Sara's synspunkt
Kender i det her, i føler i bliver overvåget og bliver ved med at kigge om bag dig. Bare for en sikkerheds skyld.... Du har hele tiden en hånd ved den lomme din telefon er i. Og du føler hver bil lige om lidt ville stadse og kaste dig ind i bilen? Okay, men det er i hvert fald sådan jeg har det. Jeg så mig om skulderne og så en skikkelse, mit hjerte sprang op i halsen på mig. Så jeg begyndte at hoste, jeg gik hurtigere uden at løbe jeg blev ved med at kigge om bag mig. Så jeg så ikke det jeg snuble over "hey" jeg skreg forskrækket op og så det.... Bare var GG..... Pinligt! "Forhelvede GG du gjorde mig bange!" Sagde jeg og så om bag mig igen. Skikkelsen stod der lidt før den skyndte sig væk. "Undskyld" mumlede GG, ide! "Det gør ikke noget kom" sagde jeg og tog hans arm, "ehhhh?" Sagde GG imens vi gik.
Evelyn's synspunkt
"Evelyn!" Råbte en stemme, jeg smilede Emily. Den lille trold kom løbende ind i mit hus og krammede mig. "Hey søde" sagde jeg og krammede hende igen "mor!" Råbte en stemme. "Kom Em du skal møde min datter" sagde jeg og rejste mig op. Vi har boet i Paris en hele uge, og det er første nu jeg ser Emily. Emily smilede til Naomi, "kan du sige Emily?" Spurgte Emily om "Emly!" Grinede Naomi "tæt på" grinede Emily og gik i hug. James kom ind og smilede "hey James" sagde jeg "hey Evelyn" sagde han. TP kom gående sammen med Tommy, Tommy kører tilbage til Spanien i dag. "Hilse Marie" sagde jeg til Tommy, han nikkede smilende og krammede Naomi og TP. Jeg snakkede lidt videre med Emily som fortalte at ham som mobbet hende engang var flyttet væk pga. Rip, Rap, Rup og Jake som havde en slåskamp med ham og hans venner. Åhhh jeg kunne kysse de drenge!
Laura's synspunkt
Hvad skal jeg lave? Hvad skal jeg lave? GUUUUUUUUUUUUUUD HVOR JEG DOG KEDER MIG! Hmmmmmmmm........ Hvorfor havde jeg også så tidliget fri i dag!? Vent det er jo endelige ikke så slemt.... Men jeg har INTET at lave, jeg har det! Jeg skyndte mig ud af døren og gik mod TP's og Evelyn's hus. Jeg bankede på og Evelyn åbnede døren med Naomi i sin favn "davs" sagde jeg "halløj" grinede hun. "Kom dog indenfor" sagde Evelyn jeg smilede som tak og gik ind. Her var meget hyggeligt, Naomi sprang ned fra sin mors favn, af en to årige at være. Kan hun meget..... Det er nok fordi hun er Evelyn's datter! Ha ha, hun har jo Evelyn's genere, så Naomi er ustoppelige. Eller noget...... "Hvor er TP?" Spurgte jeg "han er sammen med Tommy inden han kører" jeg nikkede. Det føles mærkeligt at hun er tilbage, det føles som om det er flere år siden hun var her! Ikke kun 2 år men mere!
Mathilde's synspunkt
Når alting går af helvedes til! Nu ved du hvordan mit humør er i dag.... "Hejsa" "Benjamin sige mig følger du efter mig?" Sukkede jeg "næ" sagde han og trak på skulderne. Uanset hvor jeg er, dukker Benjamin op! Det er så irriterende! "Og hvor mange gange skal jeg sige du bare skal kalde mig Ben?" Spurgte han om. "Flere tusindvise gange" grinede jeg for sjovt ondskabsfuldt. "Hvad skal vi lave?" Spurgte Banjamin "vi skal da ikke lave noget sammen?" Sagde jeg undrede "jo hov" "nej haj" "jo" "næ" "jo vi skal så" "nej vi skal ej" "jo" "nope" "please?" "Ikke tale om!" "Kom nu?" "Aldrig" "jo du har lyst" "nej jeg har ej?" Og så startet vores lille fight som gik det meste af min dag med. Må jeg ikke nok slå ham nu? Jo tak! He he
YOU ARE READING
Man skal holde hvad man lover
Teen FictionEvelyn, TP og Simba er som synket i jorden. James er fortvivlet, Laura og Sara har ikke talt til hinanden siden Sara forbød Laura at kysse Danny. Danny og Sara siger ikke et ord til hinanden da Danny stadig er sammen med Laura. Mathilde ville ikke v...