*Niall's POV*
De jongens waren vertrokken en Ashton liep naar de badkamer. Hij kwam terug met een make up-set. Ik snapte wat hij ging doen. Hij kwam naast me zitten en maakte mijn oog, schouders en buik blauw. Ook maakte hij met een of ander spul alsof het leek dat ik een bloedneus had.
"Done" zei Ashton.
Zayn was ondertussen allemaal dingen op de grond aan het leggen zodat het leek alsof er echt gevochten was. Ik ging op de grond liggen en Ashton en Zayn gingen met een tas vol spullen naar buiten, wachtend tot Payne zou komen. Dan zouden ze tegelijk met hem binnenkomen en 'geschokt' zijn over wat ze aantroffen.Na een tijdje hoorde ik stemmen bij de deur. Ashton, Zayn en Payne kwamen binnen.
"Niall?" hoorde ik Payne geschrokken zeggen.
Ik deed snel mijn ogen dicht en bleef stil liggen. Ashton kwam naast me zitten en draaide me om.
"Oh my applepie" zei hij. " Zayn, ga water en een doekje halen!"
Zayn deed wat Ashton vroeg en Payne keek nog steeds geschrokken naar mij. Zayn kwam terug en Ashton depte met het doekje op mijn voorhoofd.
"Doe langzaam je ogen open en zeg dat je niks meer weet" fluisterde Ashton.
Ik deed mijn ogen open en keek ' verbaasd' om me heen.
" Waar ben ik en wat is er gebeurd?" vroeg ik.
Ik zag Zayn en Ashton grijnzen.
"Styles en Tomlinson zijn ontsnapt en hebben jou knock-out geslagen" zei Payne.
Ik moest moeite doen om niet te lachen.
" Kom, ik leg je wel even op de bank" zei Ashton.
Hij tilde me op en ik trok een pijnlijk gezicht. Hij legde me op de bank neer en knipoogde.
"Zayn, kan je even wat ijs pakken?" vroeg Ashton.
Zayn knikte en haalde ijs. Ashton deed mijn shirt omhoog en legde het ijs op mijn buik.
"Meneer?" vroeg ik zacht.
"Hmm?"
" Waarom mogen Louis en Harry geen relatie hebben?" vroeg ik.
" Omdat dat te gevaarlijk is. Vijanden kunnen Louis gebruiken om Harry in de val te lokken en andersom" antwoordde Payne.
" Ja oke, maar ze zouden mij ook kunnen gebruiken" zei ik boos. Als ze serieus alleen daarom opgepakt moeten worden, zijn die gasten van Payne echt raar. Payne slikte. Hij wist dat ik gelijk had.
" Je hebt gelijk" begon Payne. Ja duh, natuurlijk heb ik gelijk.
" We gaan ze zoeken en dan ga ik ze gewoon weer in dienst nemen. Ze krijgen geen strafblad" zei Payne.
Ik zuchtte opgelucht. Ik zag Zayn snel iets doen op zijn telefoon. Had hij het gesprek opgenomen?
" Ik denk dat ik wel weet waar ze zitten" zei Zayn.
" Nou kom op dan, doe je werkkleding aan en spring in mijn auto" zei meneer Payne. "Oh Niall, denk je dat je kan staan en lopen?"
Ik knikte en stond op en deed alsof ik meteen weer in elkaar zakte. Zayn ving me op en zo liepen we naar onze slaapkamers. We trokken onze kleding aan en pakten onze uitrustingen enzo en liepen - ik natuurlijk alsof ik veel pijn had- terug naar de woonkamer.
"Weet je zeker dat het gaat lukken Niall?" vroeg meneer Payne bezorgd.
Ik knikte.
"Tuurlijk, mij lukt alles" zei ik.
Zayn lachte.
" Ja, dat zullen we wel eens zien. Kom op, naar de auto's" zei hij terwijl we onze zonnebrillen opzetten.Na een tijd rijden kwamen we bij een mooi huis aan de rand van New York. Ik zag de auto van Michael staan. We stapten uit en Payne ging ons voor naar het huis. Hij belde aan en wij bleven heel cool met onze zonnebrillen op achter hem staan. Zayn en Ashton ondersteunden mij, wat best grappig was. De deur werd open gedaan door Luke.
"Hemmings? Wat doe jij hier?" vroeg meneer Payne verbaasd.
"Hetzelfde kan ik aan u vragen" antwoordde Luke. Hij liet ons binnen en grijnsde naar mij.
" En, geloofde hij het?" vroeg hij zacht.
" Ja, het was best grappig eigenlijk, maar stil, we vertellen het zo" fluisterde ik.
We liepen naar de woonkamer en zagen Michael en Calum beschermend voor Harry en Louis staan.
