Po odmozdzaczu czyli shopingu w galerii poszlismy na lody . Przemyslec pare waznych spraw . Nie rozumiem jak moja matka jest lowca a co dopiero ojciec . Jak on moze byc jakims przywodca Lowcow . Isabell spojrzala na mnie .
-Chcesz o czyms porozmawiac ? Co sie z toba dzieje ??
-Ze mna nic . Tylko troche jest zmian a te zmiany musza wejsc w moje zycie .
-Nie rozumiem . O co ci chodzi ?
-Chodzi mi o to ze moja matka jest pieprzonym lowca . Nie ma jej calymi dniami . Moze was zabic . To jest straszne . Czy jest mozliwosc ze ja jestem lowca ?
-Tak jest . Bardzo mala ale jest ale ty nim nie jestes bo chyba nie mordujesz wampirow po nocach ?
-Nie . A jesli ja stalbym sie wampirem to ona mnie zabije ?
-Raczej tak . Lowcy maja cos w rodzaju instynktu . Wpadaja w szal . Nie potrafia przestac . Zabija wszystkich wampirow na swojej drodze. Wampiry tez to maja . Nazywam to Flow . Tylko u nas dziala to tak ze biegamy szybciej , czujemy wiecej , mozemy wiecej . Wtedy mozemy zabic nawet lowce .
-Ten Flow . Dostajecie go czy nie wiem wpadacie w niego ?
-Dziala to tak . Przykladowo . Tam ten mezczyzna to lowca . Rzuca sie na mnie . Gdy przekroczy pewna granice to wpadamy w Flow . Niestety moze sie ,,uruchomic,, podczas sexu .
-To dlatego nie chcesz ??
-Poczesci , ale boje sie ze cie zabije . -Wsiadla do auta . Odjechala . Pojechalismy prosto do mojego domu . Udawalosmy ze to wlasnie wracamy ze szkoly jak grzeczne dzieci. Wysiadlem z auta i poszedlem szybkim tempem do domu . Moja mama robila nalesniki .
-Hej . Jak tam bylo w szkole ?
-Dobrze . Troche nudno jak zwykle .
-Musimy pogadac .-usiadla na kanapie
-Okej . Co bys odemnie chciala ?
-Nie spotykaj sie juz z ta dziewczyna .
#####################################################################################
Jezuuuu ale to krotkie . Jutro bedzie next . Co myslicie o matce Jacoba ??
CZYTASZ
Dzień Z Wampirami 1&2
FantasyWampiry , Wilkołaki , Zmiennokształtni i Łowcy . A w tym wszystkim Jacob .Jak jesteście ciekawi moich losów to zobaczcie moją historię .