Det var min fejl, så undskyld

100 7 5
                                    

Evelyn's synspunkt

"TP?" "Ja?" Brummede TP, jeg prøvede at vride mig fri af hans greb. Lige nu lå vi i vores seng og TP nægter at slippe mig!? "Slip" hviskede jeg sukkersødt i hans ene øre, "nej" hviskede han og nappede i mit ene øre. Jeg hvinende irretedet "Tom Peter Parker! Ville du så lad hver" skældte jeg ud, den hamle have nisse ingrorg mig. Imens han duftede til mit hår, hvilket jeg fandt meget UNDERLIGT! Naomi kom ind med en bamse i hånden, "hej skat" sagde jeg. Hun så op og hulkede, TP gav omgående slip på mig. Vi sprang begge op og tog Naomi ned i sengen. "Hva så prinsesse?" Spurgte TP "en ond drøm" snøftede hun "aww pus far og mor er her" sagde jeg og kyssede hende. Der gik lidt tid før hun faldt til ro, det endte med hun sov i inde hos os. Naomi sov trygt og rart "hvad skal den næste hedde?" Spurgte TP og nussede min mave "det ved jeg ikke" sagde jeg ærligt. "Blue Harper Parker" sagde TP ud i det blå, "hvad?" Spurgte jeg "Blue Harper Parker hvis det bliver en pige" sagde han. "Okay men hvis det bliver en dreng! Skal han hedde.... Cruz Parker!" Sagde jeg. Han nikkede "aftale" sagde vi i kor. Nå men nu ved vi hvad vores barn skal hedde! Enten Blue Harper Parker eller Cruz Parker! Det skal nok blive sjovt.....

Mathilde's synspunkt

Jeg vågnede op og så ved siden af mig, jeg skreg så højt jeg kunne. Benjamin vågnede med et sæt og så forskrækket på mig, hvad laver jeg her? Hvad laver jeg i Benjamin's seng? "Rolige! Der er ikke sket noget" berolige Benjamin, jeg tog mig til hjertet. "Okay" sagde jeg og så rundt, hvorfor er jeg her? Ved mine forældre jeg er her? FUCK MINE FORÆLDRE! "Ben min forældre!" Panikkede jeg "rolige de ved du er her" "okay" sagde jeg og så igen rundt. Jeg er VILDT sulten! "Ville du havde noget morgenmad?" "Er det så tydeligt?" Grinede jeg "du tænkte lidt højt" grinede Benjamin. "Oh" sagde jeg efter lidt tid flækkede jeg af grin. Vi fik noget morgenmad og gik ud i haven, imens jeg sad på en stole med lukkede øjne og slappede af. Fik jeg det mest største chok! "Ihhh" hvinede jeg og åbnede øjne med et brag. Og prøvede at løbe væk fra vandet. Som Benjamin sprøjte på mig fra en vandslange, han skal få hævn!

Laura's synspunkt

Mig og Danny talte mellem alt fra himmel og jord, ild og vand, venner og fjender, kollegaer og familie. Mad og drikke! Okay det er måske forstået nu..... Lige nu taler vi om hvad vi drømmer om ude i fremtiden. Danny drømmer om 5 børn!? 5? Okay det er måske ikke mange me  det er MIG der skal bærer dem i 9 måneder og føde dem! Arghhh! Hvis det ikke er fordi jeg elsker ham så højt var jeg løbet skrigende bort for længe siden..... Ak ja.... "LAURA!" Råbte Danny jeg for sammen, kærlighed gør ikke bare blind men også døv! Av mine stakkels små uskyldig ører! "Av!?" Snerrede jeg irretedet "undskyld men jeg snakkede til dig" mumlede han "det er okay, så da" sagde jeg og rørte mit øre. Jeg så ud af vinduet "Laura! Du er sgu helt væk i dag" grinede Danny, jeg grinede med og smilede til ham imens jeg nikkede. For det er jeg, jeg kan ikke koncentrere mig jeg er i min egen verden. Og kan ikke komme ud af den....

Sara's synspunkt

GG så på mig imens jeg øvede mig, jeg har besluttet mig til at sige undskyld til min bror og Laura. "Det var min fejl, så undskyld" afsluttet jeg, og så på GG, "ja det er godt" sagde GG. "Okay" sagde jeg og bed mig nervøst i læben, de tilgiver mig nok aldrig! Jeg. Er. Så. Dum. Nogen. Gange! (Ikke ville kalde dig dum Sararosa_5sos! Det kunne aldrig falde mig ind!) "De tilgiver mig aldrig" sukkede jeg "jo de gør" forsikrede han mig om, men jeg troede ikke på ham. Jeg gik nervøst rundt i mit værelse. GG hev mig ned i sengen til ham så jeg landede oven på ham. Akavedet! Med kæmpe bogstaver! "Ehhh undskyld GG men end..." begyndt jeg men blev afbrudt af hans læber der kyssede mig grudigt (staves) jeg så forbavset på ham. "Undskyld det skulle jeg ikke havde gjort! Undskyld" mumlede han hastigt,  og rejste sig. Jeg trak ham ned til mig og kyssede ham. Hvad jeg dog nu ryddet mig ind i? Vi trak os fra hinanden "okay" sagde jeg "okay" sagde GG, vi sagde ikke noget i MEGET lang tid. Men da vi gjorde så var det med grin, jeg svæger vi kyssede ikke mere den dag. Måske bare et lille kys eller to havde vi......

//I fire piger er sgu også meget charmerende! Drengene falder for jer så nemt som ingenting, he he😂♥★ <3 xD\\

Man skal holde hvad man loverWhere stories live. Discover now