part1~

481 26 4
                                    

Aq byun Baekhyun seorg yg sngat hodoh dn x pandai...ramai org benci akan aq ...aq selalu duduk berseorgan...

Cikgu pon masuk...
"Baiklah murid² kita akan ade periksa x lama lgi jdi Cikgu nk kamu semua buat yang terbaikk" kte Cikgu "baik Cikgu" blas satu kelas...

Kring~~(menandakn waktu rehat)
Baekhyun makan sorg²..."(x selesa betulla klau makan ramai yg perhatikan)" detik hati nyerr..

*tgok tu...tu bkn ke Baekhyun si hodoh...name jer sedap..tpi bodoh*

*korg jgn dekat ngan dia tau takut jdi mcam dia pulak*

*xde sesiape pon nk kawan dgan dia klau rupa paras dia mcam tu*

Baekhyun dgar semua ape yg murid² kutuk pasal dia..tpi dia hanya tidak layan bkn sekali dua kli tpi dh banyak kli...

Rehat pon dh hbis...semua murid masuk ke klas...sdg Baekhyun berjalan ke klas dia terlanggar geng somin...geng somin terknal dgan pembuli..

"Ya! Kau buta ke ape huh!?" Tanye dia "maaf kn sye" kte Baekhyun "maafkn ko...xde makne nyela...blik nie jumpa kitorg kt blkg bangunan sklah..klau ko x dtg...aq cari ko smpai ke rumah ko...." Ktenye dgan marah...Baekhyun tidak bersuara...

Baekhyun pon masuk klas...semua murid perhatikn dia..."byun Baekhyun knape masuk lmbat...mata peljaran sye dh mula 15 minit yg lalu,bukn"marah Cikgu nyerr"maaf kn sye Cikgu"blasnyer..."skrg Cikgu nk kamu berdiri di luar klas...skrg!"arah cikgu...semua murid ketawakn si baekhyun....

Tidk lme kemudian Cikgu memberikn Baekhyun masuk dn duduk...kdg² ade jugkk Cikgu yg membencikn si baekhyun... Terutama Cikgu perempuan yg masih muda...cuma ade 1 cikgu je yg muda memahami keadaan baekhyun

Klas matematik pon habis.."Baekhyun disebbkn kamu kene denda..sini tolg angkt kn buku nie"panggil cikgu "baik cikgu" blas Baekhyun tanpa melawan...tidk lame kemudian smpai di bilik guru"maafkn sye.."ktenye sebelum masukk...Baekhyun ltakk buku di atas meja dn terus kluar...

Sdg dia tutup pintu bilik guru...dia terdgar cikgu² perempuan kutuk pasal dia...dia hanya dgar semua kutuk-kutukn yg sngat perit...dia kembali ke klas semula...dia berjln smbil berfikir"(ape slah aq huh!? Smpai Cikgu pon bencikn aq...suka hati aq la...nk jdi mcam mne pon..ape hak Cikgu)"detik hati

Waktu akhir ialah Mata plajran pkj(pendidikan kesihatn&jasmani)...Baekhyun mengambil kasut sukn nyer di locker sukn...bru sahaje dia nk bangun tiba² seseorg menarik nyer..dia terkejut.."awak nk ape huh!?"jerit Baekhyun "eh aq dh x sabarla nk tunggu sampai blikk dn jgn ber awak² kt sini okay...geli aq dgar" kte somin...Baekhyun dibelasah secukup² nyer..sehingga kepala nyer berdarah... Somin membiarkn dia di dlm bilik stor...

"Boss,xpeke kita wat cmtu kt dia" "biarkn je dia tu lgi pon dh nk blik enn semua org dh simpan brg di bilik stor yg stu lgi..." Kte somin kepada ahli groupnya...merka pon blik ke rumah...tinggal Baekhyun di dlm stor dgan kesakitan yg teramat....5minit selepas itu..seorg perempuan terslah masuk stor sukn...sepatut nye stor sukn yg satu lgi..."awak..awak x pape Kerr.."kte nye dgan gelabah kerana first time tgok darah banyakk "nk sye panggil kn doktor" tanye pompuan tu lgi...Baekhyun hanya menggeleng...

Pompuan itu mengeluarkn sapu tangan nyer dri bju sukannyer...dn mengelap semua darah di kepala Baekhyun..."tunggu sini kjap" pompuan tu lari keluar dri stor itu...tidak lame kemudian dia masuk semula di stor..."mne tangan awak yg luka tu...biar sye yg balutkn"kte nyer...Baekhyun tidk berkata ape terus dia hulurkn tangan nye...selepas dia membalut tangan Baekhyun dia mengambil plaster dn lekatkn di dahi baekhyun.... Mse tu mereka sngat rapat"ah maafkn sye"kte pompuan tu...dia terus duduk sebelah Baekhyun... Baekhyun hanya tersenyum...

