Flytte dag for Laura

89 7 8
                                    

Sara's synspunkt

Fuck! Jeg løb ind i skoven for at gør dem forvirret, lad os sige jeg var i gang med at lave graffiti. De politiet kom og tro mig, de var ikke glade! Så her løber jeg væk fra lovens lange arm, hvor komisk... De skulle bare vide jeg er SPION! Fra deres land og smadre de mest ondsindede forbryder i hele den hvid verden. De skulle bare vide nogle 19 årige redder verden igen og igen. Hvis de vidste det! Ville de kysse mine fødder og give mig chokolade, eller bare en sandwich. Kæft hvor er jeg sulten! "Stop!" Råbte de, jeg løb hurtigere sprang op på et træ og gemte mig. De løb videre, ha hvor var det nemt! Jeg hoppede elegant ned og løb mld min bil, jeg har fået en bil! Tage den mennesker! Jeg startede bilen og kørte mod hovedkvarteret, jeg skal på en solo mission.....

Mathilde's synspunkt

Jeg var i gang med at hjælpe Laura med at pakke hendes ting. "Så er vi sgu snart færdige!" Grinede hun, godt vi ikke skal tømme hele det her hus, men kun hendes værelse! "Ja" sagde jeg og pakkede nogle bøger ned i en kasse, Laura pakker det sidste af hendes tøj. Og så mangker vi bare alle de nips ting hun har, seriøst hvor mange nips ting har man brug for? Men så igen de fleste har hun fået i gave og arvet fra sin oldemor der er død.... Hendes ynglings nips ting er en mini glas bamse.... Den har været hendes oldemors, mormors og mors. Den betyder rigtige meget for hende! Døren blev åbnet og ind kom Danny......

Laura's synspunkt

"Hey girls!" Sagde Danny og tog en pap kasse og kyssede mig. "Jeg begynder at bærer tingene ned" sagde han, jeg nikkede og pakkede min sidste bluse ned i min taske. Jeg begyndte at hjælpe Mathilde med mine nips ting. Til sidste var der kun en taske og en pap kasse tilbage, "tak for hjælpen Mathilde" sagde jeg og krammede hende "det var så lidt" sagde hun og krammede tilbage. "Nå men jeg må hjem lad mig tage den taske" sagde Mathilde og tog min taske, jeg tog pap kassen. Vi talte sammen imens vi gik nedunder til Danny's bil. "Ses Danny" grinede Mathilde "hej hej Mathilde" Sagde mig og Danny i kor. Jeg krammede Rip, Rap og Rup et ses ligeså med min far. "Klar?" Spurgte Danny, jeg nikkede og kyssede ham hurtigt på munden.

Evelyn's synspunkt

Jeg brummede irretedet af min mave der klagede af mig. Naomi kom løbende ''mor se min bamse far har givet mig!" Sagde hun. Jeg smilede (se oppe i toppen^^) "hvor er den flot! Hvad hedder den?" Spurgte jeg og smilede "James!" Sagde hun, jeg grinede. Jeg tog hende op og hun puttede sig ind til mig. "Jeg elsker dig mor" "aww pus jeg elsker også dig" sagde jeg og kyssede hende. "Og jeg elsker jer begge to!" Lød en bekendt stemme, "far!" Sagde Naomi glad. "Hej smukke" sagde TP og kyssede Naomi, "hva så min hotte engel?" Spurgte han og kyssede mig. "Ikke så megt udover jeg har mega ondt i maven" sagde jeg "stadig væk?" Jeg nikkede og tog mig til maven. Jeg sprang op og løb ud på toilettet for at kaste op, lækkert........ Og mig som troede jeg var blevet rask!

Man skal holde hvad man loverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin