Ashton's pov
Iemand achter me raakte me in de rug en nam Louis mee naar het andere hoofdkwartier. De rest begon te schieten en na een tijdje waren we allemaal 'dood'. We besloten maar terug naar huis te gaan."Bye guys! Zie jullie morgen weer!" Schreeuwde Harry.
We zwaaiden en reden naar huis.Volgende morgen, Niall's pov
"Ah, Niall. Kom verder!" zei meneer Payne.
Ik liep zijn kamer binnen en ging op een stoel zitten.
"Jij, Ashton en Zayn krijgen een missie. Jullie gaan naar Amerika en moeten zien uit te vinden wat er bij een bepaalde drugsbende gebeurt. Volgens bronnen gaan mensen een gebouw in en komen later niet meer terug. Jullie moeten onderzoeken wat er gebeurt. Jullie vliegtuig vertrekt over een uur. Zayn en Ashton zijn al op het vliegveld. Succes!"
Ik knikte en liep het kamertje uit. Ik stapte in mijn auto en reed naar het vliegveld. Op naar Amerika!Louis' pov
Ik stapte uit mijn bed. Vandaag had ik eindelijk een vrije dag. Eindelijk! Ik sprong onder de douche en zong een liedje. Ik dacht aan gisteravond. Ik had Harry nog nooit zo vrolijk gezien. Zijn mooie groene ogen straalden door de plezier die hij maakte. Zijn zweetdruppeltjes die over zijn gezicht stroomden als hij ingespannen aan het werk was lieten me elke keer glimlachen. Een fijn gevoel ging door mijn maag. Wacht.. Say what?! Was ik nu echt aan het zwijmelen over Harry's uiterlijk?Ik sprong uit de douche en kleedde me aan. Ik deed mijn haar goed, wat niet echt goed lukte en liet het maar zo. Het zat helemaal in de war, maar het zag er nog best wel goed uit. Ik maakte ontbijt en dacht weer aan Harry. Waarom dacht ik constant aan hem? Al gauw kwam ik tot de conclusie dat ik verliefd op hem was. Precies op dat moment werd er aangebeld. Ik deed de deur open en keek recht in twee groene ogen. Harry.
"Uhm.. Hi" zei ik ongemakkelijk. "Kom binnen."
Hij liep naar binnen en plofte op de bank.
"Wil je wat drinken?" vroeg ik nerveus.
"Cola graag" glimlachte hij.
Ik knikte en liep naar de keuken. Wat moest ik nu doen? Mijn crush zat daar op de bank en ik stond hier heel ongemakkelijk te staan. Ik wilde hem vertellen dat ik hem leuk vond, maar hij vindt mij toch niet leuk. En bovendien, een relatie hebben als geheim agent is verboden. Ik schonk de cola in en liep weer terug naar de woonkamer.
"Alsjeblieft" glimlachte ik.
Hij nam de cola aan en nam een slok.Harry's pov
Ik nam een slok van de cola en keek naar Louis, die naar me aan het staren was.
"Uhm, mooi uitzicht?" vroeg ik ongemakkelijk.
Louis knikte en schrok toen van zijn reactie. Hij werd rood en keek snel de andere kant op.
"Louis? Ik moet je wat vertellen... " begon ik.
Hij keek met een opgetrokken wenkbrauw mijn kant op.
"Vanaf het moment van de eerste training voelde ik al iets speciaals in mijn maag. Dat gevoel werd alleen maar sterker naarmate de tijd verstreek. Toen kwam ik erachter. Louis... Ik heb meer dan vriendschappelijke gevoelens voor je... Ik vind je leuk" zei ik.
Zo dat was eruit. Ik wachtte op een reactie. Louis stond op en liep naar mij toe. Hij stond heel dichtbij en keek heel diep in mijn ogen. Ik werd bang en keek snel weg. Ik voelde twee vingers onder mijn kin die mijn hoofd optilden. Plotseling voelde ik twee lippen op mijn mond. Ik schrok maar herstelde me snel en ging mee in de zoen. Hij trok terug en keek me glimlachend aan.
