Tillykke Naomi!

79 5 8
                                    

Evelyn's synspunkt

"I dag er det Naomi's fødselsdag hurra hurra! Hun sikre sig en gave som hun har ønsket sig i år med dejlige chokolade og kager til" sang mig og TP i kor. Naomi grinede Simba lagede lidt væk fra os og så betragterne på os. Snefnug ser meget underligt på mig, den kat er ligeså mærkelige som Simba! Og det siger ikke så lidt! TP sat sig i seng og jeg sat mig også ned. Naomi kravlede hen til os og sat sig i midten af os. "Tillykke min lille engel" sagde jeg og kyssede Naomi "ja tillykke prinsesse" sagde TP og kyssede hende. "Tak mor og far" sagde hun. Mit hjerte smelter! Vi så alle mod Mathilde der stod med et kamera i hånden.

Mathilde's synspunkt

"Sige, Tillykke Naomi!" Sagde jeg "Tillykke Naomi!" Sagde de i kor. Simba og Snefnug sagde i stedet "miav" det ville også havde undrende mig en del hvis de sagde vov. Så er Naomi tre år! Woaw! De bliver så hurtigt store! Snøft snøft.... Hvilket minder mig om Rip også har fødselsdag i dag.... Så bliver han.... øhm 16! Nårhhh ja! Så er Rap 14 snart 15 og Rup 13 snart 14. Shane blev 13 i går! Og Cyd bliver snart 12! Jake? Ja der går lige nogen måneder før han bliver 9 år... Vi er kun i 27 januar og Jake har fødselsdag den 31 april. Har jeg glemt at sige Evelyn er 8 måned?

Sara's synspunkt

Jeg er flyttet sammen med Jackson og GG da de bor meget tættere på AAMC. De er naboer til det..... Jackson går også sit sidste år der.... Anyway min far blev ikke just glad over jeg skulle bo sammen med TO drenge? "Hva så spion Sara? Man skulle til at kalde dig for SS" sagde Jackson jeg så forskrækket på ham. Hvordan ved han jeg er spion? "Virk ikke så overrasket! Jeg er spion fra Australien men bor i Paris for tiden, pga min uddannelse" grinede Jackson. "Nårhhhh" sagde jeg.....

Laura's synspunkt

"Nu må du åbne øjne Rip" sagde far, vi viser Rip hovedkvarteret vi viser også Rap og Rup det. Rip er nu gammel nok til at blive spion. Rip så overrasket på hovedkvarteret, okay lad os være ærlige det gjorde de alle tre. Og så begyndte vi at forklare det hele "hvor sejt mand!" Sagde Rup, "æv jeg skal vente et helt år før jeg må blive spion" brummede Rap. "Jeg skal være spion!" Jublede Rip "ja men du må ikke sige det til nogen!" Sagde far "helelre ikke Emily?" Spurgte drengene i kor "eller Jake?" Sagde de så bagefter. "Jo Emily må i godt hun kender godt til det her, af nogen omstændigheder vi ikke skal tage op. Men Jake? Nej ikke i nu" sagde jeg. Det var de så ikke så glade for men acepteret (staves) det.

//De bliver så hurtigt store! Nu er Naomi 3 år! Hvordan føles det @EvelynDude? Og Rip skal være spion! Sara bor nu hos GG og Jackson? Ja ja, sådan kan det jo gå\\

Man skal holde hvad man loverOnde histórias criam vida. Descubra agora