineri au a big priority nu uita spun și când sa plec baba veni și îmi înfipte în spate o lance care se pare ca conținea otrava pura .-Ti-am spus ca Îți vei primi răsplată după ce vom dispărea Scarlet asculta-ma și vino mai repede fără comentari.
-N..Nu va..vin cu tine așa ca o...bisnuieste-te sau mai bine fa un bine și mori spun cu asprime în glas.
-Atunci draga mea vom murii împreună.-Nimeni nu moare decât tu vrajitoare.
-Ei na, nu ai sa vezi așa ceva .
Simt o durere groaznica în spate însă nu mai pot sa mă uit de teama ca puterile mele nu vor mai rezista.
Dimitri alerga după mine și mă prinse înainte sa îl cunosc pe mr asfalt și sa mă trezesc jos lângă el.
-Iubire mica rezista a..Am venit uita-ne.-Aveți grija de voi dragul meu fiindcă verzi tu și îngerii au demonii lor.
-Nuuuu mă lasă singur fiindcă nu mai vreau sa mai trăiesc așa singur.Intotdetauna am sperat ca îmi voi găsi fericirea și acum când te-am găsit nu te pot pierde tu nu înțelegi mor aici și acum cu tine nimic nu mă mai interesează.Și în acel moment luna mea , viața mea plecase.
-Nuuuu și încep sa plâng amar de tot însă aud vocea care a readus-o la tăcere pe frumoasa mea.
-Vezi ce s-a întâmplat dacă nu ai stat la locul tău prințe?? aleasa ta se pare ca nu mai este însă se poate reface doar cu magie negră.-Doua la 1 leu porțiunea de magie nu ratați aceasta ocazie deci haideți mai cu talent fiindcă mai trebuie sa plec și la lidl pentru a lua bere cu lămâie fiindcă pe o așa căldură trebuie sa consumam 2 litri de bere în fiecare zi .
-Nimeni nu se apropie de fiica mea și mai ales cu magia neagră ăsta sa va fie lege.
-Mdaaa tu ne vorbești noua de lege??? pfff mă lași rece și oricum dacă erai tatăl ei măcar îi dădeai un amarat de telefon însă tu Cum mereu faci pe batman era de așteptat ce sa mai zic.
-Ești regele mafioților și nu ai fost în stare sa ai grija de propil tău copil??Și atunci Apollo scoase pistol și atât a fost își lua viața și dus a fost.
-Stați calm a fost o farsa, el este în stand bye a fost la cursul de actorie și ce chestie interesanta a făcut infarct dar s-a revenit imediat, zici ca era ca și nou însă garanția a expirat.Și toți ceilalți se uitau la Dimitri care dădea ca prostul fără sa le pese de ceilalți care își făcea cruce crezând ca este posedat.
-Și după ce termina începu sa plângă și auzi în interiorul sau o voce divina :
-Sarut-o și își va reveni nu te teme ai încredere tinere!
-Și fără sa mai stea pe gânduri o sărută lacom și flamand .-Îîîmmm se auzi vocea micuței lui îngeraș. Acesta vazand-o o lua în brațe o învârti și o sărută flamand.Se pare ca dorul își spuse cuvântul.
-Niciodată nu voi renunța la tine fiindcă sunt dependent așa ca nu te teme dragostea mea va fii veșnică nu uita.Și se întoarse cu spatele la ea pregătind inelul pentru a-mi deveni intru totul numai al lui.
-Draga mea spuse și îngenunchează eu te iubesc prea mult ca sa te mai las vreodată libera. Îmi doresc ca tu sa devii esență vieții mele care înainte eram decât un simplu muribund asteptandu-si moartea. De cand te-am văzut am simțit ca tu ești aleasa și sufletul meu pereche. Vreau ca tu sa devii a mea și eu al tău, mama viitorilor noștri copii.
-Violet Darwin vrei sa te măriți cu mine?
-Daaaa de o mie de ori daaa spuse și îl sărută cu patima acesta începând sa sară în sus de bucurie.
CITEȘTI
Alpha Vampire
Manusia SerigalaOarsul in care m-am nascut numai belele mi-a facut. Toti credeau ca eu nu am aleasa insa destinul a vorbit pentru mine Eu sunt Dimitri Krakovska, sunt un Alpha Vampire ultimul hybrid care poate ucide lumea ce sa mai. Intre timp in Romania, Violet Da...