Evelyn's synspunkt
Tommy sad oppe foran og så meget optaget ud af det, TP sad næsten ved siden af os, Naomi var imellem os. Simba var på mit skød og Snefnug på TP's, jeg gabte højlydt og kiggede ud. Måske er det på tide jeg fortæller hvor vi er på vej hen? Vi tager tilbage til Paris............. Det var den gode nyhed han fortalte om den ene dag. Jeg lukkede øjne men åbnede dem igen da jeg hørte et højt skrig. Jeg så Emily og James løbe væk fra Harry King."TOMMY SE!" Råbte jeg og pegede der ud, jeg så ned hvor fanden er Simba? Jeg så ud igen og så SImba lægge der helt død udenfor. NEJ! Jeg så Sara, Laura og Mathilde løbe væk fra Alex King eller det ville sige Mathilde lå død på jorden og Sara løb for livet imens Laura prøver at komme fri. Jeg skreg da jeg så GG blive skudt i maven og havde nært kastede op da jeg så Danny var blevet hængt. Jeg så TP der havde en kniv i hånden, tårerne gled ned af mine kinder, jeg så Tommy kører galt. Jeg skreg højt og holdte fast. "Tid til at sige farvel til din datter" sagde TP, jeg så forvirret på ham, vi var kørte ind i et træ og Tommy er ved at dø. Hvad fanden snakker han om? Snefnug overfaldt ham, TP kastede Snefnug ud af vinduet. Jeg så bange på ham og tog en grædende Naomi op i min favn. "Jeg abjerder for King og nu slår jeg dig og Naomi ihjel" hviskede han ondskabsfuldt, jeg løb ud af døren med Naomi i min favn. Men faldt da jeg fik en kniv i benet, jeg så bag mig. "TP du må ikke" hviskede jeg Naomi skreg, da kniven nærmede sig mit hjerte. "Evelyn" "Evelyn" "Evelyn" "Evelyn" jeg åbnede øjne med et sæt mit hjerte var helt oppe i halsen på mig, jeg så til siden Naomi sad fredeligt, TP sad med Snefnug på skødet og Tommy så stadig ud på vejen imens han kørte. Jeg så ned Simba, det var bare en drøm! Åh gud det var bare en ond uhyggelige drøm! Jeg kunne tude så glad jeg dog er at det ikke var virkeligehed. "Evelyn hvorfor græder du dog?" sagde TP og tøret mine øjne, jeg græder af glæde! "Ikke noget slet ikke noget min skat" sagde jeg og tog hans hænder. Han nikkede "det skal nok gå" hviskede han, jeg smilede og nikkede. Det var bare en drøm............
Mathilde's synspunkt
Jeg grinede af en joke GG sagde imens vi ventede på min far kom og starte mødet. Laura og Danny sad så langt væk som muligt fra Sara. Det ville sige Sara faktisk var flyttet sig, min far..... Okay ved i hvad lad os kalde ham Thomas far for ellers bliver jeg idiot! Anyway han sat sig ned og åbnede munden men en helt anden stemme kom ud. "I'm back bitchs!" vi så alle mod døren "Evelyn!" sagde vi alle i kor "og TP! Jeg høj ikke usynlige" brummede TP "og hvad med mig?" surmulende Tommy. James sprang op og krammede Evelyn "MIAV!" sagde Simba og sprang væk for sit liv. En lille killing løb efter Simba og killingen hvæsede irredet. "Op op" sagde en lille stemme vi så alle mod Laura hvor der var en lille nuttetgris rakte armene op mod Laura. "Øhm" sagde Laura akavedet og tog den lille pige op, Naomi.
Laura's synspunkt
Evelyn og TP er her? I Paris? De er som synket i jorden i to år og boom så står de der! "Op op" sagde en lille sød og spinkel stemme, alle så mod mig eller rettere sagt den lille pige der sagde det. Det kan kun være Evelyn's datter! Hold fast hun ligner sin mor undtagen med øjne hun har fået TP's øjenfarve..... Brune bambi øjne, imens har Evelyn isblå øjne. (Et spørgsmål til jer læser har jeg nogensinde sagt Evelyn's øjenfarve? Men nu er de i hvert fald isblå!) "Øhm" sagde jeg lidt akavedet og tog hende op, "hvad er dit navn søde?" Spurgte Sara "Namo!" Grinede hun, ehhhh? "Naomi" mimede TP. Kært hun kan ikke sige sit navn! Hun er bare sådan en charmetrold! Awww jeg ville også havde børn! Åhhh Danny! Ha ha ha ha ha, du er på spanden Danny Boy!
Sara's synspunkt
Vi talte allesammen med hinanden, ja mig og Laura snakkede endda lidt! Naomi er bare så sød og sjov! Ehhh Simba er far til den der killing som hedder Snefnug, han kan sgu stadig chamre katte! Ha ha ha ha, Simba har scoret katte damer.... Det lød forkert! Glem det plz! Evelyn og dem skal bo i Paris nu........ De har hele tiden været i Spanien! Omg! Og så har vi ikke ledt der fordi det er for åbenlyst, vi er idioter! Eller nej de andre er idioter og jeg? I am a winner! Jeg gik sammen med GG som så på mig "hvad?" Grinede jeg "oh ikke noget jeg tænker" jeg nikkede bare. Jeg så bag ud, var jeg den eneste der så den person?
//Så det var den gode nyhed TP snakket om dengang! Så ved i det! Øhmm hvad synes i endelig om historien indtil videre? Som i ved har jeg sat det andet lidt standby på den her serie... Hvilket er underligt!\\
YOU ARE READING
Man skal holde hvad man lover
Teen FictionEvelyn, TP og Simba er som synket i jorden. James er fortvivlet, Laura og Sara har ikke talt til hinanden siden Sara forbød Laura at kysse Danny. Danny og Sara siger ikke et ord til hinanden da Danny stadig er sammen med Laura. Mathilde ville ikke v...