Ashley beni görünce bir an ne yapacağını şaşırdı ve yerinde huzuruzca kıpırdanmaya başladı.Edward ise onun aksine gayet sakindi.Bir eliyle direksiyonu tuttu ve diğer eliyle de dudaklarını sildi.Bana üstünkörü bir bakış attı ve kendiyle ilgilenmeye devam etti.Acı bir şekilde güldüm ve onların ne kadar iğrenç olduğunu düşünerek yanlarından geçip yürümeye başladım.Demek ki Edward'ın bana karşı tüm o yumuşak tavırları,hastanede başımda beklemesi,doğumgünü için yaptıkları bunların hepsi beni elde etmek içindi.Sadece sahte ve sekse dayalı bir ''sevgilicik'' oyunu içindi.Bir an onun benim yüzümden vicdan azabı çektiğini düşünerek onun için üzülmüştüm.Şimdi ise ne kadar saf olduğumu düşünüp kendime kızıyordum.Sınıfa girdiğimde sınıftaki tüm erkeklerin bir araya toplandığını ve yer yer kahkahalar atarak hararetli bir şekilde konuştuklarını gördüm.Ortada bir şey olduğu belliydi.Nedenini öğrenmek için son zamanlarda aynı sırada oturduğum Alicia'nın yanına gittim.Alicia sınıftaki diğer kızlar gibi şımarık değildi ve onların aksine ''normal''dı.Alicia'ya neler olduğunu sorduğumda bana sınıftaki erkeklerin haftaya futbolda final maçına çıkacaklarını söyledi.Bununla pek fazla ilgilenmedim.Klasik okul maçlarındandı işte.
Dersin başlamasına daha vardı ve kahvaltı yapmadığım için acıkmıştım bu yüzden kantine gitmeye karar verdim.Sınıftaki tüm o kargaşayı arkamda bırakarak kantine gittim.Kendime bir pizza dilimiyle meyvesuyu aldım ve yer bakınmaya başladım.Kantin oldukça kalabalıktı.Elimdekilerle öylece masalara bakarken iki kızın masadan kalktığını gördüm.Onlar kalkınca ben de o masaya geçtim.Kahvaltımı yaparken kendime hayret ediyordum.Böyle basit bir olayda bile aklımda Harry vardı.İçimdeki aşk beni bile şaşırtıyordu.Her an aklımdaydı ve sanırım o,sonsuza dek düşüncelerimde yaşayacaktı.Unutmak kavramı onunla imkansızlaşıyordu.Onu unutmak imkansızdı.. Pizzamdan bir ısırık daha alırken karşıma baktım ve gözlerim istemdışı açıldı.Edward ve Ashley bir şeyler almış ve kantinde yer bakıyorlardı.Sonra yine kendime kızdım.Neden şaşırıyordum ki sanki.İkisi birbirlerini bulmuşlardı işte ve ortada beni ilgilendiren hiçbir şey yoktu.O yüzden onları görmezden gelerek kahvaltımı yapmaya devam ettim.Buraya kadar benim için her şey normaldi fakat Edward ve Ashley'nin benim masama oturacaklarını nereden tahmin edebilirdim ki?! O ikisi hiçbir şey olmamış gibi gayet rahat masama oturdular ve Edward yüzüme bile bakmadan :''Naber Candice?''diyip sandiviçinden bir ısırık aldı.Ashley daha çekingen davranıyordu ve sanırım benim ona karşı tepkimi ölçmeye çalışıyordu.Sanırım ona Dan yüzünden hala kızgın olup olmadığımı anlamaya çalışıyordu.İçimden hemen orayı terk etmek geldi ama bu beni güçsüz gösterirdi.Kaçan ben olmayacaktım ve eğer onlar bir oyun istiyorsa bunu onları halt ederek devam ettirebilirdim!
''Fazlasıyla iyiyim!Ya sen?'' dedim ve pizzamdan rahat bir şekilde bir ısırık alarak ona baktım.Edward tepkim karşısında tek kaşını kaldırarak başını manalı bir biçimde sallayıp diliyle dişlerini temizledi.
Hiç bozuntuya vermeden bu sefer Ashley'e döndüm ve:''Demek artık siz ikiniz çıkıyorsunuz.Gerçekten birbirinize çok yakışıyorsunuz.Tam birbirinizi bulmuşsunuz.'' diyerek yapmacık bir şekilde gülümsedim.Edward'ın yüz ifadesinden imalarımı anladığını fark ettim fakat Ashley'nin dediğim söz üzerine mutlu olduğunu gördüm.Heyecanla masadaki elimi tuttu ve ''Gerçekten mi Candice?Böyle düşündüğün için çok sevindim.'' dedi.Aynı yapmacıkla gülümseyerek onu başımla onayladım ve yavaşca elimi Ashey'nin avucunun altından çektim ve pizzamı yemeye devam ettim.
Edward beni izliyordu ve gözlerini benden bir an olsun ayırmayarak konuşmaya başladı:''Biliyor musun Ashley,Candice'in Harry adında bir sevgilisi var ve bence haftasonu okulun final maçına onu da çağırmalıyız.'' diyerek Ashley'nin elini tuttu.Dedikleri karşısında resmen şoka uğramıştım ve birden öksürmeye başladım.Böyle bir şeyi söyleyeceği aklımın ucundan bile geçmemişti.Cidden bu kadarını beklemiyordum.Meyvesuyundan bir yudum alarak öksürüğümü dindirmeye çalıştım.Ashley:''İyi misin Candice?'' diye sordu ve Edward ekledi:''Pek iyi görünmüyorsun.Yanlış bir şey mi söyledim yoksa?'' Derin bir nefes aldım ve sakinleşmeye çalıştım.''İyiyim iyiyim.'' dedim ve Edward'a bakarak:''Yoo,neden yanlış bir şey söylemiş olasın ki?Peki,haftasonu Harry'le birlikte maça gelirim o zaman.''dedim.Bu söylediklerim ne kadar delice olduğunun farkındaydım ama aksini söyleseydim sanki kendimi ezik hissedecekmişim,sanki onlar kazanacakmış gibi geldi ve bu istediğim son şeydi.Ashley cevabım karşısında şaşırmıştı:''Demek bir erkek arkadaşın var!Onunla tanışmak için sabırsızlanıyorum!'' dedi ve güldü.Ona zorunlu bir gülümsemeyle karşılık verdim.Artık oradan ayrılmalıydım ve.''Size afiyet olsun.'' diyerek yanlarından ayrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhum Seni Çağırıyor (Harry Styles)
FanfictionHayallerinizin erkeği bir gün PAT diye karşınıza çıksa ne yapardınız? Delirdiğinizi mi düşünürdünüz yoksa Tanrının sonunda sesinizi duyup sizi ödüllendirdiğini mi? Candice onu gördü.Hayallerinin erkeğini... Ama emin olmadığı bir şey vardı: O gerçek...