Det kan jeg ikke tage imod!

74 5 3
                                    

Mathilde's synspunkt

Nu skal Evelyn scannes! Og fordi TP skal på abjerde MÅ jeg komme med! Ha tage den mennesker! Jeg startede min bil fordi jeg har fået et kørekort! Og kørte hen til Evelyn, Evelyn's mave er bare vild enorm! Evelym havde Naomi i sin favn, "hey i to!" Sagde jeg "hey" sagde Evelyn "hej" sagde Naomi, de sagde det næsten i kor. "Er du klare til at se den baby der er inde i mors mave?" Spurgte jeg. "Mor! Hvorfor har du spiste babyen?" Jeg grinede af hende, det der er så typisk små børn! "Jeg har ikke spiste babyen, du har også været derinde" forklarede Evelyn. Naomi fik et helt forkert udtryk i ansigtet "smagt jeg godt?" Spurgte Naomi hvad? "Huh?" Sagde Evelyn "ja du har spiste mih, smagt jeg godt?" Jeg flækkede af grin.

Evelyn's synspunkt

Vi kom ind til jordemoren, "davs mit navn er Fie" sagde hun "Mathilde" "Namo!" "Evelyn og det er min datter Naomi" sagde jeg selvom Naomi havde prøvt at sige sit eget navn. Jeg lagede ned og Naomi hyggede sig med Mathilde. "Okay lad mig se, sunde og raske. To børn" vent hvad? "Skal jeg havde tvillinger?" Spurgte jeg, Fie nikkede "en dreng og en pige" Blue Harper Parker og Cruz Parker...... Yay!

Jeg kom hjem "hej hej Mathilde" Sagde jeg "hej hej" sagde hun. Naomi holdt min ene hånd imens vi gik indenfor. "Hey hey" sagde jeg "hey mine piger" sagde TP og kom ud til os, "vi skal vise dig noget far!" Grinede Naomi, TP gik i hug. "Nå så det skal i?" Sagde han med et smil, "ja" sagde Naomi glad. "Her" sagde jeg og gave ham et billede af scanningen. "Cruz og Blue" sagde jeg og pegede på den ene baby til den anden. TP smilede stort til mig.

Sara's synspunkt

Hvad skal jeg lave? Hmmm.... Jeg keder mig af helvedes til! "Davs" jeg sprang op og så på en dreng der 'hang' udenfor mit vindue. Han sad på træet udenforan mit vindue. "Ehhh dav" sagde jeg og så på ham, han sprang ind i mit værelse. "Her er da hyggeligt" "hvem er du?" "Mig?" "Ja dig tåbe!" "Dt var ikke sødt sagt..." "hvem er du?!"

Laura's synspunkt

"Vov vov vov!" Sagde Cola, i gang godt huske Cola ikke også? Min hund? Ja den er her ligesom stadig... Cola siger bare ikke så meget så tit, og har det lidt ligesom Simba. Han holder sig til sig selv for det meste. "Hej Cola" sagde jeg og klappede ham på hovedet og nussede ham lidt hist og pist. Danny kom hen til mig "Laura?" Jeg så på ham, han gik ned i knæ, nej han ville vel ikke? "I mange år af mit liv af du været en del af mit liv. Da du er venner med Sara. Lad mig være ærlige første så jeg dig som en ven, så var du en irriterende tøs, en ny lillesøster, en MEGET pæn pige. Jeg har set dig grine, være vred, synge, danse, græde. Lykkelige og ulykkelige, men du skal vide jeg elsker dig MEGET højt. Jeg ville gå på mine hænder hvis det var det du ville havde. Jeg ville lærer at gå på vandet, gør hvad som helst bare så du smiler eller griner. For du får mit hjerte gil at slå du gør mig perfekt" sagde han. Danny tog en lille æske frem og en ring var i den! Nej hvor er den smuk! "Det kan jeg ikke tage imod!" Sagde jeg og tog en hånd op til min mund. "Jo du kan" sagde han og gav mig den på og kyssede min håndryg. Jeg smilede stort til ham. Jeg er forlovet nu?

Man skal holde hvad man loverWhere stories live. Discover now