Laura's synspunkt
"Ja?" Sagde jeg og viftede Danny væk med hånden. Han gav mig hunde øjne, nope! "Ja far, det skal jeg nok" sagde "ses vi Laura" sagde far og lagede på. Jeg fatter det ikke! Min far.... Han..... Han.... Han har..... Fundet....... En..... Anden... Kv.... inde.... Kvinde! Hvor vover han!? Tage det roligt Laura, bare han er lykkelige er jeg lykkelige... "Jeg skal lige hen til min far" sagde jeg og kyssede Danny "okay hyg dig"
Mandy Teefey? Er det ikke Selena Gomez's mor? "Er du ikke Selena Gomez's mor?" Spurgte jeg, "jo" wow! Gracie, kom kravlede, Selenas ene lillesøster. Rip, Rap og Rup løb rundt og lod som om Gracie var efter dem. Hvilket jeg fandt meget sødt! (Se Mandy oppe i toppen^^)
Evelyn's synspunkt
3 uger, har jeg været gift med TP, oh! "Mathilde!" Hvinede jeg og krammede hende, min mave var allerede enorm selvom jeg kun er i 5. Måned. "Hej søde" sagde hun og krammede igen, "mor!" Råbte Naomi, jeg så op. TP som holdt Naomi, "hej med jer" sagde jeg. Naomi kom op på mit skød, "oh hej Mathilde" Sagde TP og gik ind i køkkenet. "Hey min twin" sagde Mathilde "Halløjsa min twin" grinede jeg og legede med på legen.
Mathilde's synspunkt
"Vi ses min twin" sagde jeg og krammede Evelyn. Jeg så Benjamin imens jeg gik hjem til mig selv. "Hey Benjamin" "hej Mathilde" Benjamin tog fat i mig og slæbe mig afsted. "Ben hvor skal vi hen?" Spurgte jeg imens han gik. "Det finder du ud af" sagde han, "men jeg ville vide det nu!" Sagde jeg. Han ingrorg mig totalt! Den dumme nød.... "B" "nope" "Be" "nix" "Ben" "no" "Benj" "næ" "Benja" "nej" "Benjam" "stop" "Benjami" "aldrig" "Benjamin!" Han grinede lidt af mig og gik videre med mig på slæb.
Sara's synspunkt
"Hej" jeg sprang op og så bag mig, hvem er det? Jeg så på en høj mand, gisp en politi mand! Tror jeg.... Jeg smed graffiti dåsen fra mig "he he, det var ikke mig!" Sagde jeg. "Syndt du er ellers en god kunstner" sagde han "ehhh tak" mumlede jeg, "hvad er dit navn?" "Sara Hill" sagde jeg. "Sara Hill jeg tilbuder dig at gå på Art And Music College" AAMC?! En af de største og mest berømte college i like verden?! "Men jeg går på et college" sagde jeg forvirret. "Det her er din chance Sara tænke over det" sagde han og gik sin vej. AAMC? Hvad skal jeg dog gør!? Hvem skal jeg spørger til råds? Der er kun en jeg kan spørger! Danny.....
Jeg bankede på men fortrydt det allerede inden jeg rørte døren. "Sara?" Danny så meget forskrækket, forvirret og undrende mig. "Ja jeg har brug for din hjælp" sagde jeg, han lukkede mig indenfor med et suk. "Hvad har du nu lavet?" "Ingenting!?" Sagde jeg irretedet. "Hvorfor er du her så?" Spurgte Danny forvirret om, og så begyndte jeg at forklare det. "Hmmm jeg synes du skal tage imod tilbuddet, du er amazing til det. Desuden er det ikke hver dag du får sådan en chance!" Sagde Danny. Jeg nikkede og krammede ham "ses Danny" "godt at se dig Sara" mon jeg skulle til at tilgive ham og Laura? Var den eneste tanke der kørte rundt i mig imens jeg gik hjem.
YOU ARE READING
Man skal holde hvad man lover
Teen FictionEvelyn, TP og Simba er som synket i jorden. James er fortvivlet, Laura og Sara har ikke talt til hinanden siden Sara forbød Laura at kysse Danny. Danny og Sara siger ikke et ord til hinanden da Danny stadig er sammen med Laura. Mathilde ville ikke v...