Ik liep over straat. Ik was onderweg naar huis van school. Het was winter en het was dus al vroeg donker. Ik liep met mijn oortjes in mee te fluiten met het liedje Que sera van Justice Crew. Het maakte mij niks uit want er liep niemand over straat. Het begon te sneeuwen. Snel trok ik mijn muts wat beter over mijn oren. Ik rilde even en liep weer door. Ik hoorde iets bij de struiken. Ik keek even, maar zag niets. Ik liep weer verder totdat er ineens een hand op mijn mond gedrukt werd. Ik gilde, maar het geluid was niet meer dan een zacht gebrom. Iemand trok mij mee in een busje. Ik zag niks behalve donker. Toen richtte iemand een zaklamp op mij en kwam er een ander met een doekje aangelopen. Hij bleef mij strak aankijken en drukte het op mijn mond. Langzaam maar zeker verloor ik het bewustzijn.
Hai! Ik ben Louis, Louis Tomlinson. Ik ben 18 jaar en geheim agent bij de Londense geheime dienst. Ik ben net afgstudeerd en woon nu op mijzelf in Londen. Mijn vrienden denken allemaal dat ik als zakenman werk en vaak op reis moet, maar nee, ik moet vaak op missies naar het buitenland. Ik heb ondertussen 8 nep-paspoorten door al die missies. Maar goed, back to the point.
Ik rende door het station heen en dook een nooduitgang in. Ik rende naar buiten en sprong in een auto. Ik draaide de sleutel om en racete weg. Ik hoorde geweer schoten en trapte harder op het gaspedaal. Na een tijdje had ik ze afgeschud. Ik reed naar een parkeerplaats en pakte mijn eigen auto. Ik reed verder naar het hoofdkwartier. Ik keek op de stoel naast me. Daar lag het gene waar ik al deze moeite voor deed. Het register met namen van andere geheime agenten. Het was gestolen en dus werd ik erop af gestuurd om het terug te halen. Mission accomplomished.
Nou dit was dan de proloog :D
Vote? Share? Comment? Follow? :D
JE LEEST
AGENT 012 (L.S.)
Fanfiction'Hazz, Ik ben niet dood. Ik ben ontvoerd. Kom me niet zoeken en duik onder. Ze zijn op zoek naar jou. Er is een grote kans dat ik het niet overleef, dus ik wil je zeggen dat ik altijd van je blijf houden. Ze geven me nog vijf dagen. Als ik dan niet...