1.Bölüm

10.2K 98 10
                                    

        Sıkıcı bir günün sonunda nihayet son ders zili çalmıştı. ''Sonunda!'' diyerek kendimi sınıftan dışarı attım.Okulun bahçesinde çıkış kapısına doğru yürürken biri bana seslendi. ''Candice!''  Başımı çevirdim ahh tabii ya Ashley'di! Ashley bir grup havalı çocuğun olduğu gruptan sıyrılarak yanıma geldi ve elini omzuma atarak ''Hey Candice! Bu akşam partiye geliyorsun değil mi?'' diye sordu. 

''Hey güzelim,bırak o eziği. '' diye arkasından seslendi az önceki gruptan bir çocuk. ''Kes sesini,seni küçük pipili! '' diyerek şımarık çocuğu utandırıp cevabını vermişti Ashley. Ashley ezik bir kızın arkadaşı olmak için fazla havalıydı ama o bunu dert etmiyordu ve ben onu seviyordum. Özel ilgi alanı ''erkekler'' olduğundan biraz zıt karakterlerimiz vardı ama o göründüğünden daha iyi kalpli birisiydi.Ayrıca eğlenceli ve tatlıydı.  ''Bak, akşam partide bir sürü yakışıklı çocuk olacak ve onlardan birini sana ayrlayabilirim ha?''  ''Şeyy aslında evde kalıp tarih çalışıcam.'' 

''Tarih mi?!! Şaka mı yapıyorsun?! Asıl tarihi bu gece biz yazıcaz.İtiraz istemiyorum.'' dedi. Belki de artık değişmenin,erkek arkadaş edinmenin zamanı gelmişti.Lise 2'ye gidiyordum ve şu ana kadar kimseyle çıkmadım.Belki de artık zincirlerimi kırmanın,eziklikten çıkmanın zamanı gelmişti.  ''Ihmm peki o zaman.'' dedim ve gülümsedim. O da aynı şekilde gülmsedi ve geldiği yere döndü.

''Aahhh! Olmuyor işte ! Ne giyersem giyeyim bu aptal diş telleri iğrenç görünmeme neden oluyor.'' diyerek aynanın karşısında homurdanıyordum. Mini,pembe bir elbise giymiştim ''Hem zaten bu elbise çocuk gibi görünmeme neden oluyor.Lanet olsun!'' 

''Bir sorun mu var tatlım?'' diyerek annem odama girdi.Kollarımı iki yana açarak memnuniyetsiz bir biçimde başımla üzerimi gösterdim. ''İğrenç oldum! '' ''Ohh hayır tatlım,çok güzel olmuşsun.Sadece saçlarına biraz şekil vermeliyiz.' diyerek tarağı aldı ve saçımı yapmaya koyuldu.Annem benim bu partiye gitmemi ve biraz sosyalleşmemi istiyordu. Sürekli evde durmamın beni depresip yaptığını ve bu yüzden psikolojimin bozulduğunu düşünüyordu. ''Vee işte oldu! '' diyerek son tel tokayı saçıma geçirdi ve gülümseyerek bana baktı..Basit ama şık bir topuz yapmıştı.Fazla bir seçeneğim olmadığından buna razı olmuştum.

''Çok geç kalma! '' ''Tamaaaammm  ''

Ashley beni babasının arabasıyla  evin önünde bekliyordu.Zaten evlerimiz yakındı hatta bazen okula beraber giderdik. ''Heeyy güzellik! Bu gece erkeklerin canını yakmaya hazır mısın ha?! '' diye bana takılıyor,neşemi yerine getirmeye çalışıyordu.Ve bunu başarıyordu. Alt dudağımı ısırarak istemsizce güldüm.

''Hey Dan! Bu sana bahsettiğim Candice.'' Müziğin sesi çok yüksekti ve Ashley bağırarak bir çocuğa beni tanıtıyordu.Çocuk bize doğru döndü.Bir eliyle içkisini tutarken diğer eliyle elimi kavradı ve dudaklarına götürdü.''Memnun oldum leydim'' diyerek çapkın bir bakış attı. ''Ihh ben de '' diyerek gülümsemeye çalıştım.Ashley : ''Siz keyfinize bakın,ben hemen dönerim''diyerek yanımızdan ayrıldı ve kendine bir içki alarak bir grup arkadaşının yanına gitti.

''Daha sessiz bir yere geçelim mi?'' diye bağırdı Dan .Yüksek sesten kaçmanın vermiş olduğu düşüncenin memnuniyetiyle başımla onu onayladım. Bu gürültüde biriyle tanışmak imkansızdı.Daha sakin bir yerde daha mantıklı düşünerek tanışmak iyi olurdu. Kim bilir belki de o benim hayallerini kurduğum erkektir.Dan bir eliyle içkisini diğer eliyle ise bileğimi tutarak beni kalabalığın içinden çekip yukarı kata doğru götürdü. 3 katlı lüks evin son katına gelmiştik. Beni odaının birine soktu.Burası bir yatak odasıydı ve ben tereddüt etmeye başlamıştım.

''Şeyy aslında benim Ashley'i bulmam gerek.'' gerek diyerek kapıya yöneldim ama o da ne?! Dan bileğimi sıkıca kavradı ve beni kapıdan uzaklaştırdı. ''Hey,bak, sen beni yanlış anladın.Ben sadece tanışmak istiyordum! '' diyerek tekrar kapıya yöneldim bu sefer beni tutup yatağa fırlattı. ''Oyun mu istiyorsun ha?! Sen beni aptal mı sandın?!  Bu saf kız ayakların bana sökmez! Soyun seni küçük fahişe! ''  diyerek yatağa doğru gelmeye başladı. Kalp atışlarım git gide hızlanıyordu ve kaçacak hiçbir yerim yoktu. Son gücümle bağırdım : ''Ashleeeyyy!!!''

Bu bölüm aslında biraz tanıtım amaçlı.Olaylar 2. bölümde başlıyor.Hikayenin büyüsüne kapılmak için 2. bölüme geçin..

Ruhum Seni Çağırıyor (Harry Styles)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin