Bare sige jeg tog fejl!

113 8 3
                                    

Evelyn's synspunkt

"TP flyt dig" brummede jeg imens jeg prøvede at komme væk fra TP. "Næ" jeg så lidt irretedet på ham, "hvis du ikke flytter dig masser du sikkert babyen" han sprang væk som om det galt liv eller død. Jeg skyndte mig op "er du gravid?" Spurgte TP "det ved man jo aldrig" sagde jeg og blinkede til ham. Han rullede med øjne af mig imens han grinede. Jeg tog hurtigt det tøj på jeg ville havde på, jeg mærkede en kramme mig bagfra. Jeg så op og til min store overraskelse (not) var det TP. "Hvordan kan jeg være så heldige at havde dig? Du er som sendt fra himlen! Min dejlige smukke engel" sukkede TP. "Du er heldige at jeg kan lide ældre mennesker" jokede jeg, TP så for sjov fornærmet ud. "Skal du kalde mig gammel?" Spurgte han, jeg nikkede, han smed mig i vores seng og begyndte at bombe med kys på mit ansigt. "Jeg elsker dig min gamle have nisse" sagde jeg og kyssede ham midt på munden, han smilede skævt til mig. "Mor og far" hvinede Naomi og hoppede op på sengen, TP tog hende op på sit skød. "Ja søde?" Sagde TP "jeg elsker jer!" Sagde hun glad, nurghhhh! Mit hjerte smelter! "Aww vi elsker også dig!" Sagde jeg og kyssede hende på panden, "ja det kan du bande på!" Sagde TP. Jeg slog ham på armen, Naomi må ikke bande! Han grinede bare som et hvad.

Sara's synspunkt

Danny han skal flytte, Danny han flytter! Jeg så flyttebilen kører væk med hans dumme irretede ting. "Yes! Yes! Yes! Yes!" Råbte jeg og dansede rundt som et bindegalt menneske. Jeg sukkede tilfreds og klappede i mine hænder. Jeg så på min telefon som nærmest hoppede og dansede imens den blinkede som en gal. Jeg tog den op og havde nært tabte den, Evelyn: Håber du har det godt Sara. Efter to år så skriver hun? Sara: Jeg har det fint, hvad med dig? Der gik ikke lang tid før hun svarede Evelyn: Jeg har det fint, ses★ Sige mig hvad gik det ud på? Hvor mon hun er? Og hvorfor skriver hun nu? Jeg sukkede højlydt og kastede mig i min dejlige bløde seng, jeg orker simpelthen ingenting..... Nårhhh ja jev må nok skrive videre på min sang.... Arghhhh jeg orker det ikke, men jeg gider hellere ikke dumpe for det kan man godt! Jeg brummede utilfreds og rejste mig op, fandt mine noter frem. Min notesbog...... Der røg et papir ud af den, jeg tog den op og skød et øjne bryn i vejret. Hvad i alverden?

Mathilde's synspunkt

"Mathilde!" Råbte en stemme, jeg vendte mig om og så Benjamin. Ehh nej det tror jeg så ikke, jeg vendte mig om igen og gik videre. "Mathilde vent nu lidt!" Råbte han og løb op ved siden af mig, jeg gik hurtigere "woaw du kan sgu gå stærkt" sagde Benjamin forpustet og stod foran mig. "Hvad ville du Benjamin?" Snerrede jeg irretedet, "du skal hører min sang!" Hvorfor lige mig? "Finde en anden at imponere" brummede jeg, han grinede "please?" Jeg sukkede, han smilede. Han vidste han havde vundet...... Den satan! "Sige mig hvorfor går du rundt og hænger med mulen, kom lad os danse under månen. Jeg ville havde dig for mig selv, pige se på mig, og se på dig. Vi er det perfekt par, det kan en hver idiot da se. Jeg ved du ville kunne lide det, baby lad være din og give mig dit hjerte, jeg lover ikke tabe dit. Hvis du lover ikke at tabe mit, folk siger jeg kold og følesløs. De har måske fandt i noget men du får mit hjerte til at slå, så du medicin fra den jeg virkelige er. Det kan skræmme folk, men du ændre mig, og jeg ændre dig. Lad os stikke af til det meste fantastiske sted, hvor der kun er os to. Så jeg kan havde dig for mig selv...." jeg stoppede ham. "Ikke for noget Benjamin..." begyndt jeg, "bare kalde mig Ben" sagde han. "Okay Ben, den er måske lidt hvad skal jeg sige... Det er ikke dig, du har bare skrevet en teskt uden at tænke. Ikke lagt følser i" sagde jeg og trak på skulderne. "Hvorfor kan jeg aldrig få dig til at smile?" Spurgte Benjamin "i don't know" "bare sige jeg tog fejl!" Råbte han efter mig, hvad?

Laura's synspunkt

"Tage den!" Råbte jeg, "ej altså!" Sukkede Rap, "hvordan kunne det der lad sig gør!?" Sagde Rip. "Hvordan kunne vi tabe? Vi er tre mod en!" Sagde Rup, okay jeg har spillet mod Rip, Rap og Rup. Og jeg vandt! De var endda et hold! Omg ha ha ha ha ha! Jeg lavede min sejrsdans "WUHU!" Sagde jeg, de grinede af mig. Nu er de 15, 14 og 13 år. Eller Rup bliver første 13 imorgen...... Yay.... "Jeg er hjemme!" Råbte far "far!" Sagde Rap glad "har du mad med?" Spurgte Rip og løb afsted. "Mad?" Sagde Rup og løb med, jeg grinede de tre mad glade tosser "MAD!" Hvinede Rap. Jeg flækkede af grin da det lød som en tøs. Det bankede på "jeg åbner!" Råbte jeg og åbnede døren, "er du Laura Strong?" Spurgte en mand med en buket blomster. "Ja det er mig" sagde jeg lidt forvirret, "her" sagde han og rakte mig blomsterne før han gik sin vej. Jeg så ned på blomsterne, hvad fanden? Jeg gik ind "hvem var det skat?" Spurgte far da jeg kom ud i køkkenet. Alle så på mig "har du fået blomster?" Spurgte Rip, jeg nikkede og fandt en vase frem. "Hvem er de fra?" Spurgte Rup, "hmmm der er et kort" sagde Rap og tog det. "Kærer Laura, vi håber du har det godt og at dig og Danny stadig er sammen. Håber også at Sara har tilgivet dig. Fra TP, Simba og Evelyn" læste han. Hvad!? "Ja så ved vi de er i live" sagde far, "hvem er de?" Spurgte drengene i kor.

//Gæt hvem der er blevet syg😱😷😵💪 Så i får måske TRE kapitler i dag, eller bare to. Ved det ikke helt i nu😂😅 Nå håber i kan lide historien!♥ Såhhh jeg glemte at spørger dig Evelyn! Hvordan er det at være mor?😂😂😂😂😂\\

Man skal holde hvad man loverDove le storie prendono vita. Scoprilo ora