Louis
"Code 472, bureau, nu meteen"
De persoon hing op. Code 472 was de code van ontvoering. Deze code werd alleen gebruikt voor beroemde of belangrijke personen. Ik haastte me naar het bureau en ging meteen naar kamer 9, de vergaderruimte.
"Code 472?" vroeg ik.
"Ja, ga zitten en luister. Het gaat om een 16-jarige jongen met bruine krullen en groene ogen. De jongen is de zoon van een belangrijke minister. Hij ging vanmorgen naar school en kwam niet meer terug. Later vonden zijn ouders een brief met een foto van een half in elkaar geslagen jongen en de vraag naar €5.000.000 losgeld. We weten niet waar de jongen is, maar als ze binnen 9 dagen geen losgeld hebben, dan gaat de jongen dood. Louis, je moet de jongen vinden. Pas op, de daders zijn gevaarlijke criminelen die je al een keer gezien hebt... Nou, veel succes, je uitrusting kan je vinden in kamer 3. Doe voorzichtig."
Ik knikte, stond op en liep naar kamer drie. Ik pakte mijn zwarte jack en trok het aan. Ik stopte mijn pistool tussen mijn riem en mijn handboeien erbij. Ik pakte mijn overige spullen en het dossier wat er naast lag. Ik opende het dossier en las het goed door.Naam: Harry Styles
Leeftijd: 16
Uiterlijk: bruin, krullend haar, groene ogen.
Laatst gezien: Main Street, Londen, 11-12-2010, 15:24, tegenover koffieshop.Nou, maar even een kijkje nemen op Main Street dan, dacht ik. Ik liep naar mijn auto en reed naar Main Street. Na vijf minuten kwam ik aan en parkeerde ik mijn auto. Ik liep naar de koffieshop en keek om me heen. Er waren drie vluchtmogelijkheden/schuilplaatsen: Achter de koffieshop, aan de overkant van de straat en een steegje tussen de schoenenwinkel en een ijssalon. Ik liep naar het steegje en keek of ik iets kon vinden. Ik zag een bandenspoor. Ik maakte snel een foto en liep door. Ik keek bij een struik. Er lagen voetafdrukken, waar ik snel nog een foto van maakte, waarna ik terug liep naar mijn auto en terug naar huis reed. Ik startte mijn laptop op en opende een programma om sporen te lezen. Ik stuurde de foto's door en liet ze traceren. Het bandenspoor was van een zwart busje met het kenteken 50-6-hen. Ik voerde het kenteken in op google en vond de eigenaar. Jacob Mercures. Hmmm... Die naam ken ik .....
Ik besloot maar wat te gaan eten en daarna te gaan slapen. Morgen zou een drukke dag worden.
JE LEEST
AGENT 012 (L.S.)
Fanfiction'Hazz, Ik ben niet dood. Ik ben ontvoerd. Kom me niet zoeken en duik onder. Ze zijn op zoek naar jou. Er is een grote kans dat ik het niet overleef, dus ik wil je zeggen dat ik altijd van je blijf houden. Ze geven me nog vijf dagen. Als ik dan niet...