Matilde's synspunkt
I går fik jeg et opkald fra Evelyn, hun ville bare hører om jeg havde det godt og det. Jeg blev så overrasket at jeg stadig ikke helt har fattet det. "Hmmm na na na" nynnende jeg, "uanset hvad de siger til dig, skal du vide du er okay okay. Nogen venner kommer og går, jeg har to venner der skændes og det er et helvede. De kan knap nok se på hinanden, det er for latterligt de burde snakke om det" små sang jeg. Det bankede på min rude, jeg skreg forskrækket, "Benjamin?" Hvad fanden laver han ude for mit vindue? Og hvordan er han kommet op? Jeg bor på anden sal! Nårhhh ja træet! Jeg åbnede vinduet "sige mig stakler du mig eller hvad?" Spurgte jeg irretedet. "Næ jeg ville spørger om du ville følges i skole?" Sagde han og smilede et djævelske smil. "Ja ja" sagde jeg og tog min taske, han hoppede indenfor, "fint værelse" jeg rullede med øjne. "Kom nu bare" sagde jeg og trak ham ud af MIT hus, hørte i hans? Nej vel? I hørte MIT ikke hans men MIT!
Laura's synspunkt
"I dag er det Rup's fødselsdag, hurra hurra hurra. Han sikre sig en gave han har ønsket sig i år med dejlige kager og chokolade til. Hurra hurra!" Sang vi, Rup vågnede med et smil på læben. "Og alle dem som er med som gæst råber højt i kor ,,Længe leve han må og få et godt og langt liv,, og når han hjem fra skole så er der fest" sang vi videre. "Hurra hurra hurra hurra" sagde Rap "hurra hurra hurra hurra" sagde Rip, "hurra hurra" sagde jeg "hurra hurra" sagde far. "HURRA!" Råbte vi i kor, "tak" sagde Rup, "tillykke med de tretten brormand" sagde Rap og ryddet ham i håret. "Nu er du officielt en teenager" grinede Rip, "din stakkel" sagde jeg og krammede ham. Far så på os "de to år er sgu endelig gået hurtigt" sagde han. Jeg nikkede mig enige, "ja" sagde drengene "her er dine gaver min dreng" sagde far og rakte ham alle de 7 gaver. En fra far, en fra Rip, en fra Rap, en fra mig, en fra Mathilde, en fra Emily og en fra os alle sammen. Altså Rap, Rip, far og mig.
Sara's synspunkt
Jeg sukkede lydløst da Steffan ikke var kommet og vi har en vikar. Lola..... "Bare gå videre med det i er i gang med" sagde hun, vi fordelte os, jeg sad ude på gangen et gemt sted, næsten. Jeg sad tæt på trappen, jeg hev min telefon frem. Og sukkede imens jeg kørte mine hænder igennem mit lange hår. Hvad har jeg fået de to år med at gå? Uden at snakke til Mathilde, Danny, Laura og ingen Evelyn? Ja jeg har haft GG og..... Graffiti.... Ja måske ikkedet mest interessante nogensinde. "Der var du!" Jeg for sammen, hvad laver han her? "GG?" Spurgte jeg "det er mig" sagde han og sat sig ned. "Der var langt ned" mumlede han, har jeg nogensinde sagt hvor gammel GG er? (Seriøst har jeg det?) Nå men han er 3 år ældre end mig, hvilket ville sige han er 22 år nu. "Hvad laver du her?" Spurgte jeg "jeg ville tilbude dig min hjælp med den sang du er i gang med at skrive" sagde han og nikkede mod den blanke side. Jeg så ham med et lusket smil "kun hvis du synger med" sagde jeg "okay" sagde han. "Seriøst?" Sagde jeg overrasket "ja" sagde GG og holdte sig for hjertet som om han afgave et løfte. "Huske man skal holde hvad man lover" sagde jeg og så på ham "jeg skal nok holde det" sagde GG.
Evelyn's synspunkt
"Naomi hvor er du henne? Jeg kan ikke finde dig" sagde jeg imens jeg holdte mig for øjne. "Jeg er her mor" grinede hun og fjernet mine hænder "ja det er du sørme også!" Sagde jeg. "Hvem har lyst til varm kakao!?" Spurgte TP "MIG!" Hvinede Naomi, "også mig søde" sagde jeg og kyssede ham hurtigt. Han nikkede med et smil, jeg så på Simba og Snefnug. Nu tænker i sikkert Snefnug? Snefnug er en hvid kattekilling, som Simba er far til, moren er Tommys kat Anna. Altså Tommy min svigerfar, TP's far. I starten var jeg bange for at Simba ville slå Snefnug ihjel, da det er sådan noget de fleste han katte gør. Slå kattekillinger ihjel, men Simba er jo ikke som de andre. Hna ser altid nysgerrigt på lille Snefnug der er hvid, men har de samme mønster som Simba i en meget lyse grå farve. Så man næsten ikke kan se det, ligesom Simba.... Han er bare ikke hvid..... Snefnug er Naomi's kat, hun havde helt forelsket sig i den lille kat.
YOU ARE READING
Man skal holde hvad man lover
Teen FictionEvelyn, TP og Simba er som synket i jorden. James er fortvivlet, Laura og Sara har ikke talt til hinanden siden Sara forbød Laura at kysse Danny. Danny og Sara siger ikke et ord til hinanden da Danny stadig er sammen med Laura. Mathilde ville ikke v...