"Luke, wat doet hij hier? En ik dacht dat zij aan onze kant stonden?" vroeg Calum.
"Luister, ik leg het uit als Michael dat pistool laat zakken" zei meneer Payne.
Michael deed wat er gezegd werd en meneer Payne begon met uitleggen.
" Ik ben hier omdat Niall me heeft laten inzien dat de reden om jullie - hij wees naar Harry en Louis- op te pakken een hele domme reden was. Ik wil jullie dus ook zeggen dat jullie niet meer vervolgd worden en dat jullie gewoon een relatie mogen hebben."
Harry kwam naar voren gestrompeld.
"En hoe weten we dat u niet liegt?" vroeg hij achterdochtig.
Nu kwam Zayn naar voren en hij liet een filmpje zien vanaf het moment dat Ashton en hij samen met meneer Payne binnen gekomen waren. Harry knikte.
"En nu zou ik graag willen weten wat jullie hier doen" vroeg Payne aan Luke.
"Ash, kan je even een doekje halen?" vroeg ik aan Ashton.
Payne keek ons raar aan. Ashton kwam terug met een doekje en ik haalde het over mijn gezicht. De make up ging eraf en Payne keek ons nog verbaasder aan. Ik grijnsde en begon met vertellen.
" We kwamen Harry en Louis tegen op een concert van Little Mix. Ze hadden inderdaad schuilnamen en toen ze ons zagen renden ze weg. Wij renden achter ze aan en na een tijdje viel Louis. Zayn sprong op Louis en wij renden achter Harry aan. Na een tijdje stonden Luke en de rest in een keer voor hem. Hij rende onder lukes armen door, maar Luke greep zijn arm vast zodat Harry zijn evenwicht verloor en op de grond viel. Calum sprong bovenop hem om hem te boeien, maar Harry wist te ontkomen. Hij rende verder en toen schoot Luke in zijn been. We boeiden hem en namen hem mee naar onze auto. We vroegen hem waarom hij en Louis gevlucht waren en vonden het zo sneu dat we een plan bedacht hadden. In onze hotelkamer maakten we ze los en legden we ze het plan uit. Ze zouden met Michael, Luke en Calum naar hun huis gaan en wij zouden doen alsof ik hun moest bewaken maar dat ze mij in elkaar geslagen hadden en ontsnapt waren. Ashton smeerde make up op mijn gezicht en buik en schouders en Zayn legde spullen op de grond zodat het leek alsof er echt gevochten was. Ik ging op de grond liggen en deed alsof ik knock-out was en Ash en Zayn gingen naar buiten en wachtten op u. Ze deden gemaakt geschrokken en ik deed alsof ik pijn had en niet wist wat er gebeurd was. En ja, nu staan we hier" legde ik uit.
"Dus jullie hebben ze geholpen te vluchten? En er was helemaal niet gevochten?" vroeg meneer Payne.
"Noop" grijnsde ik.
Meneer Payne kwam naar me toe. Ik trok een wenkbrauw op. Hij stak zijn hand uit.
"Goed gedaan. Ik had echt niets door" zei hij grijnzend.
"Dus we krijgen geen straf?" vroeg ik verbaasd.
"Nee, jullie hebben onschuldige mensen geholpen en dat bewijst dat jullie hele trouwe vrienden zijn" glimlachte hij.
Ik zuchtte opgelucht. Hij liep naar Harry toe.
"Hoe is het met je been?" vroeg hij.
" Oh gaat wel, het was maar een verlammingspistool" zei hij.
"Mooi. Ik wil jou en Louis nog 1 ding vragen" zei Payne.
"Oh?" Louis mengde zich in het gesprek.
"Are you back in the team?"
Ze keken elkaar aan.
"Ja, maar op 1 voorwaarde" zei Louis.
"En dat is?"
"Dat we gewoon een relatie mogen hebben" zei Harry.
"Oke" glimlachte Payne.
Ik en Ash stormden op ze af en gaven ze een enorme knuffel. We belanden in een groepsknuffel.
"Oh wat maakt het ook uit" hoorde ik meneer Payne zeggen en hij kwam bij de knuffel.
"Meneer Payne?" vroeg Harry.
"Ja?"
"Bedankt"
" Maakt niet uit, en noem me maar Liam" zei hij vrolijk.
JE LEEST
AGENT 012 (L.S.)
Fanfiction'Hazz, Ik ben niet dood. Ik ben ontvoerd. Kom me niet zoeken en duik onder. Ze zijn op zoek naar jou. Er is een grote kans dat ik het niet overleef, dus ik wil je zeggen dat ik altijd van je blijf houden. Ze geven me nog vijf dagen. Als ik dan niet...