Gravid!... Igen?

84 7 8
                                    

Evelyn's synspunkt

"Her søde" sagde TP og gav mig en graviditetest, "tak" mumlede jeg. En smerte kom ind i mave som om nogen tog en mursten kastede den på min mave. Tog den op og kastede den igen, og sådan bliver det ved, av..... Hvorfor er det lige TP tror jeg er gravid? Min mave gjorde ikke ligeså ondt med Naomi! Den gjorde faktisk aldrig ondt kun da hun sparkede og da jeg skulle føde.... Jeg rejste mig og gik ind på toilettet, jeg ventede lidt og så ned. Postiv..., Gravid!... Igen? Jeg smilede og åbnede døren, "hey skat" sagde jeg og tog Naomi op. "Hvad ønsker du dig?" Spurgte jeg "en lillebror! Eller søster!" Grinede hun. Jeg smilede "dit ønske er min lov" sagde jeg, og gik mod TP. "Hey" sagde jeg, han smilede op på mig "hvor glad bliver du hvis jeg siger du skal være far igen?" Spurgte jeg. "Du skuffer mig aldrig" råbte han og svingede mig rundt, jeg holdte ekstra godt fat i Naomi. "Yay!" Hvinede hun "wow pas på!" Sagde jeg.

Laura's synspunkt

"No body knows, no body, no body knows, knows, knows" nynnende jeg bare fordi jeg keder mig.... "Gæt hvem" sagde en stemme som holdte mig for øjne, "Danny" grinede jeg "jeps" sagde han og tog sine hænder væk og så på mig. "Hvor er du bare smuk...." sukkede Danny, jeg smilede til ham "jeg elsker dig Danny boy" sagde jeg og kyssede ham hurtigt. "Jeg elsker også dig" sagde han og kyssede mig igen. Jeg så lidt på ham "hvad skal vi lave?" Spurgte jeg, "oh jeg ved hvad vi skal lave" udbrød han og vippede lidt med øjenbrynene. Hvad? AAAAAAADDDD! "Ej ad Danny!" Hvinede jeg og sprang op, Danny flækkede af grin. Han hev mig ned til ham "det for sjov" grinede Danny, jeg rullede med øjne. Hans jokes stinker ligeså meget som hans sangstemme...

Sara's synspunkt

Jeg er i gang med min solo mission, jeg kravlede rundt i nogen rører. Selvom det ikke er så interessant, jeg sparkede gitteret væk og hoppede ned. Da en tog fat på mig bagfra "Arghhhhhhhh" skreg jeg, person holdte mig for munden og vendte mig om. "Nå nå nå ser man det, hvem har vi her" sagde en mande stemme, som vendte mig om. Han bankede mig ind i væggen, jeg stak ham en lussing "uforskammet tøs!" Snerrede han. "Hvem abjerder du for?" Ehhh han ved godt han stadig har sin hånd for min mund ikke? "Hvem. Abjerder. Du. For!" Vrissede han, idioten har jo ikke fjernet sin hånd i nu! Hvordan skal man så svare? Og mig som troede Danny var hjernedød..... "Svar mig!" Hvæsede han "måske hjælper det hvis du tager hånden væk fra hendes mund fætter" sagde en stemme. Æv flere mennesker! "Er du en King!" Hviskede idioten med sin hånd stadig på min mund! "Nej Kings bruger ikke piger bror" sagde en nye stemme, hvor mange mænd er der i dette rum!? "Er du en forræder?" Hvornår fatter han jeg ikke kan svare når han har sin hånd på min mund! "Vi bruger hellere ikke piger lillebror" lød en tredje stemme "nårhhh nej" jeg rullede med øjne sige mig hvor lav er hans IQ lige?! Jeg bed ham i hånden føj hvor smager den klamt! Han skreg højt og smertefuldt jeg rakte min tunge ud, "ad ad ad ad hvornår har du sidste vasket dine hænder?" Sagde jeg og spyttede efter ham. Han så lidt flov ud, "fang hende" lød den første stemme ham der er fætteren "nu Mark?" Sagde den tredje stemme "ja nu George" sagde ham der må være Mark. "Urghh hold nu kæft og fang hende!" Råbte den anden stemme "slap af Robin" sagde ham der idioten "blande dig uden om Martin" jeg er kommet ind i en idiotiske familie, suk! Jeg begyndte at sparke ham der idioten Martin, "urghh du kan hvis ikke lide mig" hostede han "nej, nej det kan jeg ikke" brummede jeg. De begyndte at slå ud efter mig, men jeg undveg, så meget swag man har huh? Jeg løb mod døren da den åbnede sig "brormand!" Råbte George, jeg gik baglæns "he he hej, og goodbye" sagde jeg og løb mod vinduet, jeg tog Robins halskæde/nøgle. De prøvede at stoppe mig men jeg var for hurtige, og glemt at tænke over jeg var på 30 etage og jeg lige havde hoppet ud af vinduet. "Fuck" hviskede jeg og bøjede mig over den næste bygning, de så både imponerende, overrasket og irretedet på mig. Vinden fange mit hår "ses Red" sagde jeg og kravlede op, jeg kunne se de løb ud af bygningen. Jeg kom op på taget og sprang fra tag til tag. Det kører for mig!

Mathilde's synspunkt

Av av av mit hoved! Jeg startede dagen med at banke mit hoved ind i en hyldd, hvilket gjorde ret nas! Så jeg er ret gnaven! Det bankede på, kæft hvor er her varmt, "vent lidt!" Råbte jeg og åbnede nogen flere vinduer. Min mor og søskende er ude og handle ind, jeg åbnede døren "hej Benjam..." begyndt jeg "sige bare Ben" "fint hej Ben" sagde jeg i stedet. "Hej må jeg komme ind?" sagde han, jeg nikkede og åbnede døren helt. Benjamin takkede og gik indenfor vi sat os ind i stuen. "Shit det er varmt i dag" sagde Benjamin "Ja'er" sukkede jeg og tørte min pande. Hvis ikke Benjamin var her havde jeg bare taget min bluse af, nårhhh ja! Jeg har en top på ind under! Jeg begyndte at tage min bluse af "ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hvad laver du?" Spurgte Benjamin. "Slap af jeg har en top på" sagde jeg og smed min bluse væk, "det var bedre" sukkede jeg og lukkede mine øjne. Jeg mærkede nogen stirrer på mig, jeg åbnede det ene øje og så Benjamin der over gloede mig. "Er du tørstig eller noget? Siden du kigger sådan på mig?" Sagde jeg "åh næ" sagde han. Jeg nikkede bare og lukkede øjne igen...

//Gæt hvem der er stadig er syg!😂😱😷💪 Skal lige sige at det ikke er sikert i hører fra mig den 28. Maj da jeg er til min mormors fødselsdag\\

Man skal holde hvad man loverWhere stories live. Discover now