2.Bölüm

2.6K 69 9
                                    

            Bu bölümü paylaştığım videoyla (Wrecking Ball ) okumanızı öneriyorum.

             Bağırıyordum! Hem de avazım çıktığı kadar! Ne Ashley ne de başka biri beni duymuyordu.Adi herif bana yaklaşırken ani bir hamleyle yataktan kaçmaya çalıştım ama o beni son anda ayak  bileğimden tuttu ve tekrar yatağa çekti.Eliyle çenemden bastırarak başımı serttçe yastığa gömdü.Daha sonra eli bağırmamı engellemek için ağzımı kapattı. Bedenini benimkine bastırmıştı ve hareket edemiyordum! Diğer eli elbisemden içeri girdiğinde tüm gücümle bacaklarımı çırpmaya,kollarımla onu üzerimden çekmeye çalıştım ama o benden çok güçlüydü! Ani bir hamleyle pantolonunu indirdi  ve o an...  Gözlerimden birbiri ardına yaşlar iniyordu ve artık ne çırpınmanın ne de başka bir şey yapmanın faydası yoktu.Zaten bunu yapacak gücüm de yoktu. Tüm gücüm bu geri alınamaz iğrençlikle vücudumdan çekilmişti. Artık her şey için çok geçti.Gözyaşlarım bile onun leş yüzünü görmeme engel olamıyordu.Üzerimde bir hayvan gibi gidip geliyordu ve gözyaşlarım hala ağzımı kapamakta olan ellerine akıyordu.

''Bana dua et bebeğim.Seni büyük bir yükten kurtardım. Artık özgürsün.'' diyerek pantolunun fermuarını çekti ve gitti.

Bacağım kanlar içindeydi ve ben yatakta bir kedi gibi kıvrılmıştım.Bitmişti... Her şey bitmişti... 

Bir yandan ağlayıp bir yandan gözyaşlarımı silerek yavaşça yataktan kalktım.Lanet ayakkabıları ayağımdan çıkardım ve sendeleyerek kapıya yöneldim.Duvarlardan tutunarak hemen yandaki tuvalete girdim.İçerisi boştu. Aynanın karşına geçip tiksinerek kendime baktım.Annemin yaptığı saçlarım darmadağan olmuş,beğenmediğim kıyafetim kanlar içinde kalmıştı.Kendimden nefret ediyordum ve ıslak yanaklarıma sert bir tokat attım ve haykırarak ağlamaya başladım. İçeriye bir  kız girdi ''İyi misin? Berbat görünüyorsun.Yardım ister misin?'' diyerek eliyle beni tuttu ve ''Defol!!! '' diye bağırdım. ''Defol defol defooll!!! '' avazım çıktığı kadar bağırıyordum. Kız gitti ve ben ağlaya ağlaya bacaklarımı peçeteyle silmeye uğraşıyordum. ''Lanet olsun !! Her şeye lanet olsun !!! ''  

   Ölmek istiyordum. Hemen şimdi ölmek istiyordum. Ne yaptığımı bilmeden tuvaletten çıktım.Koşarak o lanet evden çıktım. Gecenin karanlığında koşuyor,koşuyor,koşuyordum. Hiçbir şeye bakmak,hiçbir şeyi görmek istemiyordum çünkü her şey iğrençti.Her şey midemi bulandırıyordu. Tenha yolda gecenin bir vakti tek başıma koşuyordum ve geçen arabalar bana korna çalıp duruyordu. Bu daha da çok midemi bulandırıyor,erkeklerden daha çok nefret etmeme neden oluyor ve daha çok ölmeyi istememe neden oluyordu. Ve sonunda ölmek için ideal bir yer ! Yol burda keskin bir virajla devam ediyordu ve tam karşımda atlayınca ölmemi sağlayacak küçük bir uçurum duruyordu.

 Sendeleyerek durdum.Elimin tersiyle gözyaşlarımı sildim ve bağırdım : 'Hayallerimin erkeği ha! Evet ! O adi herif hayallerimin erkeğiydi ve bana tecavüz etti! Tüm erkeklere lanet olsun! Hepinizin canı cehenneme! '' 

 Artık mutlu sonun,kurtuluşun zamanı gelmişti.Sadece tek bir adımla bu iğrenç dünyadan kurtulacaktım.Parmak uçlarım boşluktaydı ve ben aşağı bakıyordum.

Ve.. Tam o sırada gözlerimle bakamayacak kadar parlak olan bir ışık! Elimle gözlerime gölge yaparak ışığa doğru bakmaya başladım. Sanki o ışığın arasında bir insan silüeti vardı. Acaba ölmüş müydüm?!! Işığın arasından çıkan ve havada yürüyebilen genç bir adamın bana yaklaşıyordu. Ve tam karşımda boşlukta durup bana baktı. Aman Tanrım! Sanırım öldüm ve bu bir melekti! Yemyeşil gözleri,kıvırcık saçları, bembeyez teni vardı ve bana inanılmaz tatlı bir biçimde gülümsüyordu. Şaşkınlıkla ağzım açık kaldı. Bu ..bu,benim hep hayallerini kurduğum erkekti.Bu kesinlikle gerçek olmazdı.''Se ss sen de kimsin''  dedim güçlükle.Gözlerime derin yeşil gözleriyle etkileyici bir biçimde baktı  ve mükemmel bir ses tonuyla sorumu yanıtladı :

   ''Harry. Harry Styles..''

 #Beğendiyseniz devamı gelecektir.Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen. Özellikle yorumlarınız benim için çok çok önemli. Okuduğunuz için teşekkürler.

Ruhum Seni Çağırıyor (Harry Styles)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin