Ashton's POV
*Twee weken later*
We hadden nog steeds geen spoor van Louis en Harry gevonden. Elke keer als we dachten te weten waar ze zaten, zaten ze er niet. We hadden het al bijna opgegeven.
"Zullen we naar de stad gaan? Kijken of er iets leuks te doen is?" vroeg ik aan Niall en Zayn.
Ze knikten en we trokken onze jassen aan. We reden naar het centrum en parkeerden de auto. We hoorden muziek en liepen er naar toe. Little Mix was aan het optreden. We bleven kijken. Voor ons stonden twee jongens met een capuchon op. Bruh, wth. Het regent niet eens! Het zal wel. Toch leidden die jongens me telkens af. Ze stonden hand in hand en gaven elkaar plotseling een zoen, wat niet echt lukte doordat hun zonnebrillen in de weg zaten. Ze lachten en zetten hun zonnebrillen af.
"Ik houd van je, Edward" zei de kleinere.
"Ik ook van jou, William" zei de langere.
Ze gaven elkaar weer een zoen en ik hoorde Niall 'ahw' zeggen, waardoor een van de jongens zich omdraaide.
"Harry?!" riep Niall verbaasd.
"Fuck" riep Harry en hij trok de andere jongen mee.
De capuchon van de andere jongen viel af en het was Louis!
"Volgens mij weet ik al welke regel..." mompelde ik.
We renden achter ze aan en pakten onze pistolen. Het waren geen echte, maar verlammingspistolen. We renden zeker een kwartier achter ze aan tot Louis struikelde en viel.
"Harry rennen! Ik red me wel! GA NU!" riep hij.
Harry rende weg en ik en Niall renden achter hem aan. Zayn bleef bij Louis en boeide hem. Harry bleef rennen en ging een steegje in. Plotseling stonden Michael, Luke en Calum voor hem.
"Fuck" zei Harry en hij rende onder de armen van Luke door.
Calum greep Harry's arm vast waardoor Harry op de grond viel. Hij ging bovenop Harry zitten maar Harry sloeg hem in zijn gezicht waardoor hij van hem af viel. Harry stond op en wilde wegrennen, maar Luke schoot in zijn been en hij viel alweer. (A/N: BTCH WHY?! JUST LET HIM ESCAPE ) Luke boeide hem en trok hem overeind. We gingen terug naar Zayn en Louis en sprongen in de auto van Luke.
"Hoe komen jullie hier?" vroeg ik.
"We moesten ze zoeken en toen belde Zayn ons dat hij Louis had en dat jullie achter Harry aan waren.
Ik knikte en richtte me op Harry die aan het proberen was zijn armen los te maken.
"Gaat je niet lukken, Harry" zei ik.
Ik pakte mijn telefoon en appte Zayn en Niall.
We laten ze ontsnappen in onze hotelkamer.
Ook appte ik Calum.
Jullie willen dit ook niet he? Ik kan het zien aan jullie gezichten.
Calum appte terug.
Noop. We laten ze ontsnappen in jullie hotelkamer.
Ik knipoogde naar Calum. Ik keek naar Harry. Hij huilde. Ik vond het sneu voor ze.
"Harry, welke regel hadden jullie gebroken waardoor jullie moesten vluchten?" vroeg Calum.
Harry zei niks en staarde naar buiten terwijl de tranen nog steeds over zijn gezicht liepen.
"Harry, ik vroeg wat" riep Calum.
Harry dook ineen en begon harder te huilen. Ook Louis was aan het huilen.
"Harry, welke regel?" vroeg Luke.
"Payne kwam erachter dat we een stelletje zijn" fluisterde Harry bijna onhoorbaar.
Ik glimlachte. Ik had dus gelijk. Plotseling herinnerde ik me dat Luke geschoten had.
"Zayn, mag ik de verbandtrommel even?" vroeg ik.
Hij knikte en gaf me de verbandtrommel. Ik schoof Harry's broekspijp omhoog en maakte zijn wond schoon. Ik deed er een verband om en gaf hem een pijnstiller. Hij glimlachte even en nam de pijnstiller aan. Niall stopte de auto en we liepen naar onze hotelkamer. In onze hotelkamer maakten we Harry en Louis los. Ze renden naar elkaar toe en gaven elkaar huilend een knuffel. Zo sneu en schattig tegelijk (A/N: IKR ASH 😭😍)
"Luister, officieel moeten we jullie nu vasthouden tot Payne komt, maar jullie zijn onze beste vrienden. We gaan een smoes bedenken. Jullie zijn ontsnapt en hebben jullie bewaker in elkaar geslagen. Natuurlijk hebben jullie dat niet gedaan, we laten het zo lijken. Jullie gaan met Michael, Calum en Luke mee en we doen alsof Niall door jullie knockout is gegaan terwijl wij boodschappen aan het doen waren. Jullie gaan naar jullie huis. Michael, ik heb hier drie nieuwe telefoons zodat ze jullie niet kunnen volgen. Jullie moeten nu gaan" zei ik.
Harry en Louis kwamen naar me toe en gaven me een knuffel. De andere jongens kwamen er ook bij.
"Thanks guys" zei Louis zacht.
We lieten elkaar los en ik gaf de telefoons.
"Het ga je goed Louis en jij ook Harry" zei Niall.
Ze glimlachten en liepen achter Michael aan naar buiten, Harry steunend op Louis omdat hij niet goed kon lopen.
JE LEEST
AGENT 012 (L.S.)
Fanfiction'Hazz, Ik ben niet dood. Ik ben ontvoerd. Kom me niet zoeken en duik onder. Ze zijn op zoek naar jou. Er is een grote kans dat ik het niet overleef, dus ik wil je zeggen dat ik altijd van je blijf houden. Ze geven me nog vijf dagen. Als ik dan niet...