Louis's POV
Ik werd wakker en keek naast me. Daar lag hij, Harry, rustig te slapen. Ik kon nog steeds niet bevatten wat er gebeurd was. Maar, ik was blij. Blij dat Harry weer bij me was, en dit keer voor altijd. Ik legde mijn hand om zijn wang en wreef er zachtjes overheen. Hij glimlachte en deed zijn ogen langzaam open. Hij zag er zo schattig uit in de morgen."Hey Lou" zei hij en gosh, zijn ochtendstem is sexy.
"Hey Hazzie" zei ik en ik gaf hem een kusje.
"Hoe voel je je?" vroeg Harry.
Ik glimlachte.
"Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld' antwoordde ik.Gisteravond hadden we een lang gesprek gehad. Het ging over wat er gebeurd was en wat we nu zouden doen. We zouden helemaal opnieuw beginnen. Harry ging werken in een bakkerij, net zoals ik. Hij zou mij dingen leren en we zouden een eigen winkeltje maken.
Harry glimlachte.
"Ik houd zoveel van je" zei hij zacht en hij gaf me een kusje op mijn neus.
Ik trok een pruillip en Harry grinnikte.
"My cute tiny baby" zei hij en hij zoende me vol passie.*
Die avond nam Harry mij mee naar het strand en maakten we een lange wandeling. Plotseling stopte hij.
"Lou, doe je ogen eens dicht?" Vroeg hij.
Ik bedekte mijn ogen met mijn handen. Ik hoorde wat gerommel en even later mocht ik weer kijken. Mijn ogen werden groot. Harry zat op één knie en had een doosje in zijn handen."Lieve Louis,
We kennen elkaar al zolang en nooit ben ik gestopt met van je houden. Altijd als je lacht voel ik me gelukkig. Als ik je stem hoor, kan ik niet meer verdrietig zijn. Als ik je zie maakt mijn hart een sprongetje. Lieve Lou, wil jij mij het plezier doen om mij voor altijd blij te maken? Wil je met mij trouwen?"Mijn ogen werden groot en ik knikte verwoed.
"Ja Harry, ik wil met je trouwen" zei ik.Hij schoof de ring om mijn vinger en kuste mij vol passie.
* Smut*
Even later landde ik op bed en keek ik grijnzend naar Harry. Hij kroop op bed en kwam langzaam naar mij toe.
"Hmm you little tease" grijnsde ik.
"Ssh" zei Harry en hij kwam boven me hangen.
Hij keek diep in mijn ogen en beet op zijn lip.
"Why are you so damn hot" vroeg hij sexy.
"Idk" antwoordde ik grijnzend.
Hij zoende me op mijn lippen en ging telkens iets meer naar mijn nek toe, rode en paarse vlekken achterlatend.
"G-god Harry" kreunde ik.
"Hmm you like that, huh?"
"Fuck yeah, like that so much" zei ik kreunend.Zijn handen gleden onder mijn shirt en toen iets naar beneden naar de rand van mijn boxer.
Ik hield mijn adem in en Harry grijnsde. Zijn handen gingen weer omhoog en trokken mijn shirt in een keer uit. Hij begon zuigzoenen te maken over mijn borstkas en duwde ondertussen mijn broek naar beneden. Hij kwam bij mijn tepel en speelde er even mee, wat een serie harde kreunen van mij opleverde. Hij grijnsde en trok mijn boxer naar beneden. Niet veel later voelde ik zijn mond om mijn D en kreunde ik hard. Hij bewoog zijn hoofd op en neer.
"Mhm oh g-god agh ah Harry" kreunde ik hard.
Hij likte de top en speelde met mijn ballen. Mijn lichaam spande zich aan en ik wist dat ik close was. Eén van zijn handen speelde weer met mijn tepels en de andere zat om zijn D.
"Fuck Harry" schreeuwde ik en ik kwam klaar.
Harry slikte alles door en kwam toen op mij liggen.
Hij keek me verleidelijk aan en ik voelde zijn dïck tegen mijn buik. Ik kreunde.
"Want you" kreunde ik.
Hij draaide me om en ging toen in me.
We kreunden beiden hard. Harry wachtte even en stootte toen hard naar binnen. Hij begon met een kunstwerk van zuigzoenen op mijn rug en ik kreunde hard zijn naam. Na een tijdje kwamen we beiden klaar en viel hij naast me op bed.
"I love you so much" fluisterde hij.
"I love you so much more"
JE LEEST
AGENT 012 (L.S.)
Fanfiction'Hazz, Ik ben niet dood. Ik ben ontvoerd. Kom me niet zoeken en duik onder. Ze zijn op zoek naar jou. Er is een grote kans dat ik het niet overleef, dus ik wil je zeggen dat ik altijd van je blijf houden. Ze geven me nog vijf dagen. Als ik dan niet...