Sara's synspunkt
Mig og pigerne er til fest! Evelyn bliver ikke lige så længe som os andre. Men hun er med! Jeg dansede sammen med Laura, det er godt at være venner med hende igen! "Jeg er tørstig!" Råbte Laura for at overdøve musikken "så lad os få noget at drikke!" Råbte jeg. Og så gik vi imellem alle de dansende fulde mennesker, hvem der holder fest? Aner det ikke! Det er en af Benjamin's venner eller noget..... Jeg ser GG og Benjamin tale sammen de er jo også venner. "HIK det er for dårligt HIK, mikrobølgeovnens politik er blevet HIK for egoistisk" sagde GG han er godt fuld! "Det er det jeg mener! De mikrobølgeovne må ned med nakken. Og især deres politik" sagde Benjamin. "De er jo gale" sagde Laura "mikrobølgeovnens politik?" Grinede jeg. Aha aha! GG og Benjamin må godt være fulde noget oftere! Så har jeg sgu noget at grine af!
Laura's synspunkt
"Bund bund bund bund bund bund!" Råbte menneskerne der var omkring mig og Sara. Det er slet ikke fordi vi er i gang med en konkurrence! Hvordan kom du på den mærkelige ide? He he he, jeg kunne godt mærke alkoholen tage fat i mig "yes!" Jublede jeg "om kamp" sagde Sara "du kommer til at tabe" sagde jeg "sikkert" grinede Sara og så gik vi videre med det. Det var vildt funny! "Se en lyserød enhjørning" sagde jeg og pegede på den flotte unicon! "Ja" sagde Sara, pludselig begyndte hun at græde, "hvad er der Sara?" Spurgte jeg "det er simpelthen så smukt" hulkede hun og pegede mod det smukkeste jeg havde set i mit liv. Jeg begyndte at græde "jeg elsker dig så højt Sara!" Hulkede jeg "jeg elsker også dig Laura" græd hun. Og så krammede vi imens vi græd.
Evelyn's synspunkt
Sara og Laura græder over en væg? Jeg ville ingen gang vide hvor meget de har drukket! Mathilde hoppede og dansede imens hun sang en sang jeg ikke kendte. Tror ikke det er en rigtige sang... "En sømand og en munk forelsket sig i hinanden. De gik til en fest og byggede en tidsmaskine og rejste i tiden, hvor bøsser måtte være bøsser. Og folk ville lad dem være i fred. Munken er min far, han hedder Bambi og min mor sømanden hedder Anders and. Jeg er en lille sød pige og mit navn rimer på trampolin. Jeg hedder nemlige paraply, og i morgen bliver jeg uddannet som tømmermand" sang Mathilde, ak ja Mathilde du får i hvert fald tømmermænd i morgen.
Mathilde's synspunkt
Jeg sang videre på min amazing sang, og tog en tår af en whisky. Jeg sprang op på et bord og dansede det hele kørte rundt for mig og jeg snuble over mine egne fødder. Men blev grebet mit syn var sløret "tak" sagde jeg til personen der havde grebet mig. Lidt efter sang jeg videre men blev afbrudt af et par læber på mine læber. Et kys af en fremmed? Jeg kan ikke se personen men jeg kyssede bare med, da vi trak os fra hinanden sang jeg. "Min mormor og morfar er bøsser de hedder Lino og Andersine" og så blev det sort.
Jeg vågnede ved mit hoved dynkede som bare fanden. "Bliv der hjerne" mumlede jeg, jeg mærkede maden ville op. "Bliv ned i maven mad" brummede jeg, men det ville maden ikke.
Sara's synspunkt
Jeg vågnede ved at solen skinnede på mit ansigt "op med dig solstråle" sagde GG "ud" mumlede jeg. "Kom så min elskede" sagde Jackson og tog min dyne fra mig. Jeg brummede utilfreds og begyndte straks at fryse.... Jeg tog min pude og krammede den "op med dig" sagde GG og tog prøvede fat i min pude. "Min" hvæsede jeg, han hev gil men jeg nægtede at give slip. Jackson kom og hjalp efter godt 10 minutters kamp om MIN pude. Vandt de..... Møg! Og hvordan kan GG ikke havde tømmermænd?!
Laura's synspunkt
"Kom bare op med det hele" sagde Danny imens han holdte mit hår. "Jeg ville aldrig drikke igen" Klagede jeg "ja ja, det siger vi allesammen" sagde han. Jeg brækkede mig videre, urghhh! Jeg blev færdige og tørte min mund, "elsker du mig stadig?" Spurgte jeg. "Det er nok det mest dummeste spørgsmål i verden! Selvfølgelige elsker jeg dig stadig" sagde Danny og bar mig ind i sengen. Jeg hader alkohol!
Evelyn's synspunkt
Jeg vågnede ved at tvillinger græd "shhh Cruz.... Shhhh Blue...." trøste jeg. Simba blev ved med at sige miav, det lød som en sang og til sidste stoppede de. Jeg så ned på Simba "er du gud?" Spurgte jeg ham, intet svar.
YOU ARE READING
Man skal holde hvad man lover
Teen FictionEvelyn, TP og Simba er som synket i jorden. James er fortvivlet, Laura og Sara har ikke talt til hinanden siden Sara forbød Laura at kysse Danny. Danny og Sara siger ikke et ord til hinanden da Danny stadig er sammen med Laura. Mathilde ville ikke v...