Chapter 18

413 17 0
                                    

Harry's POV
"Lou, we komen hieruit, ik beloof het je" zei ik.
"Ze vermoorden me over twee dagen.. " zei Louis snikkend.
"Maar dan zijn wij allang weg, baby" zei ik en ik sloeg een arm om hem heen. "Ik bedenk wel iets.."

Ik keek naar de deur van de cel en zag iets bewegen.
"Wie is daar?" Vroeg ik.
Geen antwoord.
"Wie is daar? Toon jezelf!" Zei ik.
Er ging een zaklamp aan en ik hield snel een hand voor mijn ogen.
"Wie ben je?" Vroeg ik.
"Stil" zei een persoon.
"Wie ben je?" Vroeg ik nog eens.
"Stil of je wordt gepakt " zei de persoon.
Louis keek me bang aan.
"Ssh het is oke, Boo" zei ik.
De persoon kwam dichterbij en nu kon ik zien wie het was. De persoon had een blond, kort krullend haar.
"Ik help jullie hieruit" zei de persoon.
"Ash?" Vroeg ik verbaasd.
"Stil!" Zei de persoon.
We hoorden iets bij de deur en toen gingen de tralies open. Ik stond op en hielp Louis overeind. "Gaat het?" Vroeg ik en Louis knikte.
"Kom, schiet op!" Zei Ashton en hij gaf mij een wapen. "Er is op dit moment niemand in de gang, dus we kunnen hier snel weg. Luke staat bij de voordeur en doet alsof hij een verkoper is, zodat wij weg kunnen komen."
Zijn stem klonk gehaast. Ik knikte en haakte Louis's arm om mijn schouder.
"Kom Lou, we gaan hier weg" zei ik.
We gingen voorzichtig de trap op en inderdaad hoorde ik stemmen in de gang.
"-het zal uw energie rekening erg omlaag brengen. En dat voor maar 30 euro per maand!" Hoorde ik de stem van Luke zeggen.
"We zijn niet geïnteresseerd. En sinds wanneer betaalt China met de Euro?" Hoorde ik iemand zeggen.
"Oops, tja dat krijg je als je een bedrijf in Europa hebt" zei Luke een tikje zenuwachtig.
Toen hoorden we een bons en een kreun.
"Check hem" zei de persoon tegen iemand anders.
"Fuck" zei Ashton zacht. "Oke, kom. We moeten opschieten!"
We renden de gang door naar buiten en hoorden toen een schreeuw.
"WAAR ZIJN ZE?!"

"Ashton, neem Louis mee en breng hem in veiligheid. Ik ga Luke halen" zei ik.
"Hazz, nee" piepte Louis.
"Lou, het komt goed. Ga nu met Ash mee, ik red me wel" zei ik en ik drukte een kus op zijn haar. "Ik houd van je.."

Louis's POV
Harry rende terug naar het huis en laadde zijn pistool. Ashton trok me mee naar een verscholen hutje. Ik beet zenuwachtig op mijn nagels. Alsjeblieft Harry, wees voorzichtig. We hoorden een tijd lang niets en dat maakte me nog banger dan eerst. Harry wist niet half hoe gevaarlijk ze kunnen zijn en dat maakte me bang.

Plotseling hoorden we schoten en geschreeuw. Ik greep Ashton's hand vast en kneep er hard in. Ashton trok me naar hem toe en fluisterde kalmerende woorden in mijn oor. De schoten hielden een half uur vol en kwamen steeds dichterbij. We hoorden voetstappen en toen een schreeuw. De schoten hielden op en de voetstappen stierven weg. Harry, waar ben je?

Ik hoorde strompelende voetstappen en toen een bons. Ashton stond op en legde een hand rond zijn pistool. Hij gebaarde dat ik moest blijven zitten en liep naar buiten.
"Luke!" Hoorde ik hem zeggen.
"Ash!" Zei Luke en ik hoorde de emotie in zijn stem.
"Waar is Louis?" Vroeg Luke.
"Hij is binnen, maar waar is Harry?" Vroeg Ashton.
Ik sprong op en rende naar buiten toen ik dat hoorde.
"Lou!" Riep Luke en hij knuffelde mij stevig.
Ik hoorde weer voetstappen en keek op. Daar was Harry. Hij strompelde vooruit en had een hand tegen zijn buik gedrukt.
"Hazz.." zei ik zacht en ik liep naar hem toe. Hij zakte door zijn knieën en keek me met betraande ogen aan. Ik zakte naast hem neer en legde hem op mijn schoot. Ik keek in zijn ogen. Zijn groene ogen waren dof en waren strak op die van mij gericht.
"Blijf bij me, Hazz" snikte ik.
Zijn shirt zat onder het bloed en de vlek werd met de seconde groter.
"Lou.." bracht hij uit.
Zijn stem was gebroken.
"Iemand, help!"schreeuwde ik huilend.
Ashton kwam al aangerend met een verbanddoos. Ik pakte Harry's hand en drukte een kus op zijn lippen. Mijn voorhoofd rustte tegen die van hem.
"Blijf bij me, ik kan niet zonder je, baby" fluisterde ik en een traan rolde over mijn gezicht. Hij viel op Harry's wang.
Ashton was al bezig met zijn wond. Harry's gezicht vertrok en een traan rolde over zijn wang.
"Lou.. Het doet zo'n pijn.. Laat het stoppen.. alsjeblieft " snikte hij.
"Ik weet het baby, ik weet het.. Houd vol.. Voor mij" fluisterde ik. Ik drukte nog een kus op zijn lippen en legde mijn vrije hand om zijn wang.
"Blijf bij me.."

AGENT 012 (L.S.)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu