-COOOO ??
-Twoja mama jest lowca .
-Jak to ?
-Lowca jestes od urodzenia . Nie przemieniasz sie jak wampiry czy wilkolaki . Nigdy jej nie ma . Prawda ??
-Tak .
-Nie pracuje w Oxon ani w Vexon . Siedziba lowcow jest pomiedzy swiatami piekla i nieba . Nikt oprocz lowcy tam nie wejdzie .
-Skad te przypuszczenia ??
-1. Nigdy jej nie ma potrafi nie wrocic na noc . 2. Nigdy nie krwawi . 3. Tak generalnie nie znasz swojego ojca . Jest on jednym z takiego TOP 10 lowcow . 4. Zaraz tu bedzie . Spadam pa .
-A-a-a-a-a ? -Juz jej nie bylo . Po doslownie minucie weszla moja mama do domu .
-Boze padam na twarz .
-Czesc. Ja dopiero co wstalem .
-Hej . Wiesz ze masz byc za 15 min w szkole ??
-Tak wiem wlasnie wychodze . Pa
-Narazie . Wzielam sobie wolne do jutra ! -wykrzyknela za mna .Poszedlem w strone szkoly . Odszedlem jakies 300 metrow a za mna juz zatrabilo auto .
-Boze!!! Wziela sobie wolne .
-Na ile ? Do jutra .
-To gdzie ? Do szkoly czy gdzies indziej ?
-Nie wiem za bardzo .
-Moze tak . Pojedziemy do mojego domu . Potem pomyslimy .
-Okey .-Po jakis 10 minutach bylismy pod jej domem . Weszlimy do jej domu . Usiedlismy na kanapie w salonie .
-Czyli tak . Na tym swiecie istnieja wampiry , wilkolaki , lowcy i zmiennoksztaltni .
-Tak . Twoja matka i ojciec to lowcy , ja jestem wampirem a Julia wilkolakiem . Nie poznalam jeszcze zadnego zmiennoksztaltnego .
-Dobrze . Moi rodzice chca was zabic ?
-Tak i nie . Oni chca raczej wyciagnac z nas tzw. esencje . To taki rozowawy plyn . Dzieki ktoremu jestesmy niesmiertelni , szybko biegamy i inne .
-O japierdole .
-To samo pomyslalam . Nie boisz sie ??
-Nie . Ale boje sie tylko o to ze bede musial wybrac .
-Pomiedzy ??
-Lowcami a wami . -Spojrzalem na Belle . Posmutniala .
-Do tego czasu jeszcze daleko .
-Wiem . Nie ma juz ZADNYCH innych istot ??
-Nie . Z tego co mi wiadomo to nie .
-To dobrze . Juz zadnych niespodzianek .
-To moze do Galerii ?
-Tak dobry pomysl .
###########################################################################
Wiem wiem wiem . Mialo byc 900 ale mi sie nie udalo . MASAKRA . Powiedzcie ze nie zjebalem z tymi lowcami i zmiennoksztaltnymi . Jak cos to piszcie .
CZYTASZ
Dzień Z Wampirami 1&2
FantasyWampiry , Wilkołaki , Zmiennokształtni i Łowcy . A w tym wszystkim Jacob .Jak jesteście ciekawi moich losów to zobaczcie moją historię .