-C-Co ???
-Masz sie z nia nie spotykac
-Nie ma takiej opcji. Czemu ??
-Bo nie chce by stala ci sie krzywda
-Jaka krzywda o czym ty gadasz ??
-O smierci i zyciu .
Wtedy wstalem i poszedlem na gore . Na lozku lezala Isabell i smiala sie pod nosem . Spojrzala na mnie jak na idiote i spytala
-To co ?? Posluchasz jej czy idziemy do mnie ??
-Idziemy . Musze odreagowac .
-Okej -Wstala i wyskoczyla przez okno . Spadla z jakis 3 metro . Nic jej sie nie stalo. Wtedy poczulem jak WPADAM do samochodu .
-Wiesz ze tego nie lubie .
-Szybkosci ? Przyzwyczaisz sie .
-Dobra jedz -Jak powiedzialem tak tez robila . Po paru minutach bylismy u niej w domu . Wszedlem do domu i usiadlem na kanapie . Julia poszla do kuchni . Wlaczylem TV . Po przejrzeniu wszystkich kanalow zostawilem na Mtv. Julia przyszla ubrana w dresy , przyniosla dla mnie popcorn .
-W kuchni masz szafe ??
-Nie . -Zasmiala sie . - Tylko ja bylam odrazu w sypialni .
-Okej . To co robimy z moja matka ?
-Nie wiem . Wiesz ze zaraz bedziesz musial wybrac ??
-Pomiedzy??
-Wampirami i Lowcami . Mozliwe tez ze pomiedzy Wilkolakami .
-Nie wiem co mam zrobic .
-Ja ci nie podpowiem . Musisz wiedziec jedno jesli staniesz sie wampirem matka cie zabije.
-Czyli musze stac sie wampirem ?
-Tak . Jak wybierzesz nas to tak .
-Dobra ale jak narazie moge spac u ciebie na kanapie ?
-Tak spoko . Nie chcesz wracać do domu ?
-Nie . Nie za bardzo .-Spojrzałem na zegarek . Wskazywał 22:32 . -Dobra idę spać . Nie chce już użalać się nad sobą.
-Dobranoc -Zniknęła .
##########################################################################
Tak wiem krótki . Nie miałem czasu . Ale zostały jeszcze jakieś 7 rozdziałów i koniec . Więc pytanie :KOGO MA WYBRAC JACOB ??
CZYTASZ
Dzień Z Wampirami 1&2
FantasyWampiry , Wilkołaki , Zmiennokształtni i Łowcy . A w tym wszystkim Jacob .Jak jesteście ciekawi moich losów to zobaczcie moją historię .