Chapter 12

512 14 5
                                    


Louis' pov, 3 weken later.

Ik kwam gestresst de woonkamer binnen. Ik gooide mijn jas over de bank en plofte er zelf op.

"Lou? Wat is er?" vroeg Harry.

"Huh? Oh ehm.. Niks hoor" zei ik vlug.

Harry keek me boos aan.

"Er is wel iets. Zeg het maar" zei hij.

Ik zuchtte en nam een grote hap adem.

"Meneerpayneweetdatweeenrelatiehebbenengaatonsontslaanenalsweontslagenzijnwordenweopgepaktenwemoetenvluchten."

"Watte?" vroeg Harry verbaasd.

"Meneer Payne weet dat we een relatie hebben en gaat ons ontslaan. Als we ontslagen zijn worden we opgepakt. We moeten vluchten" zei ik met een trillende stem.

"Opgepakt? Waarom worden we opgepakt?" vroeg Harry geschrokken.

"Omdat we een regel hebben verbroken en dat is strafbaar volgens de wet" zuchtte ik verdrietig.

"Waar wil je dan naartoe?" vroeg Harry.

"New York. Daar zijn we niet gemakkelijk te vinden en kunnen we zo nieuw werk vinden" antwoordde ik.

"Nou, waar wachten we dan nog op?! Ga je koffers pakken en kom dan straks naar mij!" riep Harry en hij rende de deur uit naar zijn eigen appartement.


Ik liep naar mijn slaapkamer en trok mijn koffer onder mijn bed vandaan. Ik gooide mijn kleding, toiletspullen, fotoalbums, laptop en tablet erin en deed hem zo snel mogelijk dicht. Ik kocht snel twee vliegtickets naar New York en deed mijn jas aan. Ik zette mijn beanie en zonnebril op en wachtte tot Harry kwam. Ik hoefde niet lang te wachten want de deur werd open gegooid.

"Kom Lou, let's go! "

We gooiden de koffers in zijn auto en reden naar Heathrow. We checkten in en gingen het vliegtuig binnen.


Na een lange vlucht waren we eindelijk in New York. We zochten een hotel en gingen daarna gelijk naar bed.

"Welterusten Harry"

"Trusten Lou"

*Volgende dag*

"Louu, wakker worden" fluisterde Harry.

Ik deed mijn ogen open en zag Harry staan met een groot dienblad met eten.

"Ahww dat is lief" glimlachte ik.

Hij zette het dienblad neer en kwam naast me zitten.

"Dat had je wel verdiend. Je was zo gestressed gisteren..." zei hij zacht.

"Ahw dank je! Vandaag gaan we opzoek naar een appartement en nieuwe telefoons" zei ik.

"Waarom nieuwe telefoons?"vroeg Harry verbaasd.

"Ze hebben standaard zenders in de werktelefoons geplaatst zodat ze je altijd kunnen vinden" antwoordde ik.

"Ohh dat verklaart al meer. Maar eet eerst je ontbijtje maar op"glimlachte Harry.

"Moet jij niks dan?"vroeg ik.

"Ik heb al gegeten"glimlachte hij.

Ik begon te eten en Harry kleedde zich ondertussen om.

*Tijdsprong naar 1 uur 's middags*

"Harry kom je?" vroeg ik.

"Ik kom aaallll"riep Harry.

AGENT 012 (L.S.)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu