Laura's synspunkt
"Danny" hviskede jeg, "mhhhh" brummede han og stramte sit greb. "Vi skal op nu" sagde jeg, han holdte bedre fandt om mine hofter. "Nej tænk hvis du møder en fyr du synes er lækker?" Sagde han. Jeg rullede med øjne "Danny jeg elsker DIG!" Sagde jeg og lagede tryk på dig. Danny sover hjemme hos mig da han ville fortælle mig igår han havde fundet en lejlighed! Så mig og Danny skal til at flytte sammen! Yay.... "Elsker også dig" mumlede han, jeg rejste mig op og fandt det tøj jeg ville havde på. Jeg så bag mig "ehhh kig væk" sagde jeg, Danny løftede det ene øjne bryn. "Jeg skal havde noget andet tøj på?" Sagde jeg i en duh tone, Danny sukkede men kiggede væk, jeg skyndte mig at tage mit tøj på. "Hvorfor må jeg ikke se! Du skal alligevel bo sammen med mig!" Klagede Danny "aww du må vente søde til når vi er flyttet sammen" sagde jeg og klappede ham på kinden. "Uha jeg glæder mig" sagde han og vippede lidt med øjenbrynene "ad Danny!" Hvinede jeg og daskede ham på armen. "Hvad? Jeg tænker bare på fremtiden!" Grinede Danny, jeg rakte tunge til ham.
Evelyn's synspunkt
"Hey søde" sagde jeg og tog min to årige datter op, ja datter! Mig og TP har fået et barn! Hun hedder Naomi, gæt hvem der bestemt det, MIG! Jeg bar hende i 9 måneder det er kun fair! "Mor" grinede hun og klappede i sine små nuttede hænder, jeg mærkede nogen hænder på min talje. Jeg så bag mig "hey TP" sagde jeg og kyssede ham, "hey elskede" sagde han. Han så på vores datter "hun ligner lidt sin mor, undtagen med øjne" jeg så på ham. "Ja hun har dine skønne øjne" TP smilede til mig, jeg kan huske havd TP sagde da jeg fortalt ham jeg var gravid. "Jeg glæder mig til at se dig vokse! Jeg får mere af dig endnu mere at holde af...." awww sikke en sød cliché måde at sige det på! Ved i hvad der er dumt? Jeg har lovet TP at han i hvert fald har TO børn inden han bliver 30. Nu er jeg 19 og han er 28, 2 år til at blive gravid med det andet barn.... TP er helt vild efter at få det andet barn, ehhh akavedet samtale emne tror jeg skifter emne! Jeg gik ind i køkkenet med TP i hælene, han havde lavet morgenmad! "Aww mange tak skat" sagde jeg og kyssede ham, "hvem siger det var til dig?" Jokede han. Ha ha ha, jeg hedder TP jeg tror jeg er så sjov! Mærk saksmen!
Sara's synspunkt
Jeg lukkede mit skab i og så betragterne på Laura og Danny der stod og grinede. Jeg sank en klump og vendte mig om og gik den anden vej. Danny skal til at flytte han har fundet en lejlighed, godt då skal jeg kun glo på ham de få gange jeg ser ham i skolen. Vi går jo ikke i samme klasse da han er ældre end mig. Urghh matematik! Jeg orker ikke matematik i dag..... Jeg tror bare jeg pjækker! God ide Sara du er så genial! Jeg gik mod udgangen da en vendte mig om, jeg så det var Mathilde. Som jeg ikke har snakket med længe, hun trak dig da hun ikke vælge side. "Jeg giver dig ikke lov til at pjække" hvad?
Mathilde's synspunkt
Jeg vendte Sara om "jeg giver dig ikke lov til at pjække" sagde jeg og skubbede hende ind i klassen. Sara klagede til mig men jeg hørte ikke efter, jeg sat mig ned. Jeg så på Benjamin der bare sad og grinede med nogen piger fra klassen. Adriana, Fie og Sofia. Charmetrolden er igang igen efter at havde slået op med Dina for en uge siden. Det holdte i en lille måned, vi er 25 i alt. 12 piger og 13 drenge, Benjamin har allerede været sammen med 6 piger i år, jeg rullede med øjne af ham. Alle ville havde ham undtagen Laura da hun har Danny, Sara ville hellere ikke havde ham. Jeg? Jeg ville sgu hellere havde ham! "Sæt jer ned alle sammen i dag og hele resten af ugen har vi musik uge!" Folk jublede, Steffan vores musik lærer så tilfreds ud, "i skal skrive en sang eller lave en musik video. Gå sammen eller gå solo" sagde Steffan. "Benjamin!" Råbte Adriana "skal vi være sammen?" Spurgte hun og gik helt tæt på ham. "Nej ellers tak jeg tror jeg går solo" jeg rullede igen med øjne.
YOU ARE READING
Man skal holde hvad man lover
Teen FictionEvelyn, TP og Simba er som synket i jorden. James er fortvivlet, Laura og Sara har ikke talt til hinanden siden Sara forbød Laura at kysse Danny. Danny og Sara siger ikke et ord til hinanden da Danny stadig er sammen med Laura. Mathilde ville ikke v...