"Ik vind je ook leuk, Harry" glimlachte hij. "Zou je met mij op date willen?"
Ik knikte.
"Vanavond 8 uur kom ik je ophalen" zei hij glimlachend.
Ik stond op en liep naar de deur.
"Dan ga ik me maar even klaar maken" zei ik en liep terug naar huis.Het was inmiddels tien voor acht en ik stond zenuwachtig voor de spiegel. Ik probeerde mijn haar goed te doen maar het lukte voor geen centimeter. Ik zuchtte en spoot toen maar wat haarlak in mijn haar. Op dat moment ging de bel. Ik liep zenuwachtig naar de deur. Louis stond helemaal in pak en glimlachte toen hij mij zag.
"Wow" zeiden we tegelijk.
"Kom, dan gaan we" glimlachte Louis.
Ik sloot de deur en we liepen samen naar zijn auto. We reden naar een restaurant.
"Heeft u gereserveerd?" vroeg iemand.
"Ja, de naam is Tomlinson" zei Louis vrolijk.
"Volgt u mij maar" glimlachte de vrouw.
We liepen naar een tafeltje en gingen zitten.
"Wat neem jij?" vroeg Louis.
"Ehm... Spaghetti" antwoordde ik.
"Goede keuze" glimlachte Louis.
We bestelden en na een tijdje kwam ons eten eraan. We begonnen vrolijk te eten.
"Eigenlijk zouden we nu Lady en de Vagebond na moeten doen" grijnsde Louis.
Ik grijnsde en pakte een sliert spaghetti. Ik deed het uiteinde in mijn mond en Louis deed hetzelfde. Langzaam kwamen onze hoofden bij elkaar en drukte Louis zijn lippen op de mijne. Een warm gevoel ging door mijn lichaam.
"Harry Edward Styles, zou jij mijn vriendje willen zijn?" vroeg Louis.
"Ja" zei ik met een glimlach en ik zoende hem vol passie."Kom, we gaan naar huis" zei Louis met een grijns.
We waren na het eten naar een club gegaan en Louis had bepaald niet weinig gedronken. Ik zelf had alleen cola op. Tja, dat is de wet he... Ik glimlachte en trok hem mee naar de auto. We reden naar huis en gingen naar bed. Ik keek nog even op mijn telefoon en zag dat ik een berichtje van Zayn had.
Hee Harrehh,
Niall, Ashton en ik hebben een missie gekregen in Amerika. Ik mag niet zeggen wat voor missie, voor het geval dat ik mijn telefoon ergens kwijt raak, maar het wordt wss wel heftig. We moesten vandaag halsoverkop vertrekken en ik zit nu in het vliegtuig. Hopelijk zien we jullie gauw weer! Doe de groetjes aan Loueh!
Byeeeeeeeeeeeeeeee
Zayn
"Louis? Zayn, Ashton en Niall zijn op een gevaarlijke missie en ik moest je de groeten doen" zei ik zachtjes.
Ik hoorde Louis slikken. Hij wist dus blijkbaar net zo goed als ik dat het wel eens verkeerd af kon lopen. En áls het fout ging, waren we onze beste vrienden kwijt...
Ik stuurde een berichtje terug.
Hee Zayniee,
Blijf veilig en doe voorzichtig alsjeblieft! De anderen ook!
Byee
x
Lou en Hazz
Ik legde mijn telefoon weg en deed mijn ogen dicht. Langzaam viel ik inslaap, dromend over Louis. Tja, wie anders? :P
LAARRRRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Wat denken jullie? zou alles goed komen met de anderen?
x
Romy
JE LEEST
AGENT 012 (L.S.)
Fanfiction'Hazz, Ik ben niet dood. Ik ben ontvoerd. Kom me niet zoeken en duik onder. Ze zijn op zoek naar jou. Er is een grote kans dat ik het niet overleef, dus ik wil je zeggen dat ik altijd van je blijf houden. Ze geven me nog vijf dagen. Als ik dan niet...