"Awak x nk blik Kerr" Tanya pompuan tu"sekjp lgi la...sye penatla" akhirnye Baekhyun pon bersuara..."hmm"blas pompuan tu smbil duduk seblah Baekhyun..."awak knape tersengih²"pompuan tu pndg Baekhyun dgan pelikk"xdela selalu nyerr xde sape nk tolong sye atau berkawan dgan sye...sbb sye nie x pandai,hodoh pulakk tu"blas nyerr..dgan senyuman yg manis...

"Ouh,ye awak x blik ker...dh mlam nie" tanye Baekhyun kpada pompuan tu.."sebelum tu...sape name awak sye..Moon Shin Ah" "sye Byun Baekhyun..." Blas Baekhyun.. "Nk gi makan x" tanye Shin Ah"sye on jerr...."mereka berdua pon kluar dri sklah dn menuju ke kedai...

"Awak nk ape???" Tanye Baekhyun "ramen!!!" Jawab nye dgan sepantas kilat...Baekhyun terus buat dua cup ramen...mereka pon makan smbil berbual²....tidk lme kemudian.."sye blik dulu dn kamsahamnida kerana blaje tdi"kte Shin Ah "hehe...xdelah...sye patut berterima kasih kt awak sbb jdi kawan sye" Baekhyun tersenyum...

Mereka berdua pon blikk...berasingan...Baekhyun jln sorg² diri...dia melalui stu jln yg agak gelap..."eh boleh bgun lgi...siap boleh mkan lgi ngan gf aq"satu suara kedengaran "SA...sape tu!!??" Tanye Baekhyun "xkn lupa aq kot...bru kene belasah tdi dh lupa".." Awak somin ker..."kte Baekhyun tergagap..."ko tu dhla b**** pastu nk berkawan dgn bdax pandai pulakk...x kene la wei...lain la aq bdax pandai...dn Shin Ah tu gf aq..."kte nye dgan berlgakk..."huh!!??? Mcam nie ke BDAX PANDAI!!??...klau samseng huh!?"Baekhyun bersuara "ceh!! Dh pandai bersuara ehh??...nape nk kene belasah lgi ker..aq okay jerr" blas nyer dgan senyum sinis...

"..." Baekhyun x bersuara..."dgar sini yer bdax b**** klau aq mng klah kn ko...ko berambus dri hidup Shin Ah klau x aq belasah ko dn Shin Ah sekli!!!"jerit dia...1 tumbukn hinggap di muka Baekhyun...*apelah nasib dia enn*Baekhyun membalas nyer dgan lebih tumbukn"ceh dh pandai tumbuk org dh!!"kte nyer..Baekhyun tidk menghirau kn ayat tu dn terus...pukul somin..."klau ko kte dia gf ko..kenape....kenape..ko nk belasah dia pulakk..klau ko nk lawan dgan aq lah.."Baekhyun berckp sambil tumbuk somin...somin membalas tumbukn itu..."ape aq kesah!!!"terus somin sepak baekhyun.... Baekhyun terjatuh agak jauh dri somin..."ko tahu x aq benci tgok muka ko kt sklh...nape ko x pindah jer...huh!!?? Bapak ko xde duit nk pindah lain ker...bapak ko dh mati!!"kte somin dgan geram...Baekhyun terkejut ape yg somin ckp...dia bangun terus dia lari ke arah somin terus dia sepak somin*flying kick*..."kau....kau ckp ape tdi!!!"kte Baekhyun dgan marah...

Somin hanye tersenyum sinis..dn terus...pengsan...xlme kemudian somin terbangun dri pengsan nyer.."aq kt mne nie...dn camne aq kt sini???"kte nye dgan rse agak pening..."ouh,awak kt hospital skrg...dn tdi ade seseorg yg hantar awakk"kte nurse di situ "camne rupa dia???" Tanye somin lgi..."rupa dia..agak selekah dn agak hodoh...rambut dia panjg berserabai"kte nurse itu *Cuba byg kn Baekhyun mcam tu...rupa selekeh,rambut panjg kusut,pastu hodoh pulakk tu...haha*.."ah~ terima kasih"kte somin nurse tu terus kluar..."kenape dgan dia...dia belasah aq pastu hantar aq ke hspital!!..pelik betul dia nie..." Kte somin...

Bersambong~...klau ade typo...sye mintakk maaf sesangat...sye masih x reti buat lgi...jdi tunjuk ajar ye...klau best vote la ff nie

© A Fool Fall In Love!? | BaekyeonWhere stories live. Discover now