Sara's synspunkt
Jeg åbner døren til college, AAMC, jeg har bestemt at tage imod tilbuddet. Jeg mødt ham der manden "Sara Hill" sagde han. "Davs" sagde jeg, jeg kender ikke hans navn....? "Hva så min pige" "jeg tager imod tilbuddet" sagde jeg, han smilede stort til mig. "Mit navn er Erik Rallo" Rallo? Aha aha aha! "Hvornår kan jeg begynde?" Spurgte jeg "kom ind på min brors kontor" sagde han jeg nikkede og gik med ham.
Jeg kom ind! Tage den fjolseeeeeeeer! For jeg er en vinder! Jeg skrev til Laura, Evelyn og Mathilde. Ikke til Danny, Laura fortæller ham det nok....
Laura's synspunkt
Jeg er så stolt over Sara! Hun er kommet ind på AAMC! Selvom jeg fik det af vide på en sms er jeg da glad for at det er HENDE som har skrevet det. Jeg må være ærlige jeg savner hende... Jeg ville så gerne tilgive hende men jeg mangler en undskyldning. Jeg så udenfor, det sneer! Ahhhh december..... "Hallo jeg er hjemme" jeg så mod ham "endelige!" Udbrød jeg. Jeg har været syg i en uge nu! "Din søster er kommet ind på AAMC" sagde jeg og tog en tårer af min kako. "Seriøst?" Jeg nikkede, "vov vov!" Sagde Cola og hoppede rundt. "Ville du med ud at gå?" Spurgte jeg, "ja" sagde Danny og fandt Cola's snor.
Mathilde's synspunkt
Jeg er da glad på Sara's vejene! Men det får mig til at tænke på jeg ikke ved hvad jeg ville med miy liv.... Evelyn har bestemt sig til at være hjemme gående indtil tvillingerne er 4 år. Og de ikke født i nu! Evelyn ville derefter blive kampsports lærer. Laura ville være en der abjerder i en børnehave. Og jeg? Jeg aner ikke hvad jeg ville være! Jeg gik nedunder "Jake! Cyd! Shane! Ville i være med til at se film?" Råbte jeg. De kom alle ned "ja!" Sagde Cyd "det var et dumt spørgsmål!" Sagde Shane "du behøver ingen gang at spørger" sagde Jake. Så vi så en film og jeg fandt ud af. Jeg ikke altid kunne bo hjemme, det er tid til at flytte hjemmefra snart!
Evelyn's synspunkt
"Miav" jeg så ned på Simba som sad foran mine fødder. "Hey du" sagde jeg og tog ham op. Jeg så Naomi og Snefnug lege som gale menneske og kat. TP kom gående mod mig med et enormt smil. "7 måneder min egen" sagde han, 7 måneder har jeg været gravid..... Jeg så på min telefon Sara: Jeg er kommet ind på AAMC! Jeg smilede stort og skrev tillykke. Og så så jeg udenfor "noget galt Evelyn?" Jeg vendte mit hoved mod TP og rystede på hovedet. "Nej jeg har det helt fint TP"
YOU ARE READING
Man skal holde hvad man lover
Teen FictionEvelyn, TP og Simba er som synket i jorden. James er fortvivlet, Laura og Sara har ikke talt til hinanden siden Sara forbød Laura at kysse Danny. Danny og Sara siger ikke et ord til hinanden da Danny stadig er sammen med Laura. Mathilde ville ikke v...